abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:25:40 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91238837
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Waar komt dat kenteken opeens vandaan, dat heb ik gemist in het filmpje
en in de op?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:26:16 #202
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91238880
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 21:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik vind rood gewoon een mooie kleur!
Ik ook hoor. Een rode Ferrari bv. Verkwistend gas gevend 130 rijden, ondertussen 1 op 3 rijden.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_91238994
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Waar komt dat kenteken opeens vandaan, dat heb ik gemist in het filmpje
Voor beide apart een aantal uren gekregen. Hoe ze erachter gekomen zijn dat hij kentekenplaten stal? Zou het niet weten. Denk ook dat je die strafzaken apart van elkaar moet zien dus :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_91241637
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Een rode Ferrari bv. Verkwistend gas gevend 130 rijden, ondertussen 1 op 3 rijden.
Je doet maar :P
pi_91428864
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jij als bloed opgegroeide Nederlander zal nooit begrijpen waar die ideetjes vandaan komen, ik zeg niet dat alle Joden uitgeroeid moeten worden, maar Joden zijn de aartsvijanden van de Moslims, dat begrijp en voel je ook alleen als Moslim. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ELKE Moslim er zo over denkt he, maar ga maar uit de meeste wel en ga er ook maar vanuit dat de Joden de Moslims net zo erg haten voordat we weer die uitspraken hier krijgen over dat Moslims radicaal etc etc blablalblalbla zijn. :O
Grappig dat je mij zo goed denkt te kennen. Beter dan ik mezelf ken blijkbaar, want ik wist niet dat ik een hekel aan moslims had.

Simpele ziel die je bent.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:39:46 #206
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_91668039
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Jij als bloed opgegroeide Nederlander zal nooit begrijpen waar die ideetjes vandaan komen, ik zeg niet dat alle Joden uitgeroeid moeten worden, maar Joden zijn de aartsvijanden van de Moslims, dat begrijp en voel je ook alleen als Moslim. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ELKE Moslim er zo over denkt he, maar ga maar uit de meeste wel en ga er ook maar vanuit dat de Joden de Moslims net zo erg haten voordat we weer die uitspraken hier krijgen over dat Moslims radicaal etc etc blablalblalbla zijn.
Niet alleen is je taalgebruik en zinsopbouw erbarmelijk,ook je hele gedachtengang is verwerpelijk en kortzichtig.
Meer hoef en wil ik er niet aan kwijt.
pi_91669591
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 17:39 schreef galtfactory het volgende:

[..]

Niet alleen is je taalgebruik en zinsopbouw erbarmelijk,ook je hele gedachtengang is verwerpelijk en kortzichtig.
Meer hoef en wil ik er niet aan kwijt.
Als je redeneert vanuit haat zal je er ook wel vanuit gaan dat degene die jij haat jou ook haat. Net zoals degenen die altijd bij het minste of geringste discriminatie roepen zelf het meeste discrimineren!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:22:33 #208
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91672024
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Grappig dat je mij zo goed denkt te kennen. Beter dan ik mezelf ken blijkbaar, want ik wist niet dat ik een hekel aan moslims had.

Simpele ziel die je bent.
Je moet even dom zijn om het te snappen _O-
pi_91703854
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jij als bloed opgegroeide Nederlander zal nooit begrijpen waar die ideetjes vandaan komen, ik zeg niet dat alle Joden uitgeroeid moeten worden, maar Joden zijn de aartsvijanden van de Moslims, dat begrijp en voel je ook alleen als Moslim. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ELKE Moslim er zo over denkt he, maar ga maar uit de meeste wel en ga er ook maar vanuit dat de Joden de Moslims net zo erg haten voordat we weer die uitspraken hier krijgen over dat Moslims radicaal etc etc blablalblalbla zijn. :O
Heb je je pilletjes vergeten te nemen?
pi_92263216
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:02 schreef arucard het volgende:

[..]

Het is dan ook geen zware misdaad. En het is niet alsof iemand nu door hem de joden meer of minder is gaan haten.
En het is trouwens 40 uur.
Ik ben van mening dat een celstraf van 2 weken wat leuker was geweest.
ok
pi_92263306
quote:
ik zeg niet dat alle Joden uitgeroeid moeten worden, maar Joden zijn de aartsvijanden van de Moslims, dat begrijp en voel je ook alleen als Moslim
Dit is echt het domste wat ik in de laatste jaren op een forumsite gelezen heb.
Volgens wie zijn de Joden de aartsvijanden van de Moslims? Ik zou graag willen dat je iemand citeert want jij mist echt het moraal van je eigen religie als je werkelijk je eigen woorden gelooft.
ok
  Moderator donderdag 3 februari 2011 @ 10:14:43 #212
8781 crew  Frutsel
pi_92264103
Nutteloze kick. Wachtend op nieuws een slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')