Dit is de SC, hier doen we niet aan bronvermeldingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je zelf de bron erbij zetten, dan hoef ik niet te googlen
Ja moet toch, anders kan FOK! problemen krijgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is de SC, hier doen we niet aan bronvermelding
Oh, is dat nu zelfs officieel beleid?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja moet toch, anders kan FOK! problemen krijgen.
Tenminste als je letterlijk meer dan 50 woorden van een bron overneemt.
Altijd al. Maar de voorwaarden van nieuwssites worden steeds strenger.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh, is dat nu zelfs officieel beleid?
Op de zolderkamer waar een stel wiet rokende tieners en twintigers dit schreven hangt vast het adagio : " poepie scheetje kakkie = humor! "quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Monolith het volgende:
[.De invoering van het boerkaverbod in Noorwegen heeft de eerste slachtoffers geëist. Tijdens de traditionele nieuwjaarstocht van de wandelclub te Tromsø werd de temperatuur van -36 graden celsius, gecombineerd met sneeuw en slecht zicht, het merendeel van de leden fataal..]
Ja erg triest.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een volk trekt dat Klokhuis-topic
Wat voor lijst?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
Meneer bij P&W heeft geen water op de lijst zien staan terwijl dit zelfs in het journaal voorbij kwam.
Met wat er in dat afgebrande bedrijf werd opgeslagen. Onder meer heel veel gedemineraliseerd waterquote:
De vraag is natuurlijk nog in hoeverre je de Speld een 'nieuwssite' kunt noemen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd al. Maar de voorwaarden van nieuwssites worden steeds strenger.
Och natuurlijk, Moerdijk. Houd dat niet echt bij, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met wat er in dat afgebrande bedrijf werd opgeslagen. Onder meer heel veel gedemineraliseerd water
Ik ook niet zo maar het kwam voorbij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och natuurlijk, Moerdijk. Houd dat niet echt bij, eerlijk gezegd.
Ja ok, maar ook zij stellen bronvermelding op prijs. Al zou Speld het kunnen hebben van GeenCommentaar, die stonden bovenaan bij Google.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk nog in hoeverre je de Speld een 'nieuwssite' kunt noemen.
Maar ze vermelden de speld als auteur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar ook zij stellen bronvermelding op prijs. Al zou Speld het kunnen hebben van GeenCommentaar, die stonden bovenaan bij Google.
Ah ok, dat heb ik niet gezien. Waarschijnlijk staat nu dit topic bovenaan in Google als je zoekt op quotes uit die tekstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar ze vermelden de speld als auteur.
Prijs is prijs. offerte is offerte 780 euro kost dan kost hij 780 euro. Maar ik zit hier een beetje te kijken naar inkomsten en uitgaven. De inkoop van de hoeveelheid materiaal is nogal moeilijk te bepalen omdat iedereen een ander meubel wil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef du_ke het volgende:
Dat mag je natuurlijk zelf weten. Je kan er zelf voor kiezen hoe jij je prijs vormt. Doe je dat met een totaalprijs voor product (aangenomen werk) of wil je per werkelijk besteed uur betaald worden?
Voor je klanten biedt het eerste natuurlijk meer zekerheid en dat vinden ze prettig.
Maar voor je eigen prijsberekening kan je het zo natuurlijk prima gebruiken zolang dat redelijk klopt maar goed daarvoor moet je verstand van meubelmaken hebben en dat ontbreekt hier
WGR hebben ze hier wel meer verstand van inderdaad. En misschien eens bij andere meubelmakers informeren hoe zijn hun prijzen bepalen? En de KVK natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Prijs is prijs. offerte is offerte 780 euro kost dan kost hij 780 euro. Maar ik zit hier een beetje te kijken naar inkomsten en uitgaven. De inkoop van de hoeveelheid materiaal is nogal moeilijk te bepalen omdat iedereen een ander meubel wil.
Verkoop zijn mijn "uren"en inkoop het materiaal, bij elkaar optellen is kosten product.
Edit: ik zal hem eens posten in WGR.
Het gaat mij meer om de liquiditeit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
WGR hebben ze hier wel meer verstand van inderdaad. En misschien eens bij andere meubelmakers informeren hoe zijn hun prijzen bepalen? En de KVK natuurlijk.
Het was toch vooral Friedman waarop Reagan en Thatcher zich richtten? Supplyside economics. Dus stimulering van de aanbodszijde van de economie ipv de vraagzijde door Keynesianisten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
Net een lang stuk over Von Hayek gelezen. De beste man had toch wel wat goede ideeen en naar wat ik begrijp hebben figuren als Thatcher en Reagan een groot deel van zijn lessen te grabbel gegooid.
Dat wilde ik even delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |