Ik, m'n zus en zelfs m'n moeder hebben een DS. Dat vind ik vrij knap van Nintendo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mainstream binnen de geekwereld.
Wat de Wii heeft gedaan is mensen (vooral vrouwen) aan het gamen krijgen die er niets van moesten hebben. Dat vind ik werkelijk geniaal. Ookal zijn ze aan het gamen gekregen en er niet aan gehouden wellicht...
Ik ken echt onwijs veel mensen die nooit gameden maar wel WoW spelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat de Wii heeft gedaan is mensen (vooral vrouwen) aan het gamen krijgen die er niets van moesten hebben. Dat vind ik werkelijk geniaal. Ookal zijn ze aan het gamen gekregen en er niet aan gehouden wellicht...
eerste deel GTA van Rockstar was playstation only gastquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee:
MS-DOS and Windows
EU October, 1997
NA February 28, 1998
JP April 24, 1999
PlayStation
EU December, 1997
NA June 30, 1998
JP August 27, 1998
Ik ook! Alleen moest ontzettend wennen aan Sims op de Wiiquote:
Dat ben ik! Zelfs als ik al 3 dagen lang een off-day hebquote:
Ja. Niet bijzonder veel over de kwaliteit van het spel, maar het zegt genoeg. Alhoewel die 10M dusdanig veel op Azië en duimzuigcijfers leunt dat ik daar niet te zwaar aan zou tillen - het blijft hoe dan ook de grootste. En een right place/right time freak succes wat ik niet al te snel herhaald zie worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
(je kunt er allerlei meningen over hebben hoe kut het is, maar 5+ jaar 10M+ betalende abo's zegt genoeg)
Tweede deel van de dag was cursus, dus kon ik lekker zitten. Maar verder ging het eigenlijk vrij goed, ik heb het zonder pijnstillers gedaan! Gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, hoe ging het werken vandaag? zo een lange dag enzo?!
Meldt je aan, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken echt onwijs veel mensen die nooit gameden maar wel WoW spelen.
Wii is naar mijn idee juist gericht op gezinnen. Vrouwen gamen wel degelijk, alleen naar mijn idee blijft het aanbod wat achter.
Net als dat er een vrouwelijke gameking moet zijn!
Dat is goed om te horen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Tweede deel van de dag was cursus, dus kon ik lekker zitten. Maar verder ging het eigenlijk vrij goed, ik heb het zonder pijnstillers gedaan! Gaat de goede kant op.
Dat was GTA3, niet GTA. En daar heb ik het over... gastquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
eerste deel GTA van Rockstar was playstation only gast
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Tweede deel van de dag was cursus, dus kon ik lekker zitten. Maar verder ging het eigenlijk vrij goed, ik heb het zonder pijnstillers gedaan! Gaat de goede kant op.
Op de console vind ik het veel minder leuk over het algemeen, ook al ken ik die op de Wii niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen moest ontzettend wennen aan Sims op de Wii
Ik game eigenlijk practisch niet. Alleen The Sims en Zoo tycoonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken echt onwijs veel mensen die nooit gameden maar wel WoW spelen.
Wii is naar mijn idee juist gericht op gezinnen. Vrouwen gamen wel degelijk, alleen naar mijn idee blijft het aanbod wat achter.
Net als dat er een vrouwelijke gameking moet zijn!
De allereersten waren leuker..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
eerste deel GTA van Rockstar was playstation only gast
Kusje op je rug!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben geen goeie allround gamer daarvoor.quote:
Alleen als je "geeks" oprekt tot "mensen die wellicht een halve seconde van The Big Bang Theory hebben gezien tijdens het zappen".quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent niet lief tegen L-Equote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beter!!!
En ik hoop dat je een heel saaie avond tegemoet gaat![]()
ik ging zaterdag de stad in voor een telefoonlader, en kwam thuis met een PS3. 200 euro klinkt erg interessantquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een ander hem nu overgenomen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |