De rest mag gerust meegenieten vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, wij doen ook alles open en bloot he Q![]()
Dit!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een genialer spel (of reeks) dan Grand Theft Auto is in mijn ogen nooit gemaakt, op Mario Kart na.
Ja ik vroeg het net ook en kreeg geen reactiequote:
DotT had ook zeker wat, absoluut, maar maar 1 deel. Monkey Islands gaat nog steeds door.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Day of the Tentacle was ook niet verkeerd.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
De rest mag gerust meegenieten vanons
.
.
het eerste deel kwam eerst op de playstation uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En GTA is dan ook.... beter op PC (sterker nog, de eerste 2 delen zijn PC only)
Voor dat soort informatie mogen ze altijd pm-enquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Gasol het volgende:
[..]
De dames zijn vooral geïnteresseerd in penislengte en dikte, een soa-vrij verklaring, en bedprestatie referenties inclusief telefoonnummers.
Goed! Krijg deze week nog te horen of ik op 2e gesprek mag.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Krijg deze week nog te horen of ik op 2e gesprek mag.
Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat heb ik dan ff gemist.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het net ook en kreeg geen reactie
Tofquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind GTA 3+ ook geen fuck aan om te spelen. Vind vooral de besturing maar kut. Alsof je Carmegeddon met verbeterde graphs zit te spelen. Daar was de besturing ook al zo kut.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel ja, dat dat gewoon goed moet zijn.
En ik heb nergens gezegd dat hij dat niet mag vinden.Ik vind GTA alleen vooral leuk om te kijken, maar geen reet aan om te spelen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg nóg harder schreeuwenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat heb ik dan ff gemist.
britney spears verkoop miljoenen albums, zegt genoeg?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.
Briljanste spelserie ooit: Civilization (1, 2, AC, 3, 4, 5)
Beste spel ooit: WoW (je kunt er allerlei meningen over hebben hoe kut het is, maar 5+ jaar 10M+ betalende abo's zegt genoeg)
Meest humoristische spel ooit: Monkey Island
Het "probleem" van WoW is juist dat het dusdanig mainstream is, en er daardoor zoveel mensen aan verslaafd zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef El_Matador het volgende:
WoW is natuurlijk een geniaal concept, maar blijft binnen de geeks/nerds.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
britney spears verkoop miljoenen albums, zegt genoeg?
Goed spel! Maar ik vind Unreal Tournament leuker.quote:
Nee:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
het eerste deel kwam eerst op de playstation uit
Britney heeft best leuke liedjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
voor ons dus ideaal! blijf van die joypad afquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
En ik heb nergens gezegd dat hij dat niet mag vinden.Ik vind GTA alleen vooral leuk om te kijken, maar geen reet aan om te spelen.
Michael Jackson deed het nog beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent al net zo onhandig als ik geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Gódverdomme, stoot me net gigantisch m'n hoofd aan de kast
Auw...
Ik ken heel veel mensen die voor WoW alleen maar wat patiencenden of bejeweldenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef El_Matador het volgende:
WoW is natuurlijk een geniaal concept, maar blijft binnen de geeks/nerds.
Ik vind in het algemeen bij "kunst" (in brede zin) dat als je mensen kan trekken die normaal niet van gamen/dat soort muziek/dat soort films/etc. houden, dat je dan werkelijk baanbrekend en vernieuwend bezig bent.
Nee hoor, eerste deel was als eerst op PCquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
het eerste deel kwam eerst op de playstation uit
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg nóg harder schreeuwen
(hoor je dat Q!)
wist ik dit zaterdag maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon een PS3 met 5 games kopen voor 200 euro maar ik kan hem niet fatsoenlijk aansluiten op m'n tv
Ik heb mijn momentenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent al net zo onhandig als ik geloof ik
*geeft er een kusje naast*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Gódverdomme, stoot me net gigantisch m'n hoofd aan de kast
Auw...
Mainstream binnen de geekwereld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Het "probleem" van WoW is juist dat het dusdanig mainstream is, en er daardoor zoveel mensen aan verslaafd zijn.
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Speaking of which. Speelde Britney nu die receptioniste?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
voor ons dus ideaal! blijf van die joypad af
Quake seriesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed spel! Maar ik vind Unreal Tournament leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |