Wie zwijgt stemt toe.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zijn ze te geshockeerd om het met je eens te kunnen zijn.
jamaar!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou en. Als ik mijn behabandje aan ze laat zien zijn ze het wél met me eens.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Console only games kunnen niet tof zijn.
Heb deel 1 soort van uitgespeeld, maar er is nog meer geloof ik. Al een jaar niet aangeraakt.quote:
een pc is om te werken, een console exclusief om te gamen... Ja meneerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Console only games kunnen niet tof zijn.
Ik krijg deel 1 gewoon niet uitgespeeld. Klote purple coinsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb deel 1 soort van uitgespeeld, maar er is nog meer geloof ik. Al een jaar niet aangeraakt.
Denk erover om Guitar Hero aan te schaffen. Ook leuk voor Delans kids.
En foto's, vergeet de foto's nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Gasol het volgende:
[..]
De dames zijn vooral geïnteresseerd in penislengte en dikte, een soa-vrij verklaring, en bedprestatie referenties inclusief telefoonnummers.
Een genialer spel (of reeks) dan Grand Theft Auto is in mijn ogen nooit gemaakt, op Mario Kart na.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou van jou
RUSE > beter op PC
Dragonage > beter op PC
CoD > beter op PC
WoW > bet... oh wacht
Ik had met de gewone stars al genoeg moeite.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg deel 1 gewoon niet uitgespeeld. Klote purple coins
Serieus?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een genialer spel (of reeks) dan Grand Theft Auto is in mijn ogen nooit gemaakt, op Mario Kart na.
En GTA is dan ook.... beter op PC (sterker nog, de eerste 2 delen zijn PC onlyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een genialer spel (of reeks) dan Grand Theft Auto is in mijn ogen nooit gemaakt, op Mario Kart na.
Vind ik wel ja.quote:
Als ik die purple coins nou allemaal heb, kan ik weer verder met gewone levels maar dan als Luigi. En dat wil ik GVD!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had met de gewone stars al genoeg moeite..
Heb het nergens anders dan op de PC gespeeld. Deel 1 was gewoon lachen. Vanaf III werd het geniaal. Heb er weken aan besteed (voordat ik op FOK! zatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En GTA is dan ook.... beter op PC (sterker nog, de eerste 2 delen zijn PC only)
SNES en Wii (ik kan niet kiezen!)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
en dan de originele he
niet die van de 64!
Coachquote:
Vice City was echt zoooooo briljant.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb het nergens anders dan op de PC gespeeld. Deel 1 was gewoon lachen. Vanaf III werd het geniaal. Heb er weken aan besteed (voordat ik op FOK! zat)
quote:
Vooral natquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, bij jou is het nu ook grauw en grijs?
Consolegames zijn vaak zo 'mainstream' en gericht op ADHD-kindjes die instant gratification nodig hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
een pc is om te werken, een console exclusief om te gamen... Ja meneer
Precies!quote:
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.quote:
Posts zijn sowieso een paar uur later gewist, dus ach...quote:
Dank voor de tip! Laten we hopen op een weergaloze afloop!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]Heb je net terug gemaild. Dat zie je vanzelf, dus dit is een nutteloze opmerking. Maar ik kan het hebben.
Day of the Tentacle was ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meest humoristische spel ooit: Monkey Island
Da's flauw.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Posts zijn sowieso een paar uur later gewist, dus ach...
Incrowd! Of hier alles communiceren of alles binnen de mail houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Laten we hopen op een weergaloze afloop!
I've heard you were a contemptible sneak.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.
Briljanste spelserie ooit: Civilization (1, 2, AC, 3, 4, 5)
Beste spel ooit: WoW (je kunt er allerlei meningen over hebben hoe kut het is, maar 5+ jaar 10M+ betalende abo's zegt genoeg)
Dat geloof ik ook wel ja, dat dat gewoon goed moet zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.
Briljanste spelserie ooit: Civilization (1, 2, AC, 3, 4, 5)
Beste spel ooit: WoW (je kunt er allerlei meningen over hebben hoe kut het is, maar 5+ jaar 10M+ betalende abo's zegt genoeg)
Ja, wij doen ook alles open en bloot he Qquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Incrowd! Of hier alles communiceren of alles binnen de mail houden.
90% van de kinderen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Consolegames zijn vaak zo 'mainstream' en gericht op ADHD-kindjes die instant gratification nodig hebben.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Incrowd! Of hier alles communiceren of alles binnen de mail houden.
De rest mag gerust meegenieten vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, wij doen ook alles open en bloot he Q![]()
Dit!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |