quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef snoopy het volgende:
Er was vroeger een man op mijn werk die Ko Bus heette
Kobe vind ik tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef oeke het volgende:
Kobus komt van Jacobus.
Ko, Kootje, Cobus, Kobe, Jacob etc
Koby was de werktitel die P. eraan gaf, die vond ikzelf wat minder.
lol das geenquote:
je eigen sneeuwwitje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:54 schreef huuphuup het volgende:
In dit geval:
Yuki = sneeuw
ko = kind, maar wordt dus vnml voor vrouwen gebruikt dus zeg maar meisje.
Ooh en dan kan je haar Yuki-chan noemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
lol das geentoch?
![]()
In dit geval:
Yuki = sneeuw
Dat is wel een enorme Charmed-fanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:51 schreef Melochan het volgende:
Hier in de buurt drie meisjes Phoebe, Paige en Piper
Mooi!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
lol das geentoch?
![]()
In dit geval:
Yuki = sneeuw
Rommequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Gezocht: leuke jongensnaam die past bij J e l l e
Wel: nederlands, kort, ondubbelzinnig te spellen
Niet: met een j als eerste letter en geen bas of bart (helaas)
Tomquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Gezocht: leuke jongensnaam die past bij J e l l e
Wel: nederlands, kort, ondubbelzinnig te spellen
Niet: met een j als eerste letter en geen bas of bart (helaas)
Boh, hijs de mooiste hond jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef mefke79 het volgende:
even off topic: oh-oh wat een gave hond! (knap is ie niet, ik ken het ras, maar wel enorm lief)
http://babybytes.nl/namen/jongens/Ankoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef trui het volgende:
Anko? klinkt als 't vakantiehuisje van Annie en Kobus.
oja, trouwens: Kobus is ook een leuke naam, mefke!
Neh dat is eerder een Sverre.. zo'n blonde god met blauwe ogen xDquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:14 schreef debuurvrouw het volgende:
oh echt? ik denk bij Mats aan een stoere hunk met een sixpack en een voorliefde voor snowboarden.écht!
ik ook! (ik ken er ook zoeen, en geen kalende bier-mats).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:14 schreef debuurvrouw het volgende:
oh echt? ik denk bij Mats aan een stoere hunk met een sixpack en een voorliefde voor snowboarden.écht!
Altijd leuk namen en associaties.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind Sverre meer een naam voor een boekenwurm eigenlijk.
Je kan zeggen wat je wil, maar het is wél origineel...quote:Op zondag 16 januari 2011 09:09 schreef Vanyel het volgende:
Welgeteld 3 namen in de jongenslijst die ik leuk vind...
Laatst in de intermediair een Mecx. "We vonden een naam met x wel stoer, maar Mex leek teveel op het kledingmerk, dus hebben we er iets bijzonders van gemaakt."
Toch is die naam ook al 4x gegeven. Ik weet nie, ik ben niet zo, een naam is hoe die is, als je het uitspreekt als Mex moet het ook Mex zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:30 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar het is wél origineel...
Volgens mij verward je origineel met uniek. Als een naam in 2010 door 4 van de kweetniehoeveel nieuwe ouders is gegeven, kan ie nog wel origineel zijn, maar niet uniek, dan zou er namelijk 1 van zijn. En dan niet per jaar, maar at all, zeg maar. Als je een unieke naam wil, tja, dan zul je niet ontkomen aan idiote spellingen, denk ik...quote:Op zondag 16 januari 2011 11:27 schreef Troeta het volgende:
[..]
Toch is die naam ook al 4x gegeven. Ik weet nie, ik ben niet zo, een naam is hoe die is, als je het uitspreekt als Mex moet het ook Mex zijn.
Mexx is toch niet alleen kinderkleding...? Volgens mij lopen er meer volwassenen in dan kinderen...quote:Op zondag 16 januari 2011 11:27 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik heb nog getwijfeld over de naam door het kledingmerk,maar na hun 12e dragen ze toch meestal geen Mexx meer, dus vond het best, heb wel heel veel Mexxkleertjes gekregen van de kraamvisite.
2 jongensnamen vind ik wel gaan en 5 meisjesnamen vind ik echt heel leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef Troeta het volgende:
De namenlijsten van 2010 staan online op de site van de SVB
Jongensnamen Top 20
Meisjesnamen Top 20
mexx is geen kinderkledingmerk, voor hetzelfde geld krijg je dat hij straks als 18-jarige alleen nog maar mexx-broeken wil dragen omdat die hem zo goed staanquote:Op zondag 16 januari 2011 11:27 schreef Troeta het volgende:
[..]
Toch is die naam ook al 4x gegeven. Ik weet nie, ik ben niet zo, een naam is hoe die is, als je het uitspreekt als Mex moet het ook Mex zijn.
En je hebt ook deze:
230 Mexes 1
228 Mexx 3
230 Mexz 1
230 Mexzley 1
Ik heb nog getwijfeld over de naam door het kledingmerk,maar na hun 12e dragen ze toch meestal geen Mexx meer, dus vond het best, heb wel heel veel Mexxkleertjes gekregen van de kraamvisite.
quote:trotse moeder van Thiez en Brendt
Dan vraag je het toch af.... Hoe reageer je als je zoon/dochter belt en zegt dat je kleinkind sujyangellieesha heet?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:25 schreef Finland. het volgende:
Die pdf'jes zijn een geweldig leedvermaak.
Net gezien: Sujyangellieësha
Het arme wicht zal later haar ouders erg gaan haten
hahhahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:12 schreef Vanyel het volgende:
Dan zeg je: "OMG D'Shontay, wat een prachtige originele naam!".
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:12 schreef Vanyel het volgende:
Dan zeg je: "OMG D'Shontay, wat een prachtige originele naam!".
D'Shontay is al bezet hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat D'Shontay maar de foknaam moet worden voor onze dochter![]()
Bekt zo lekker
quote:
ja dat ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
het was de door Huup verzonnen naam om haar (schoon?)moeder een hartverzakking te bezorgen. Een proef van het geboortekaartje met die naam er op laten slingeren. Niet echt, maar gewoon als ideetje.![]()
Toen dit een eigen leven ging leiden was het niet grappig meer idd.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn dochter heeft trpouwens een koosnaampje voor haar broertje en ik krijg het er nu al niet meer uitgeramd. Ze kan het perfect zeggen, maar ze noemt hem:
Laafje![]()
![]()
.
De oudste is de prins want die is haar beste vriend. Met nummer 2 heeft ze altijd ruzie, die heet heksquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Willow en Olivia. Go for it Innepin!
quote:
Zo zou ik het ook zeggenquote:
Nou gewoon.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:15 schreef 3e.ronde het volgende:
Hoe spreken jullie Olivia dan uit?
Van Innepin kan ik me indenken dat ze het op zn Engels uitspreekt, vooral vanwege Willow, maar er zijn ook mensen die zeggen O-lief-ia.
Doe es vertellen Asy!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik denk ook meteen Oo-lie -viaa
Evie en Nora, dat staat wel leuk samen
Ik heb al namen in mijn hoofd voor nummer 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |