abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91223660
Apart: Dus een protestantse dominee in een boeddhistisch land?
pi_91223819
Mag ik even storen.. Is het nu uit of niet uit? Want ondanks dat ik me af en toe schuldig maak aan SC, lijkt het er op dat dit een heel ander verhaal is dat een relatie die is uit gegaan en je daardoor verdriet heb..

Bedoel ik niet lullig, maar ik snap er echt werkelijk niets meer van!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91223845
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:43 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Apart: Dus een protestantse dominee in een boeddhistisch land?
14% is Christen (en dat aantal stijgt nog steeds, we grappen er wel eens over hier zijn er grote overschotten aan kerken end aar tekorten) en als ze in dat soort landen dat zijn dan is dat niet net zoals hier veelal in naam maar dan ook echt voluit.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_91223958
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Mag ik even storen.. Is het nu uit of niet uit? Want ondanks dat ik me af en toe schuldig maak aan SC, lijkt het er op dat dit een heel ander verhaal is dat een relatie die is uit gegaan en je daardoor verdriet heb..

Bedoel ik niet lullig, maar ik snap er echt werkelijk niets meer van!
Het is uit en we zijn er verdrietig over, het is echter geen simpele zaak omdat het min of meer door derden komt en niet echt vanuit een beslissing van ons zelf. Verder spelen er een grote afstand en wat cultuurverschillen een rol

Na vrijdag neem ik een besluit welke keuze ik ga maken met betrekking tot hoe ik verder ga.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_91224988
Ik snap niets van dat ex-block systeem want het werkt voor de klote niet.
Bij elk ding dat ze schrijft is het gelijk 'Mark vindt dit leuk'
Kansloze botmongool is het toch.

Trouwens, fantaseren jullie nooit soms hoe heerlijk het is om iemand helemaal aan gort te slaan? Ik stiekem wel :@
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:08:55 #206
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91225052
@dr joycie.. je bent me nog een lijstje BL symptomen schuldig!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91225105
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef ennudan het volgende:
@dr joycie.. je bent me nog een lijstje BL symptomen schuldig!
Komt eraan! Ik ga eens kijken of ik mijn presentatie nog heb op mijn laptop van vorig jaar :)
pi_91225628
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik snap niets van dat ex-block systeem want het werkt voor de klote niet.
Bij elk ding dat ze schrijft is het gelijk 'Mark vindt dit leuk'
Kansloze botmongool is het toch.

Trouwens, fantaseren jullie nooit soms hoe heerlijk het is om iemand helemaal aan gort te slaan? Ik stiekem wel :@
Ik zou niemand in elkaar willen slaan, ik ben een meisje, maar ik zou wel dat kutwijf eens flink de waarheid willen zeggen die bewust mijn ex heeft proberen te verleiden toen hij nog iets met mij had. Expres vragen hoe het met onze relatie ging etc. Kutwijf. En ik weet het, mijn ex deed het ook maar ik kan mensen die zoiets doen gewoon echt niet begrijpen. Wat ik nog het ergste vind is dat zij nu dingen van mij weet terwijl zij een totale vreemde voor me is. En ze krijgt natuurlijk maar een kant van het verhaal te horen van mijn ex. Ik weet ook dat ik me er niet druk om hoef te maken, ik denk er ook amper over na maar soms ben ik zo enorm kwaad op zulke mensen... Mijn ex had ook een keer een collega die vreemdging met een andere collega, maar hij had gewoon een vrouw. Ik heb toen zijn vrouw anoniem een bericht gestuurd wat er aan de hand was. Ik hoop dat hij heel verdrietig is geweest, de lul.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_91226090
Jongens die geinteresseerd zijn in het Borderline-verhaal.. Ik heb wat in elkaar geflansd op word. Het is vrij groot.. Ik wil het hier posten, maar kan jullie ook PM'en, laat maar even weten. Pak in ieder geval maar een bak koffie erbij als je het gaat lezen :p
pi_91226153
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ik zou niemand in elkaar willen slaan, ik ben een meisje, maar ik zou wel dat kutwijf eens flink de waarheid willen zeggen die bewust mijn ex heeft proberen te verleiden toen hij nog iets met mij had. Expres vragen hoe het met onze relatie ging etc. Kutwijf. En ik weet het, mijn ex deed het ook maar ik kan mensen die zoiets doen gewoon echt niet begrijpen. Wat ik nog het ergste vind is dat zij nu dingen van mij weet terwijl zij een totale vreemde voor me is. En ze krijgt natuurlijk maar een kant van het verhaal te horen van mijn ex. Ik weet ook dat ik me er niet druk om hoef te maken, ik denk er ook amper over na maar soms ben ik zo enorm kwaad op zulke mensen... Mijn ex had ook een keer een collega die vreemdging met een andere collega, maar hij had gewoon een vrouw. Ik heb toen zijn vrouw anoniem een bericht gestuurd wat er aan de hand was. Ik hoop dat hij heel verdrietig is geweest, de lul.
De andere ex van mijn ex, waar ze nu bijna weer een relatie mee heeft, heeft ook altijd gepoogd om weer gevoelens bij d'r opt e wekken. Tijdens het uitgaan steeds praten over hoe mooi hun tijden samen waren en hij maakte mij constant zwart.
Ze was dan ook altijd heel kwaad om hem als ze dat deed, maar ze BLEEF contact houden. Domme kut dat het is :r
En die gast.. echt... als bepaalde dingen ineens legaal werden dan wist ik het wel.

edit: dat stukje van het verraden van vreemdgaan tussen je collega's zou ik ook klaarspelen. Er zijn 2 dingen waar ik dankzij mijn ex een echte grafhekel aan heb gekregen. 1: vreemdgaan 2: liegen/valse beloftes maken
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91226602
[/quote]

Ik doe het liever niet ken mezelf sla net zolang tot diegene niet meer opstaat ben er ook gewoon bang voor
Daarom vermijd ik het liever.
Als ik te uitgedaagd word ga ik wel de confrontatie aan maar wel met een balk of dergelijke als het meer dan 1 man is
pi_91226656
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik doe het liever niet ken mezelf sla net zolang tot diegene niet meer opstaat ben er ook gewoon bang voor
Daarom vermijd ik het liever.
Als ik te uitgedaagd word ga ik wel de confrontatie aan maar wel met een balk of dergelijke als het meer dan 1 man is
[/quote] Fantasie... zal hem nooit tegenkomen op straat omdat hij te ver weg woont.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91226776
Is bij mijn ex ook gebeurt als je mijn verhaal leest
En heb daarom ook een contactverbod en straatverbod gekregen
baal ervan had het liever niet gedaan
pi_91226926
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens die geinteresseerd zijn in het Borderline-verhaal.. Ik heb wat in elkaar geflansd op word. Het is vrij groot.. Ik wil het hier posten, maar kan jullie ook PM'en, laat maar even weten. Pak in ieder geval maar een bak koffie erbij als je het gaat lezen :p
Ik ben wel benieuwd..

Ow hoi...Ik ben Vampje en ik kom hier binnen vallen :W
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_91226954
Nou ik post het verhaal toch maar hier, ook al is het ontzettend lang..
Zelf heb ik een pleegzusje gehad met Borderline, en heb haar moeder goed gekend, zij had het ook.
Heb een goede vriend gehad met Borderline. Dus heb er best wel wat ervaring mee.

Ik zeg er wel bij echt elke borderliner is anders.. En dat maakt het dus ontzettend moeilijk. Als jullie vragen hebben mag je pm'en hoor! Op internet is veel te vinden, maar heb hier ook nog wat boeken liggen :)

--------------------------------------

- Borderline is een persoonlijkheisstoornis die zich kenmerkt door sterke stemmingswisselingen en wisselingen in gedachten en gedrag. Tegenwoordig noemen ze het steeds vaker ERS, maar ik vind borderline fijner klinken dus ik gebruik die term gewoon.

*

- Mensen met borderline zijn enorm impulsief, denken vaak zwart-wit, reageren extreem. Relaties zijn moeilijk te onderhouden, en wisselen ook sterk.

*

Als je naar de DSM-IV gaat kijken staan daar de volgende symptomen in waarmee je onder andere kunt vast stellen dat iemand borderline heeft.
Een bordeliner voldoet aan 5 van de 9 symptomen:

Krampachtig proberen te voorkomen om feitelijk of vermeend in de steek gelaten te worden.
Een patroon van instabiele en intense relaties met anderen, gekenmerkt door wisselingen tussen overmatig idealiseren en kleineren (extreem zwart-witdenken, iemand is geweldig of waardeloos).
Identiteitsstoornis -> aanhoudend wisselend zelfbeeld of zelfgevoel.
Impulsiviteit met negatieve gevolgen voor zichzelf op minstens twee gebieden. Bijvoorbeeld: geldverspilling, veel wisselende seksuele contacten, middelenmisbruik, roekeloos rijgedrag, vreetbuien.
Terugkerende pogingen tot zelfdoding, gestes of dreigingen, of zelfverwonding.
Sterk wisselende stemmingen, als reactie op gebeurtenissen. Dit kan leiden tot periodes van intense somberheid, prikkelbaarheid of angst, meestal enkele uren durend en slechts zelden langer dan een paar dagen.
Een chronisch gevoel van leegte.
Inadequate, intense woede of moeite boosheid te beheersen. Dit uit zich in driftbuien, aanhoudende woede of herhaaldelijke vechtpartijen.
Voorbijgaande, aan stress gebonden paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve verschijnselen.

Daarnaast moeten ze voldoen aan een aantal diagnostische criteria:

Een duurzaam patroon van innerlijke ervaringen en gedragingen die duidelijk afwijken van de verwachtingen binnen de cultuur van de betrokkene.
Het duurzame patroon is star en uit zich op een breed terrein van persoonlijke sociale situaties.
Het leidt in behoorlijke mate tot lijden of beperkingen in het sociaal en beroepsmatig functioneren, of het functioneren op andere belangrijke terreinen.
Het is stabiel en van lange duur en het begin kan worden teruggevoerd naar ten minste de adolescentie of de vroege volwassenheid.
Het patroon is niet toe te schrijven aan een andere psychische stoornis of de gevolgen daarvan.
Het duurzame patroon is niet het gevolg van de directe fysiologische effecten van een middel (zoals drugs of een geneesmiddel) of een lichamelijke aandoening (zoals een schedeltrauma).

*

Borderliners hebben verschillende overeenkomsten met andere persoonlijkheidsstoornissen:
- Antisociale persoonlijkheidsstoornis
- Theatrale persoonlijkeheidsstoornissen.

*

Oorzaken van borderline zijn eigenlijk niet bekent, wel zijn er de volgende risicofactoren:

Geslacht en leeftijd
Het komt even vaak voor bij mannen en vrouwen. Wel uit borderline zich anders bij mannen dan vrouwen. Zo leidt het impulsieve gedrag bij mannen vaker tot alcohol en druggebruik en bij vrouwen tot eetbuien
Vrouwen met borderline worden vaker opgenomen in een instelling. Waarschijnlijk omdat vrouwen eerder hulp zoeken voor hun problemen, of omdat bijvoorbeeld agressie en wisselende seksuele contacten eerder als een probleem wordt gezien bij vrouwen
Borderline kan niet goed vastgesteld worden bij jongeren tot 18-20 jaar. Het kan goed zijn dat zij vanwege hun ontwikkeling met emotionele problemen te maken hebben, en dat op een borderline-achtige manier uiten.
Bij mensen van 50 jaar en ouder komt borderline minder voor.
Individuele kwetsbaarheid
Erfelijkheid speelt een grote rol.
Mensen met borderline zijn emotioneel kwetsbaar. Ze zijn zeer gevoelig voor emotionele zaken. Daar reageren ze heftig op en het duurt lang voor ze weer een evenwicht hebben bereikt.
Mensen met borderline hebben een bijzondere combinatie van neuroticisme en ontremming. Deze combinatie lijkt gedeeltelijk te komen door trauma's in de kindertijd. Deze trauma's, zoals mishandeling, verwaarlozing, seksueel misbruik, kunnen de stresshormoonhuishouding ontregelen en zodoende gevolgen hebben voor de persoonlijkheidsontwikkeling.
Omgeving
Mensen met borderline wonen vaker zonder partner dan mensen zonder borderline. Dit is niet vreemd, want relaties zijn vaak instabiel
Er is geen verband met opleiding of woonomstandigheden.
Levensgebeurtenissen
Mishandeling, verwaarlozing, seksueel misbruik in de jeugd komen vaak voor bij mensen met borderline. De helft van mensen met borderline is mishandeld of seksueel misbruikt. Wordt emotionele mishandeling meegeteld, dan ligt dit aantal nog hoger.

*

Bordeliners hebben te maken met enkele gevolgen:

Personen met borderline hebben vaker geen vervolgonderwijs genoten dan vergelijkbare personen met depressie. Bovendien zijn ze vaker arbeidsongeschikt.
Borderline-patiënten vinden zelf dat ze over het algemeen slecht functioneren en dat ze zich slecht aan kunnen passen in allerlei situaties.
Personen met borderline ondervinden meer problemen op het gebied van psychosociaal functioneren dan vergelijkbare personen met depressie of andere persoonlijkheidsstoornissen (behalve schizotypische persoonlijkheidsstoornis ).
Vrijwel alle personen met borderline functioneren slecht op minstens een van de volgende gebieden: arbeid, huishoudelijk werk (verzorging), studie, interpersoonlijke relaties en recreatieve activiteiten.
Ongeveer de helft van de vrouwen en een kwart van de mannen met borderline is in staat een duurzame relatie op te bouwen tien tot vijftien jaar na opname.
De helft tot driekwart van hen is na tien tot vijftien jaar in staat in zijn eigen onderhoud te voorzien.

Verder zijn bordeliners vaak suïcidaal..

Meer info: http://www.trimbos.nl/ond(...)eidsstoornis/verloop
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:39:47 #216
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91226980
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat vervelend! Wat is je verhaal?
Ik heb net zelf een relatie ten einde gebracht, maar ik heb het erg heel moeilijk mee. Ze belde me eigenlijk alleen om steeds te vragen wat ik aan het doen was en met wie. Ook maakte ze het om de drie dagen uit en had altijd wat naars over me om te zeggen. Ik kocht te weinig cadeaus, ik gaf haar niet genoeg aandacht, ik mocht niet meer naar mijn vrienden want die deugden niet... Ik kon er niet meer tegen.
Nu doet ze alsof ze 'me toch al niet meer bijzonder vond' en gaat, schijnbaar, gewoon verder met leven zonder dat het haar wat doet. Ik ben heel verdrietig.
pi_91227290
Helder verhaal Joyce, het is mij nu ook volkomen duidelijk dat dit bij mijn ex niet het geval is (dat is geen verrassing, bij haar speelt wat anders, maar ik weet niet of dit van invloed is geweest op onze relatie. Zoals gezegd is dat slechts een vaag vermoeden). Vind het wel interessant om te lezen, bedankt daarvoor! :) Het lijkt me ongelofelijk heftig om een relatie te hebben met iemand met BL, hoeveel je dan ook van iemand houdt, je moet er wel mee om weten (en kunnen) te gaan.

@vamperotica: :W Welkom, zou je je verhaal ook met ons willen delen? :)
pi_91227470
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:39 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik heb net zelf een relatie ten einde gebracht, maar ik heb het erg heel moeilijk mee. Ze belde me eigenlijk alleen om steeds te vragen wat ik aan het doen was en met wie. Ook maakte ze het om de drie dagen uit en had altijd wat naars over me om te zeggen. Ik kocht te weinig cadeaus, ik gaf haar niet genoeg aandacht, ik mocht niet meer naar mijn vrienden want die deugden niet... Ik kon er niet meer tegen.
Nu doet ze alsof ze 'me toch al niet meer bijzonder vond' en gaat, schijnbaar, gewoon verder met leven zonder dat het haar wat doet. Ik ben heel verdrietig.
Sterkte ermee. Als ik dit zo zie denk ik meteen dat je ex gewoon niet normaal is. Jammer dat ze in jouw leven is gekomen en jij dit mee hebt moeten maken. Er zijn namelijk genoeg mensen die echt niet zo zijn. Het klinkt cliche, maar uiteindelijk zal je blij zijn dat je van haar af bent. Ze heeft je zo te zien echt gekleineerd en dat vind ik echt heel erg zwak. Jij bent zo niet, en jij zal er dus zeker beter vanaf komen dan zij..
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_91227605
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:45 schreef Mr.Myst het volgende:
Helder verhaal Joyce, het is mij nu ook volkomen duidelijk dat dit bij mijn ex niet het geval is (dat is geen verrassing, bij haar speelt wat anders, maar ik weet niet of dit van invloed is geweest op onze relatie. Zoals gezegd is dat slechts een vaag vermoeden). Vind het wel interessant om te lezen, bedankt daarvoor! :) Het lijkt me ongelofelijk heftig om een relatie te hebben met iemand met BL, hoeveel je dan ook van iemand houdt, je moet er wel mee om weten (en kunnen) te gaan.

@vamperotica: :W Welkom, zou je je verhaal ook met ons willen delen? :)
Het is ook gewoon ontzettend moeilijk. Kijk Ik geef heel veel om mijn pleegzusje.. En haar moeder ken ik al vanaf ik 3 ben. En die vriend is heel belangrijk voor mij geweest.. Maar ik ga borderliners tegenwoordig in mijn prive leven uit de weg. Ermee werken zou ik heel goed kunnen! Maar persoonlijk liever niet meer!
pi_91227735
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

De andere ex van mijn ex, waar ze nu bijna weer een relatie mee heeft, heeft ook altijd gepoogd om weer gevoelens bij d'r opt e wekken. Tijdens het uitgaan steeds praten over hoe mooi hun tijden samen waren en hij maakte mij constant zwart.
Ze was dan ook altijd heel kwaad om hem als ze dat deed, maar ze BLEEF contact houden. Domme kut dat het is :r
En die gast.. echt... als bepaalde dingen ineens legaal werden dan wist ik het wel.

edit: dat stukje van het verraden van vreemdgaan tussen je collega's zou ik ook klaarspelen. Er zijn 2 dingen waar ik dankzij mijn ex een echte grafhekel aan heb gekregen. 1: vreemdgaan 2: liegen/valse beloftes maken
Wat een waardeloze jongen zeg. Afschuwelijk zulke mensen. Zulke mensen komen zichzelf nog wel tegen. Karma he. Alles wat je doet komt bij je terug. Ben blij dat je nu niks meer met hem te maken hebt..
pi_91227787
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:39 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Vervelend verhaal, maar zoals Faerie hierboven zegt waarschijnlijk is dit een stuk beter voor jou en zal je een stuk blijer zijn over een aantal weken. Want continue gecontroleerd worden hou je niet lang vol, en dat maakt de relatie niet makkelijker!
Hoelang had je een relatie?

Faerie, hoe is het nu met jou?
pi_91228006
Ok...Mijn verhaal in het kort...

Op dit moment zijn aanstaande ex en ik bezig uit elkaar te gaan na een zeer turbulente relatie...Teveel wil daar niet op een open forum over kwijt...
Omdat dit al erg lang speelt zijn we gaanderweg al een eindje in het " seperatieproces" . Wat het juist nog steeds bij elkaar wonen alles nog verwarrender maakt. Ik heb inmiddels een eigen huisje en hoop eind van de maand daar ook te wonen.

Tevens en daar kwam mijn belangstelling voor hetgeen J0ycie88 hierboven neergezet heeft om de hoek kijken, ben ik getest op borderline. De uitslag was....Geen borderline, maar een borderline persoonlijkheids structuur... Wat dan weer net even anders schijnt te zijn!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_91228143
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Faerie, hoe is het nu met jou?
Leuk dat je het vraagt! :)

Met mij gaat het goed. Ik vind het wel goed zo! Mis mijn ex niet meer, maar meer het hebben van een vriend. Maarja, wat zit ik te zeuren, ik kan het ook wel alleen af. Zit nu alleen heel even in een kwade fase denk ik. Ik ben kwaad op dat meisje dat hem heeft proberen te 'verleiden'. Maar ik kan sowieso kwaad worden om zulke mensen, het heeft er niet zozeer iets mee te maken dat het zo dichtbij mij is. Ik kan zulke mensen gewoon niet begrijpen.

Daarnaast heeft mijn ex me, onbewust, iets heel erg duidelijk gemaakt. Ik had hem een super aardig mailtje gestuurd met daarin dat ik hem echt het beste wens, dat ik hoop dat hij gelukkig wordt en een nieuwe liefde vindt. Krijg ik gewoon niks terug van hem. Ik wil geen contact met hem, maar had na 3 jaar relatie wel verwacht dat er toch nog een beetje gevoel in zou zitten voor mij. Blijkbaar niet. Echt super koel, gevoelloos. Ben blij dat hij niet meer in mijn leven is.
pi_91228166
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef vamperotica het volgende:
Ok...Mijn verhaal in het kort...

Op dit moment zijn aanstaande ex en ik bezig uit elkaar te gaan na een zeer turbulente relatie...Teveel wil daar niet op een open forum over kwijt...
Omdat dit al erg lang speelt zijn we gaanderweg al een eindje in het " seperatieproces" . Wat het juist nog steeds bij elkaar wonen alles nog verwarrender maakt. Ik heb inmiddels een eigen huisje en hoop eind van de maand daar ook te wonen.

Tevens en daar kwam mijn belangstelling voor hetgeen J0ycie88 hierboven neergezet heeft om de hoek kijken, ben ik getest op borderline. De uitslag was....Geen borderline, maar een borderline persoonlijkheids structuur... Wat dan weer net even anders schijnt te zijn!
Zoals ik het nu hoor een lastige situatie! Zal misschien wel goed zijn als je in je nieuwe eigen huisje woont.

Ik vind zelf borderline erg interessant omdat het zo ingewikkeld is. Over Borderline persoonlijkheids structuur heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Ik neem aan dat dat een stuk lichter is en misschien kenmerken heeft van Borderline?
pi_91228374
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Leuk dat je het vraagt! :)

Met mij gaat het goed. Ik vind het wel goed zo! Mis mijn ex niet meer, maar meer het hebben van een vriend. Maarja, wat zit ik te zeuren, ik kan het ook wel alleen af. Zit nu alleen heel even in een kwade fase denk ik. Ik ben kwaad op dat meisje dat hem heeft proberen te 'verleiden'. Maar ik kan sowieso kwaad worden om zulke mensen, het heeft er niet zozeer iets mee te maken dat het zo dichtbij mij is. Ik kan zulke mensen gewoon niet begrijpen.

Daarnaast heeft mijn ex me, onbewust, iets heel erg duidelijk gemaakt. Ik had hem een super aardig mailtje gestuurd met daarin dat ik hem echt het beste wens, dat ik hoop dat hij gelukkig wordt en een nieuwe liefde vindt. Krijg ik gewoon niks terug van hem. Ik wil geen contact met hem, maar had na 3 jaar relatie wel verwacht dat er toch nog een beetje gevoel in zou zitten voor mij. Blijkbaar niet. Echt super koel, gevoelloos. Ben blij dat hij niet meer in mijn leven is.
Fijn dat je er nu zo over kunt denken zeg! En dat laatste dat zegt inderdaad veel over hem jij hebt gedaan wat je wilde doen. En dat is erg belangrijk!

Ik moet zeggen dat ik mijn ex ook echt niet mis.. Ook meer het hebben van een vriend. Het delen zeg maar.
Heb hem al zover losgelaten eigenlijk.. Alleen het laatste stukje, wat echt ontzettend klein is, lukt nog niet, maar ik denk echt dat dat te maken heeft met slijten. Dat ik daar zelf nog maar weinig aan kan doen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')