Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar we hebben dus een nieuwe server? Ook een nieuw wachtwoord?
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan draai jij vanavond gewoon op de oude server oke?
Ideeënbusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Waar kan ik ideeën deponeren zodat die door iedereen gelezen kan worden? Dus niet dat er overheen gelezen wordt hier in dit topic? Ideetje voor de site misschien @gras en @datdus
FOK! wiki.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Waar kan ik ideeën deponeren zodat die door iedereen gelezen kan worden? Dus niet dat er overheen gelezen wordt hier in dit topic? Ideetje voor de site misschien @gras en @datdus
Ik mag zo een uur, en heb nog niets uitgekozenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan alvast verklappen dat deze ook in mijn set zit.
dan wil ik daar wel een half uurtje vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mag zo een uur, en heb nog niets uitgekozen
PMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
flash player?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef Swomp het volgende:
iemand die weet hoe ik die fucking block hier op school kan omzeilen ? Kan niet connecten ...
heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef Swomp het volgende:
iemand die weet hoe ik die fucking block hier op school kan omzeilen ? Kan niet connecten ...
Hoeft niet perse, gewoon eenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet dan even op een nieuwe pagina.
Een soort todo naatje?
quote:
GO BEHIND 7 PROXIES!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef Swomp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |