quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
whehehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Rivalo het volgende:
Wie is barba-pappa en waarom heeft hij zich voor 1 uur in geplant.
Das vandaag!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is het schema van morgen wat al vol zit en wat niet:
[ afbeelding ]
Net stond er nog niemand van 17-22quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Net stond er nog niemand van 17-22
is coolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Oeh die ik net aanvroeg bij Dhaha !Bingo players - when i dip (Rolvario remix) Dankeschön!
Primetime he, dan krijg je datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Ascarona het volgende:
Waarom draait Dhaha alleen een half uurtje?![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Ascarona het volgende:
vanaf morgen wrs uurquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Ascarona het volgende:
Er klopt al geen hol meer van.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je wel lijm?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet in huis en nog maar 8 minuten
Start primetime morgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Er klopt al geen hol meer van.
Kaching02 heeft zich ingeplant onder Primetime en die Barba-pappa een uur.
Terwijl morgen Primetime ingaat
Ja maar ik had mijn vaste programma alvast in geplant, omdat ik zag dat sommige zich al zaten te plannen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is dit?
We zouden toch alleen het schema van de volgende dag doen?
Waarom zit je hele tijd zo arrogant te doen? Nee we willen geen kwaliteit, we willen juist amateurs die radio proberen te maken. Ja we weten wel dat jij veel ervaring hebt. Maar jij krijgt ook gewoon max 1 uur net als iedereen.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Dalando het volgende:
Kan ik anders Vrijdag 17:00 t/m 17:30?
Kaching heb ik eruit gehaald.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dan moet de OP worden ververstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
10 seconden in de magnetron en snuiven maar!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kinderlijm en misschien hobbylijm
Mag ik een paar seconden van jou zendtijd om te testen of mijn mic het doet?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Kan iemand van de oude server afgaan, dan kan ik even wat testen.
Kun je dat niet in je eigen zendtijd doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik een paar seconden van jou zendtijd om te testen of mijn mic het doet?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan niet, dan zijn primetime DJ's
Vanavond wil ik die ook nog even gebruikenquote:
Ik zie morgen iemand van 17-22?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zit je hele tijd zo arrogant te doen? Nee we willen geen kwaliteit, we willen juist amateurs die radio proberen te maken. Ja we weten wel dat jij veel ervaring hebt. Maar jij krijgt ook gewoon max 1 uur net als iedereen.
Ik vind het echt niet eerlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja maar ik had mijn vaste programma alvast in geplant, omdat ik zag dat sommige zich al zaten te plannen.
Ik draai een uur heb je een mix liggen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan goed hardstyle mixen en dat wil ik aan ONZ showen maar dat gaat niet echt...
Jawel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
oude server is niet meer in gebruik?
Morgen gaat de primtime regeling in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie morgen iemand van 17-22?
Maar ik wil sowieso spreken in mijn uitzending dus moet ik weten of ik live kan praten of fragmentjes kan inspreken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kun je dat niet in je eigen zendtijd doen?
Pritetime.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie morgen iemand van 17-22?
Lees de OP dan gewoon als je denk dat je zo'n kwaliteit hebt, dan weet je in ieder geval waar je over praatquote:
Okee morgen ben ik van 22:00 tot 23:00. Maak ik hier nog kans op op andere dagen?quote:
JA EN HET IS DALANDO.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:56 schreef -Datdus- het volgende:
DELANDO WIL JE EEN HALF UUR VOOR MIJ DRAAIEN?
ga je gang, nadat je een computerstem hoort kun jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik wil sowieso spreken in mijn uitzending dus moet ik weten of ik live kan praten of fragmentjes kan inspreken.
Pech gehad, ik heb gisteren en vandaag niet gedraaid (vol) , waarschijnlijk morgen en overmorgen (door laat thuis) ook niet. Ik ben primetime DJ mag ik dan mijn vaste plek hebben op de vrijdag?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet eerlijk.
Al was ik nu niet online gekomen, was ik er pas vanavond om 21 u geweest.
Dan zit er al heel veel vol.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef PiRANiA het volgende:
even een kort bericht vanuit de bus: door omstandigheden (lees: NS), kan ik niet draaien op de tijd waarvoor ik sta. ik hoop morgen te kunnen...
sorry
ik bedoelde eigenlijk streamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jawel.
http://onz-radio.nl/nieuws/1-artikelen/29-nieuwe-stream.html
Okee bedankt ik zal twee keer test roepen en dan kan je erop.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ga je gang, nadat je een computerstem hoort kun je
mag ik 30 minuten langer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
PiRaNiA kan niet draaien! Vervanging is vereist!
[..]
wat mis ik?gaat heloef?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee bedankt ik zal twee keer test roepen en dan kan je erop.
Ok, zet me maar prime danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Lees de OP dan gewoon als je denk dat je zo'n kwaliteit hebt, dan weet je in ieder geval waar je over praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |