abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91425805
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef mousy31 het volgende:
Oja en t zegt mij ook al genoeg bankfurt dat je , je pm dicht hebt staan. Je durft dus blijkbaar in prive geen discussie aan te gaan. Want je weet dat je box vol zou komen te staan met mensen die er net zo over denken als ik.
pm leidt idd tot volle boxen, ik heb al moeite om 1 topic bij te kunnen houden.

quote:
Maar komt hier in t open je gekke ideeen verkondigen,
ik kom niet met ideeen; ik kom met informatie.

quote:
wat dus voor instabiele mensen heel gevaarlijk kan zijn. Mensen die bij al in een randpsychose zitten kunnen heel bang ervan worden en gaan dan misschien bijv wel in hun zelf snijden om te kijken of er wat in hun lichaam zit. ik vind dat je hier rekening mee moet houden.
Maar ze mogen wel die topics lezen waar Ali Bin Laden en zijn 20 rovers, twee WTC wolkekrabbers in puin vliegen op 09/11 ?

Instabiele mensen zouden wel eens bang kunnen worden en zelf ....

quote:
mocht het wel waarheid zijn hou t dan lekker voor jezelf of open je pm zodat je er in prive over praten kan en andere mensen zo geen schade toe brengt. Mensen die er wel wat over willen weten komen dan wel vanzelf naar je toe.
Dat is idd misschien een optie; een soort private forum. Bedankt voor de tip.
pi_91430811
Bankfurt, een egocentrische vraag : wat vertelt mijn icoontje over mij? Heb ik ook chips in mijn lijf (naast die van Lays) of implantaten? Alvast bedankt.
pi_91431012
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Kroketvulling het volgende:
Bankfurt, een egocentrische vraag : wat vertelt mijn icoontje over mij? Heb ik ook chips in mijn lijf (naast die van Lays) of implantaten? Alvast bedankt.
Zet ook ff "borstvergroting" tussen haakjes achter "implantaten" :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2011 21:04:38 ]
pi_91434766
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Kroketvulling het volgende:
Jouw icoontje is onschuldig, ik vind het zelfs een leuk icoontje. :)
En ik kan uit DIT niet er uit halen dat er iets "geprogrammeerds" achter zit, nee.

Als een icoontje opzettelijk agressief, of geweldadig, of intimiderend, of aanstootgevend, of onbeleefd, of beledigend, of onsmakelijk of een mind-control code of trigger (dit is uiteraard vaak onbekend) bevat etc, dan is dat een teken dat degene die het gebruikt zelf het eerste slachtoffer (van programming) is en daarna anderen beschadigd of kan gaan beschadigen.

nano-chips of implantaten heeft vrijwel iedereen; m.n. a.g.v. vaccinaties in de peutertijd; verder leidt een amalgaamvulling al tot tig energetische implantaten; zelfs een contactlens, tatoeage of een oorbel is technisch al een implantaat.
  zondag 16 januari 2011 @ 21:49:29 #280
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91435130
Ik denk dat ik maar eens een strenge man in de avatar zet, hopelijk word ik daar hyperintelligent van.
pi_91435989
Het gebruik van schuttingtaal is idd een gevolg van mind-control.
Vloeken is aangeleerd.
pi_91437110
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Bankfurt het volgende:
Vloeken is aangeleerd.
Bidden ook, godverdomme! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91437198
Maar ff serieus: Dus als we als brave burgertjes gewoon te allen tijde proper taalgebruik bezigen is dat een teken van vrijheid?
  zondag 16 januari 2011 @ 22:15:37 #284
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91437378
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
Maar ff serieus: Dus als we als brave burgertjes gewoon te allen tijde proper taalgebruik bezigen is dat een teken van vrijheid?
Zelfbeheersing eerder. Zonde van de taal die ons rijk is de ander te beledigen zeg ik. Beledigen is een kunst.
pi_91437491
Soms lucht het gewoon op om ff lekker vocabulair van je af te lopen kotsen. :P
  Moderator zondag 16 januari 2011 @ 22:35:11 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_91439069
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zelfbeheersing eerder. Zonde van de taal die ons rijk is de ander te beledigen zeg ik. Beledigen is een kunst.
Een edele kunst. Kleine venijnigheidjes met een sugarcoating, dat zijn de beste. Ook sneren zonder schuttingtaal of scheldwoorden is knap.
Een sommigen verstaan die kunst heel goed O+
pi_91439070
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Bidden ook, godverdomme! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap die spoiler niet.

ben je met verplicht bidden opgevoed ? dan is dat idd mind-control; een hele grove vorm zelfs.
pi_91439512
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

ben je met verplicht bidden opgevoed ? dan is dat idd mind-control; een hele grove vorm zelfs.
Die spoiler was om duidelijk te maken dat ik het niet gemeen bedoel! ;)

Anyway, ALLES is aangeleerd: bidden, vloeken, praten, de autoriteiten geloven, in conspiracies geloven enz enz enz.
Te veel vloeken is natuurlijk niet goed, maar absoluut niet vloeken vind ik juist een opgelegde norm, een beperking van de vrijheid. En daarbij: waar ligt de grens? Welke termen zijn geen mindcontrol-gevolgen en welke wel?
pi_91440209
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zet ook ff "borstvergroting" tussen haakjes achter "implantaten" :P
Jouw humor is ongeveer net zo plat als mijn voorgevel.

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:45 schreef Bankfurt het volgende:
Jouw icoontje is onschuldig, ik vind het zelfs een leuk icoontje. :)
En ik kan uit DIT niet er uit halen dat er iets "geprogrammeerds" achter zit, nee.

Als een icoontje opzettelijk agressief, of geweldadig, of intimiderend, of aanstootgevend, of onbeleefd, of beledigend, of onsmakelijk of een mind-control code of trigger (dit is uiteraard vaak onbekend) bevat etc, dan is dat een teken dat degene die het gebruikt zelf het eerste slachtoffer (van programming) is en daarna anderen beschadigd of kan gaan beschadigen.

nano-chips of implantaten heeft vrijwel iedereen; m.n. a.g.v. vaccinaties in de peutertijd; verder leidt een amalgaamvulling al tot tig energetische implantaten; zelfs een contactlens, tatoeage of een oorbel is technisch al een implantaat.
En cosmetica? Zitten daar ook implantaten in? Parfum, foundation, zonnebrandcreme?
Oh ja, en waaraan kun je reptilians herkennen? Je zei dat je ze zo op straat kon herkennen. Waar zie je dat aan?
  zondag 16 januari 2011 @ 22:51:22 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91440378
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Is voglens dat soort redenaties niet elke vorm van opvoeding te defineren als mindcontrol?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 januari 2011 @ 22:54:16 #291
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91440599
Fin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')