abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91167692

Welkom in het [AEX]-topic waarin je de beurzen en de laatste economische nieuws kunt volgen. De OP voor het openen van een nieuw topic staat hier. Voeg onderaan in de Wiki het vorig topic toe.

Noot: het innemen van een bepaalde positie geschiedt geheel op eigen risico, ook het overnemen van een beleggingsstrategie van andere users is dus geheel op eigen risico.

BNR Nieuwsradio
Forex Factory (alle economische data's op een rij)
RTL Z (streaming TV)
[[url=mms://media2.bloomberg.com/btv_US200.asf]Bloomberg TV[/url]] (streaming TV)

AEX

Europese Indices

Een uitgebreide begrippenlijst vind je hier.

De Beursvloer # 172 Straks de double dip? Of toch niet?
De Beursvloer # 173 Na 10 maanden 2010 weer terug bij af
De Beursvloer # 174 Waar we verder ouwehoeren
De Beursvloer #175 Met QE2, G20, Currency wars &overheden zonder geld
Beursvloer #179 Waar we de candlesticks aansteken voor kerst
Beursvloer #181 Waar we bubbelen richting 2011
Beursvloer #182 "Risk comes from not knowing what you're doing."

Alle oude topics, mét titel, vind je door hier te klikken
[[Categorie:OP]]
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:55:10 #2
256829 Sokz
Livin' the life
pi_91167819
Inderdaad beloerd dat mensen met nickz als: Marktgevoel.nl alweer op shares.nl / beleggersfacebook de lakens uitdelen.
pi_91168035
De hoofdmoot van de reacties en columns geven toch aan om vooral veel te handelen en weinig na te denken. Het lijkt wel alsof de doelgroep de visie van Alex en Binck vertegenwoordigt, wat gek.
Greece
pi_91168459
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoge dividendaandelen kun je altijd wel vinden maar dat betekent nog geen garantie op consistente winsten. Via hetzelfde linkje kom ik ook op American Capital Agency Corp met een dividendyield van 19.9% of Alon Holdings met een dividendyield van 62,9%. Absurde getallen natuurlijk maar het zegt totaal niets over de bedrijfsvoering. We weten inmiddels allemaal wel hoe stockscreeners werken dus verras ons met iets nieuws (Ik klink bijna net als Gordon Gekko .. :') )
Nou, met die dingen mag je mij elke dag verrassen!! _O_ Niet dat ik het direct koop, maar ik vind het wel interessant om naar te kijken.
Bedoel je deze Alon Holdings?
http://www.google.com/fin(...)ne&q=NYSE:BSI&ntsp=0
Maar ik zal me inhouden hier van alles te dumpen.
pi_91168753
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:59 schreef Mendeljev het volgende:
De hoofdmoot van de reacties en columns geven toch aan om vooral veel te handelen en weinig na te denken. Het lijkt wel alsof de doelgroep de visie van Alex en Binck vertegenwoordigt, wat gek.
Wat een slechte georganiseerde site is dat eigenlijk. Dan vind ik websites zoals IEX vele malen beter. Ik zie geen enkele reden om die website te blijven volgen.

Het lullige is ook nog eens dat zij niet richten op een 'nieuwe' belegger maar in wezen gewoon de users van dft/veb/binck/iex/beleggers/beursbattle/marktgevoel etc. proberen weg te halen. Terwijl al die websites, ook weer sponsoring hebben op shares.nl :')

Je zou dus zeggen, er is ruimte op de markt voor een wiskundige beleggingssite. Maar de meeste beleggers vinden dat nou eenmaal niet interessant. Loos gelul, veel cijfertjes, met als reactie en wat moeten we nu kopen dan? :') Ik ben al bezig met het hamsteren van onderzoekjes en heb ook al een domein te pakken. Dit heeft alleen geen haast.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_91168945
quote:
Ik blijf dat risicovol vinden.

quote:
A total of 104, or 14.5 percent, were acquired, the data show. While stocks that were the subject of takeover speculation initially jumped 2.9 percent, betting on declines yielded average profits of 1.2 percent in the next month, an annualized gain of 14 percent.
En had hier graag wat meer cijfers bij willen zien.

Besides, shorten op basis van rumours. Oef :') :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_91169252
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Die zijn er genoeg hoor.
US tel ik niet mee vanwege wetgeving. Dan valt het voor de rest behoorlijk tegen qua fatsoenlijke namen.
Abre los ojos
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:42:41 #9
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_91170098
Toch blijf ik het een raar plaatje vinden, het loopt steeds verder uiteen, misschien kan PBerends het duiden
De voorraden zijn ook flink gedaald in de USA

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:12:29 #10
78918 SeLang
Black swans matter
pi_91171240
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef michaelmoore het volgende:
Toch blijf ik het een raar plaatje vinden, het loopt steeds verder uiteen, misschien kan PBerends het duiden
De voorraden zijn ook flink gedaald in de USA

[ afbeelding ]
De BDI geeft vooral aan dat er overcapaciteit is door teveel schepen. Die zijn in 2007-2008 besteld (voor de crisis, tijdens de piek in de BDI grafiek toen er goed geld mee kon worden verdiend) en kosten 2-3 jaar om te bouwen. Die dingen zijn te duur om niet in te zetten dus dalen de shipping tarieven scherp nu ze beschikbaar komen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:20:39 #11
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_91171533
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:12 schreef SeLang het volgende:

[..]

De BDI geeft vooral aan dat er overcapaciteit is door teveel schepen. Die zijn in 2007-2008 besteld (voor de crisis, tijdens de piek in de BDI grafiek toen er goed geld mee kon worden verdiend) en kosten 2-3 jaar om te bouwen. Die dingen zijn te duur om niet in te zetten dus dalen de shipping tarieven scherp nu ze beschikbaar komen.
maar rekt de economie nu fors aan of trekken de koersen vooral fors aan .
Men zegt dat de Baltic twee weken voor loopt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_91171946
Die Great Northern Iron Ore Properties houdt over 5 jaar op te bestaan en gaat dan naar Conoco Phillips, ook lekker. :{w
http://www.fool.com/inves(...)be-crazy-to-buy.aspx
pi_91172316
Wat vinden jullie van Teva eigenlijk? Ontvangt veel love van grote analisten.
pi_91172451
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:30 schreef Mercer het volgende:
Die Great Northern Iron Ore Properties houdt over 5 jaar op te bestaan en gaat dan naar Conoco Phillips, ook lekker. :{w
http://www.fool.com/inves(...)be-crazy-to-buy.aspx
In een efficiente markt zal de aandeelwaarde dus in die 5 jaar aflopen naar 0. Zoiets wil niet per definitie zeggen dat het een slechte investering is, mnaar het hangt er compleet vanaf wat je er voor moet betalen (en zoals ik het nu zie is dat veel te veel).

In feite zijn alle mijnen eindige business', de toekomstige winsten worden lager waardoor de prijs van een aandeel ook lager zal worden.
pi_91172752
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
In een efficiente markt zal de aandeelwaarde dus in die 5 jaar aflopen naar 0. Zoiets wil niet per definitie zeggen dat het een slechte investering is, mnaar het hangt er compleet vanaf wat je er voor moet betalen (en zoals ik het nu zie is dat veel te veel).

In feite zijn alle mijnen eindige business', de toekomstige winsten worden lager waardoor de prijs van een aandeel ook lager zal worden.
Volgens mij stopt het op 85, dat stond in dat artikel. Maar beetje onzekere boel allemaal. Hmm, maar als je een bedrijf hebt wat telkens nieuwe mijnen koopt/ overneemt kan het natuurlijk wel aardig zijn.
pi_91172855
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
Volgens mij stopt het op 85, dat stond in dat artikel. Maar beetje onzekere boel allemaal. Hmm, maar als je een bedrijf hebt wat telkens nieuwe mijnen koopt/ overneemt kan het natuurlijk wel aardig zijn.
Als het de komende paar jaar hetzelfde gaat als voorheen, dan heb je een leuke kleine 20%. Ziet er wel goed uit op het eerste gezicht. :Y
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar trekt de economie nu fors aan of trekken de koersen vooral fors aan .
Dat is een interessante vraag.
pi_91172900
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:49 schreef Mercer het volgende:

[..]

Dat kan idd, zo werken er velen (Shell is in feite ook zo). Het verschil is dus of de winst direct uitgekeerd wordt aan de aandeelhouders (dalende koers, hoog dividend) tot de mijn "op" is, of geinvesteerd wordt in andere lucratieve mijnen (stijgende koers, geen of weinig dividend) want het bedrijf wordt alleen maar meer waard zo.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 januari 2011 @ 19:18:49 #18
862 Arcee
Look closer
pi_91174222
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_91175309
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben al bezig met het hamsteren van onderzoekjes en heb ook al een domein te pakken. Dit heeft alleen geen haast.
Nederlandse site? :7
Greece
pi_91177397
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Nederlandse site? :7
Yes. Maar gebruik hem met name als linkdump voor onderzoekjes en 2 maand als kleine blog voor mn scriptie onderzoek. Macro zaken bijhouden.
pi_91181848
quote:
Kan interessant zijn. Misschien leuk om een vergelijking met Kinepolis te maken (in Brussel genoteerd).
Abre los ojos
pi_91182378
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Kan interessant zijn. Misschien leuk om een vergelijking met Kinepolis te maken (in Brussel genoteerd).
Ja, die Kinepolis is ook wel leuk, maar daar durf ik nu niet meer in. Leuke van die Regal Cinema's is dat het de grootste is van Amerika en dat het erg laag staat nu, en een leuk dividend heeft, wat ook nog wordt verhoogd van 18 naar 21 cent. Maar ja, die boekhandels in Amerika waren ook heel groot en daar ben ik toen met Barnes en Noble aardig onderuit gegaan. Dus blijft wel oppassen, maar het ziet er wel leuk uit.

edit: Wat ik ook héél apart vind, is dat je in NL nu overal vestigingen van Selexyz boekhandels krijgt, terwijl die mega boekhandels in Amerika, Barnes & Noble en Borders allebei heel flink door het putje zijn gegaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mercer op 11-01-2011 21:47:28 ]
pi_91182683
Een trailing p/e van 18 vind ik nu niet echt "erg laag"
pi_91182934
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef tjoptjop het volgende:
Een trailing p/e van 18 vind ik nu niet echt heel "erg laag"
Als de rest in de sector 30 of hoger laat zien is dat natuurlijk wel goedkoop :P Ik weet alleen niet hoe dat verder in de sector er uit ziet. Zo op het 1e gezicht lijkt het me niet een verschrikkelijk slechte koop. Slechts 2.5 van de bodem tijdens de crisis vandaan.
pi_91183028
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef tjoptjop het volgende:
Een trailing p/e van 18 vind ik nu niet echt "erg laag"
Wellicht zit er nog wat vastgoed in qua bioscopen. Ik heb geen idee hoe dat in de US zit.
Abre los ojos
pi_91183291
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als de rest in de sector 30 of hoger laat zien is dat natuurlijk wel goedkoop :P Ik weet alleen niet hoe dat verder in de sector er uit ziet.
Ik bedenk me net dat mercer en ik er waarschijnlijk anders instaan. Ik ben meer LT terwijl Mercer volgens mij een kort ritje wilt pakken.
pi_91183709
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik bedenk me net dat mercer en ik er waarschijnlijk anders instaan. Ik ben meer LT terwijl Mercer volgens mij een kort ritje wilt pakken.
Wat heb jij op het oog op LT dan ? :)

Ik zit er zelf over na te denken om eventueel iets meer te richten op alternatieve investeringen. Stuk land in the middle of nowhere bijv.
pi_91184091
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat heb jij op het oog op LT dan ? :)

Ik zit er zelf over na te denken om eventueel iets meer te richten op alternatieve investeringen. Stuk land in the middle of nowhere bijv.
Puur speculatief? of ook om te verpachten (en dan te verpatsen aan een ontwikkelaar) :P

vwb lange termijn, ben nog steeds wel 'fan' van de rokers, Philip Morris, Altria e.d. maar eerlijkheid gebied me te zeggend at ik er nog niet echt ingedoken ben.
pi_91184885
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Puur speculatief? of ook om te verpachten (en dan te verpatsen aan een ontwikkelaar) :P
Speculatief, voor de fun en te verpatsen. Maar ga mezelf niet in de vingers snijden. Vriend van me in het zelfde studiejaar woont bijv. in een studentenhuis hier in Londen en toen 3 van de 4 het huis uitgingen heeft de huisbaas hem gezegd dat hij nieuwe huurders moest vinden anders kon hij ook vertrekken, of de prijs betalen. Heeft hij 3 nieuwe huurders gevonden die de gehele huurprijs betalen en woont nu al bijna een jaar gratis in Londen in een goede wijk :D

Wat betreft de fun, ach ja. Waarom niet voor een paar K zo'n krot in detroit kopen? Qua belasting zit je met de FIRPTA maar dat valt opzich nog wel mee. En je hebt een 'huis' mocht je ooit een roadtrip door Amerika willen doen :7. Desnoods koop je 3 of 4 huizen op een rij daar want sommige zijn echt geen stuiver meer waard daar :')

quote:
vwb lange termijn, ben nog steeds wel 'fan' van de rokers, Philip Morris, Altria e.d. maar eerlijkheid gebied me te zeggend at ik er nog niet echt ingedoken ben.
Altria staat ook op mijn koop lijstje mocht er een crash komen dat ik er een gedeelte aanschaf. Het heeft zelfs nu al wel wat! ^O^
pi_91185057
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef tjoptjop het volgende:
Zelf vind ik dat soort bedrijven ook wel interessant. Zelfs als ze hun top al hebben overschreden dan nog weet je wat je er aan hebt bij een dalend wpa. Immers, bij groeiaandelen betaal je speculatief voor groei die misschien kan plaatsvinden en bij krimpende aandelen kun je de wpa naar nul extrapoleren. Het is misschien niet heel sexy maar zo streep je de toevalsfactor wel weg.

Volgens mij had SL hier ooit ook een casus van gemaakt over Alcoa.
Greece
pi_91185541
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Zelf vind ik dat soort bedrijven ook wel interessant. Zelfs als ze hun top al hebben overschreden dan nog weet je wat je er aan hebt bij een dalend wpa. Immers, bij groeiaandelen betaal je speculatief voor groei die misschien kan plaatsvinden en bij krimpende aandelen kun je de wpa naar nul extrapoleren. Het is misschien niet heel sexy maar zo streep je de toevalsfactor wel weg.

Volgens mij had SL hier ooit ook een casus van gemaakt over Alcoa.
Alcoa? dat is een alumiumboer, die zie ik niet echt naar 0 gaan. Bij mijnfondsen zou het wel kunnen aangezien die op een gegeven moment op zijn. En aangezien je met een aandeel de toekomstige cashflow koopt. Een aandeel wordt dus minder waard in de loop van tijd omdat het minder onderliggende waarde heeft (als de winst uitgekeerd wordt natuurlijk ;) ).

Zelf denk ik dat Roken opzich wel een krimpmarkt is maar dat maakt voor het rendement niet zo heel; veel uit, als je er maar een goede prijs voor betaald :P Altria (zeg maar Philip Morris alleen voor de VS) heeft 0 groei (van in 2009 maakten ze een behoorlijke sprong zag ik net)
pi_91185615
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat Roken opzich wel een krimpmarkt is maar dat maakt voor het rendement niet zo heel; veel uit, als je er maar een goede prijs voor betaald :P
Het is een markt met iig weinig toetreders... :7
Abre los ojos
pi_91185859
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef MrUnchained het volgende:

[..]

Het is een markt met iig weinig toetreders... :7
En ook geen Coca-Cola/Unilever waar een godsvermogen aan reclame de deur uit gaat (dat mag bijna nergens meer immers).

Je hebt wel dat er overgestapt wordt op goedkopere tabakproducten (shag, Belinda e.d. :') ) Maar aangezien het toch wel een lifestyle/prestige product is denk ik dat het bijv beter is dan bij drank
pi_91186248
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En ook geen Coca-Cola/Unilever waar een godsvermogen aan reclame de deur uit gaat (dat mag bijna nergens meer immers).

Je hebt wel dat er overgestapt wordt op goedkopere tabakproducten (shag, Belinda e.d. :') ) Maar aangezien het toch wel een lifestyle/prestige product is denk ik dat het bijv beter is dan bij drank
Over Coca-Cola / Unilever gesproken. Dat vind ik ook wel interessante aandelen. De laatste staat ook op mijn lijstje :P
pi_91186273
Het maakt ook niet uit of het aandeel naar nul gaat maar als uitgangspunt kies je die ondergrens om voor jezelf een bepaalde aankoopkoers te bepalen. Een stagnerend wpa is helemaal mooi maar dan heb je imo te veel concurrentie van mensen die zoeken naar vastrentende beleggingen (= weinig volatiliteit, zie vastgoedsector).
Greece
pi_91186582
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Heeft hij 3 nieuwe huurders gevonden die de gehele huurprijs betalen en woont nu al bijna een jaar gratis in Londen in een goede wijk :D
Dat is echt slim en leuk. :P
quote:
Wat betreft de fun, ach ja. Waarom niet voor een paar K zo'n krot in detroit kopen? Qua belasting zit je met de FIRPTA maar dat valt opzich nog wel mee. En je hebt een 'huis' mocht je ooit een roadtrip door Amerika willen doen :7. Desnoods koop je 3 of 4 huizen op een rij daar want sommige zijn echt geen stuiver meer waard daar :')
[..]
Dat lijkt me echt zo cool om te doen hè! _O_ Als ik Selang was, had ik lekker m'n biezen gepakt en een hele straat in Amerika opgekocht, met goed en mooi gebouwde huizen. Al zou je zoiets op veel kleinere schaal in duitsland ook al wel kunnen doen, maar dat is toch wel anders.
pi_91186592
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Over Coca-Cola / Unilever gesproken. Dat vind ik ook wel interessante aandelen. De laatste staat ook op mijn lijstje :P
Wat te denken van P&G, zijn lekker bezig in de derde wereldlanden.
pi_91186843
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef Mercer het volgende:

[..]

Dat is echt slim en leuk. :P

[..]

Dat lijkt me echt zo cool om te doen hè! _O_ Als ik Selang was, had ik lekker m'n biezen gepakt en een hele straat in Amerika opgekocht, met goed en mooi gebouwde huizen. Al zou je zoiets op veel kleinere schaal in duitsland ook al wel kunnen doen, maar dat is toch wel anders.
Gewoon lekker binnenkort in Spanje voor een prikkie die in overvloed gebouwde huizen langs de kust opkopen.

Niet dat je daar nu zo veel mee kunt, maar je zit dan tenminste wel in de zon :P
pi_91187138
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Speculatief, voor de fun en te verpatsen. Maar ga mezelf niet in de vingers snijden. Vriend van me in het zelfde studiejaar woont bijv. in een studentenhuis hier in Londen en toen 3 van de 4 het huis uitgingen heeft de huisbaas hem gezegd dat hij nieuwe huurders moest vinden anders kon hij ook vertrekken, of de prijs betalen. Heeft hij 3 nieuwe huurders gevonden die de gehele huurprijs betalen en woont nu al bijna een jaar gratis in Londen in een goede wijk :D

[..]

Altria staat ook op mijn koop lijstje mocht er een crash komen dat ik er een gedeelte aanschaf. Het heeft zelfs nu al wel wat! ^O^
Land in Oost-Europa zou mij meer trekken dan zo'n krot in Detroit :P
Heb je al een idee wat voor bureaucratische zooi erbij komt kijken? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
pi_91187152
Die huizen aan de kust blijven over tijd altijd hun waarde houden, zolang je maar het beste eruit pikt. Maar ik weet niet hoe dat nu in Spanje zit, ik weet alleen Barcelona, en volgens mij is dat nog steeds megaduur.
pi_91187310
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef Mercer het volgende:
Die huizen aan de kust blijven over tijd altijd hun waarde houden, zolang je maar het beste eruit pikt.
Nou, niet voor de prijzen waarvoor ze tot 2 jaar terug over de toonbank gingen :P

Voor huizen in Spanje moet je je of richten op pensionado's die hun Nederlandse overwaarde in jouw zakken komen doneren :P

Of verhuren voor vakantie (seizoensgeboden en veel concurrentie)

Of hopen dat het door de hoge (jeugd)werkloosheid een interessant land wordt om fabrieken te bouwen zodat je je woningkjes aan arbeiders kan verhuren (maarja, levert dat wat op :P )
pi_91187318
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef Mercer het volgende:

[..]

Ik zie SeLang dat nooit doen, naja niet snel iig. Het is immers enorme kapitaal vernietiging.

Of je moet in zoiets willen wonen :P
pi_91187527
Zijn er mensen in dit topic die zich bezig houden met die CO2/emissie rechten e.d.?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:53:19 #45
256829 Sokz
Livin' the life
pi_91187614
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Inderdaad, of Colgate-Palmolive .. beiden interessanter dan Unilever
pi_91187620
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Nou, niet voor de prijzen waarvoor ze tot 2 jaar terug over de toonbank gingen :P
Daarom kun je ook het beste die foreclosure huizen van de bank opkopen als er geen andere bieder is :P

In Detroit staan er enorm veel huizen leeg en staan er veel huizen onder 'toezicht' van de bank die je via een auction kunt aanschaffen.
pi_91187637
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oke, dat klopt. Maar, als het daar nog net zo'n puinhoop gaat worden als in amerika en je de aankoop een beetje goed timed. Dan lijkt me dat je wel een goede aankoop kan doen. Maar heb geen idee hoe het daar nu is in Spanje bijv.
pi_91187685
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ben ik een keer afgewezen voor een stage daar. Tof bedrijf maar daar stop ik geen stuiver meer in :+ :P
pi_91187818
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Daarom kun je ook het beste die foreclosure huizen van de bank opkopen als er geen andere bieder is :P

In Detroit staan er enorm veel huizen leeg en staan er veel huizen onder 'toezicht' van de bank die je via een auction kunt aanschaffen.
Mijn voorbeeld sloeg op Spanje, daar was de bubble toch wel erg groot. Ik weet niet hoe het daar zit met terugvorderingen e.d.

Ik weet wel dat ze daar in de clinch liggen mbt bouwbesluiten dat er niet binnen x meter van de kust gebouwd mocht worden. En die massaal genegeerd werden omdat daar het geld lag ;)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 23:00:32 #50
256829 Sokz
Livin' the life
pi_91188183
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ben ik een keer afgewezen voor een stage daar. Tof bedrijf maar daar stop ik geen stuiver meer in :+ :P
ahwrg S_E ik herken je posts niet meer door je nieuwe plaatje. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')