Nou ja, gewoon vrienden / vriendinnen met meer vrije tijd.quote:
quote:If youre one of those people who like: a) the first three Black Sabbath albums, b) masturbating in church, or c) masturbating in church with Black Sabbath on your ipod, then youre going to go absolutely fucknuts for The Black Spiders.
Groningenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Tem het volgende:
Ach Groningen is altijd leuk. Laatst nog in Oosterpoort geweest bij Tindersticks
Waar kom jij trouwens vandaan? Ik gok ergens uit het Noorden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef du_ke het volgende:
Stad, weinig meer geweest de laatste tijd. Moet hoog nodig weer eens die kant op.
Korea?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Waar kom jij trouwens vandaan? Ik gok ergens uit het Noorden.
Ik heb er 7,5 jaar gewoond, in juni vorig jaar naar Den Haag verhuisd. Maar Grunn blijft mijn stadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef du_ke het volgende:
Stad, weinig meer geweest de laatste tijd. Moet hoog nodig weer eens die kant op.
Ik woon in Meppel (nog net Drenthe). Heb in Groningen gestudeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Waar kom jij trouwens vandaan? Ik gok ergens uit het Noorden.
Ah Meppel. Ik kom van oorsprong uit Steenwijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik woon in Meppel (nog net Drenthe). Heb in Groningen gestudeerd.
Ah Steekwijk, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Ah Meppel. Ik kom van oorsprong uit SteenwijkEn woon in de zomerse weekenden in Giethoorn.
Heel Noord-Nederland.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah Steekwijk, dat verklaart een hoop.
Volgens mij veel CDA daaroquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah Steekwijk, dat verklaart een hoop.
Klopt. Groningen is erg links. Nooit aan gestoord overigens. Heerlijke stad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |