Aartsvijandenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij als bloed opgegroeide Nederlander zal nooit begrijpen waar die ideetjes vandaan komen, ik zeg niet dat alle Joden uitgeroeid moeten worden, maar Joden zijn de aartsvijanden van de Moslims, dat begrijp en voel je ook alleen als Moslim. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ELKE Moslim er zo over denkt he, maar ga maar uit de meeste wel en ga er ook maar vanuit dat de Joden de Moslims net zo erg haten voordat we weer die uitspraken hier krijgen over dat Moslims radicaal etc etc blablalblalbla zijn.
En als ik zeg: Naar mijn mening moeten alle Chinezen uitgeroeid worden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Je mag een hekel aan Limburgers hebben, maar je mag niet zeggen. Ze moeten allemaal dood.
Zeggen dat je een hekel aan Chinezen hebt is geen probleem denk ik. Zeggen dat alle Chinezen uitgeroeid moeten worden is dan denk ik strafbaar. En volgens mij zit daar ook nog weer een maar aan zodat jij je niet strafbaar maakt, maar die weet ik niet meer.
Hahaha, kijk wie het zegt kerel. In je binnenste van je hart heb je ook haat tegen Allochtonen (Turken & Marokkanen).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als het waar is wat jij zegt zijn het beiden wel erg simpele volkeren.
De gemiddelde moslim heeft nog nooit een negatieve ervaring met een jood gehad. Net als allemaal die Nederlanders die zo over moslims brullen. Vooral elkaar lekker blijven nabouwen. Zo komen we er wel in deze wereld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij als bloed opgegroeide Nederlander zal nooit begrijpen waar die ideetjes vandaan komen, ik zeg niet dat alle Joden uitgeroeid moeten worden, maar Joden zijn de aartsvijanden van de Moslims, dat begrijp en voel je ook alleen als Moslim. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ELKE Moslim er zo over denkt he, maar ga maar uit de meeste wel en ga er ook maar vanuit dat de Joden de Moslims net zo erg haten voordat we weer die uitspraken hier krijgen over dat Moslims radicaal etc etc blablalblalbla zijn.
Wat nou als ik een Jood zou zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Duidelijk de reactie van een Nederlander. You don't know bitch, so shut the fuck up.
"mening" dacht ik. iets in zn algemeenheid als mening uiten is niet strafbaar (quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Je mag een hekel aan Limburgers hebben, maar je mag niet zeggen. Ze moeten allemaal dood.
Zeggen dat je een hekel aan Chinezen hebt is geen probleem denk ik. Zeggen dat alle Chinezen uitgeroeid moeten worden is dan denk ik strafbaar. En volgens mij zit daar ook nog weer een maar aan zodat jij je niet strafbaar maakt, maar die weet ik niet meer.
idd. in veel landen wonen ze gewoon naast elkaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef arucard het volgende:
[..]
AartsvijandenJe moet je niet zo aanstellen.
Ik weet niet meer hoe de nuance lag, maar een user hier op FOK! weet precies hoe hij iets kan posten zodat het een mening is, en geen discriminatie. Terwijl je wel weet hoe hij het echt bedoelde. Dus wat mij betreft zou ook die bestraft mogen worden.quote:En als ik zeg: Naar mijn mening moeten alle Chinezen uitgeroeid worden?
Er lopen veel van dat soort figuren rond ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:12 schreef paddy het volgende:
Ik weet niet meer hoe de nuance lag, maar een user hier op FOK! weet precies hoe hij iets kan posten zodat het een mening is, en geen discriminatie. Terwijl je wel weet hoe hij het echt bedoelde. Dus wat mij betreft zou ook die bestraft mogen worden.
Joden vind ik geen mensen uit Israel omdat hun het afgepakt hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef Joodse_Donkere het volgende:
ik denk dat sommige mensen niks van topografie en religie weten.
Joden = mensen uit Israel
joden = volgers van het Jodendom.
Een nederlander kan een jood zijn, maar geen Jood.
Maar een jood kan ook een Jood zijn en een Jood ook een jood.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef Joodse_Donkere het volgende:
ik denk dat sommige mensen niks van topografie en religie weten.
Joden = mensen uit Israel
joden = volgers van het Jodendom.
Een nederlander kan een jood zijn, maar geen Jood.
Ik weet ten eerste al zeker dat de moslims van pak weg 100 jaar geleden daar al heeeeeeel anders over dachten. Voor hun waren meer de Christenen of plaatselijke conflicten de echte vijanden. Joden werden zeker niet in de Islamitische rijken als gewone burgers behandeld, zelfs gediscrimineerd en zwaar zelfs soms, als zondebok gezien, of wat dan ook, maar niet als aartsvijand eerste klasse voor altijd. Dan noemen we nog niet eens de shi'ieten tegen de soennieten hier.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja idd, maar hier worden Joden en joden niet van elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar een jood kan ook een Jood zijn en een Jood ook een jood.
Over je laatste zinnen he, zal ongetwijfeld niet gebeuren. Jodenhaat zit zo diep in bij die Marokkanen, tis gewoon niet normaal. Of je nou een Jood bent of jood, marokkanen zijn sowieso hatersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Sabeltandman het volgende:
[..]
Ik weet ten eerste al zeker dat de moslims van pak weg 100 jaar geleden daar al heeeeeeel anders over dachten. Voor hun waren meer de Christenen of plaatselijke conflicten de echte vijanden. Joden werden zeker niet in de Islamitische rijken als gewone burgers behandeld, zelfs gediscrimineerd en zwaar zelfs soms, als zondebok gezien, of wat dan ook, maar niet als aartsvijand eerste klasse voor altijd. Dan noemen we nog niet eens de shi'ieten tegen de soennieten hier.
Je gaat me nu zeggen, dat vanwege een speldenknopje op de aardbol, Israel, de Joden opeens de aartsvijanden zijn van de moslims? Dat geloof je toch zelf niet?
Ik kan me misschien nog wel indenken dat je als moslim zijnde Israel niet mag.
Omdat dit nu eenmaal ingepeperd wordt.
Maar qua aartsvijandschap, en lang lopende conflicten, moet je je toch wat meer verdiepen in de materie. Als je dan nog over 'uitroeien' gaat spreken, met de kennis die je hebt over de 'holocaust, dan weet je dat je gewoon met een onwetende imbeciel te maken hebt.
Ik hoop dat dit bezoekje/baantje helpt, ik betwijfel het, maar ik hoop het.
Anne Frank heeft voor veel mensen met haar dagboek iets kunnen betekenen.
Misschien kan het huis, en naderhand het dagboek, ook iets voor hem betekenen.
Misschien zijn ze inderdaad wel aartsvijand van de arabieren die direct met het conflict geconfronteerd worden. Maar dit geldt soms ook voor de Christelijke Arabieren, zoals Edward Said, die beweren dat ze verdreven werden door de Israeliers terwijl ze juist door andere factoren verdreven werden zoals de discriminatie van hun Islamitische 'broeders' en door 'gebrek' opgelegd door zware omstandigheden binnen o.a. het Ottomaanse Rijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Joodse_Donkere het volgende:
[..]
Ja idd, maar hier worden Joden en joden niet van elkaar gehaald.
Zo zijn Joden wel aarsvijanden van de (islamitische) arabieren, maar joden niet.
Sterker nog, in de Koran zijn joden 1 van de mensen die nog evt. naar de hemel kunnen.
Wat lul je nou weer? Jij hebt geen verstand van zaken. Christelijke Arabieren worden heel erg gediscrimineerd door Joden, maar ook door islamieten idd. Maar door Joden en joden meer ( ik spreek uit ervaring, ben zelf in israel opgegroeid). In israel zijn christelijke arabieren erger dan de islamitische arabieren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef Sabeltandman het volgende:
[..]
Misschien zijn ze inderdaad wel aartsvijand van de arabieren die direct met het conflict geconfronteerd worden. Maar dit geldt soms ook voor de Christelijke Arabieren, zoals Edward Said, die beweren dat ze verdreven werden door de Israeliers terwijl ze juist door andere factoren verdreven werden zoals de discriminatie van hun Islamitische 'broeders' en door 'gebrek' opgelegd door zware omstandigheden binnen o.a. het Ottomaanse Rijk.
Ten eerste wordt niemand door Joden gediscrimineerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef Joodse_Donkere het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer? Jij hebt geen verstand van zaken. Christelijke Arabieren worden heel erg gediscrimineerd door Joden, maar ook door islamieten idd. Maar door Joden en joden meer ( ik spreek uit ervaring, ben zelf in israel opgegroeid). In israel zijn christelijke arabieren erger dan de islamitische arabieren.
Geen enkele bevolkingsgroep is een 'hater'.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Joodse_Donkere het volgende:
[..]
Over je laatste zinnen he, zal ongetwijfeld niet gebeuren. Jodenhaat zit zo diep in bij die Marokkanen, tis gewoon niet normaal. Of je nou een Jood bent of jood, marokkanen zijn sowieso haters
Gelukkig mag je alles wat jij vindt naar de politie brengen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Joden vind ik geen mensen uit Israel omdat hun het afgepakt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |