quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
denk je dat een goede sample wordt?
dit is mijn moeder
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:22 schreef internal het volgende:
Er moet nog wel geoefend worden op transitions tussen nummers
quote:
Dikke lul band is anders erg underground hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
2 UNLIMITED, HELD![]()
En @ datdus, ik draai alleen platen die ik ook leuk vind, en alto is alles wat je niet op de radio hoort/hoorde in prime time en alles wat je niet in clubs hoort.
Als je dat hebt afgesproken kan je dat in de wiki gezetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen:
16.30 Spaghettivreter - van alles wat
en
21.30 Dagoduck - Neil Young only
geruild worden? heb ik zo met Spaghettivreter afgesproken
Daarom, voeg hem toe dan beluister ik hem via spotify en wie weet hoor je hem terugquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dikke lul band is anders erg underground hoor.![]()
Zet in de Wiki?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen:
16.30 Spaghettivreter - van alles wat
en
21.30 Dagoduck - Neil Young only
geruild worden? heb ik zo met Spaghettivreter afgesproken
daarom plaats ik hem hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik wilde daar nog even '' op reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
ik ben een meisju hoorquote:
Mooizo! Daar maak ik mijn jingles meequote:
best veelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 45 of 150 listeners (45 unique)
Listener Peak: 48
Netjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 45 of 150 listeners (45 unique)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef PiRANiA het volgende:
Wat ik zei dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als het meer dan 150 worden moet ik het even doorgeven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond zullen dat er wel meer worden denk ik
Tussen elf en twaalf met DJ Rock.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond zullen dat er wel meer worden denk ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef Lysdexie het volgende:
Het aantal luisteraars is nu gelijk aan 1/5e van het aantal inwoners in mijn dorp.
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef Lysdexie het volgende:
Het aantal luisteraars is nu gelijk aan 1/5e van het aantal inwoners in mijn dorp.
Als ik draai zal ik ook een heel aantal luisteraars aanslepenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tussen elf en twaalf met DJ Rock.
dat gebeurt volgende week zondag pasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als het meer dan 150 worden moet ik het even doorgeven.
Ja, maar jij draait op de oude server. En daar draai ik nu ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik draai zal ik ook een heel aantal luisteraars aanslepen
Jawel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:28 schreef MultiBanaan het volgende:
Er kunnen dus niet meer dan 150 luisteraars zijn?
Op dit moment niet nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:28 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik draai nu nog nergens, wil eerst vanavond ff kijken en daarna wat in elkaar zettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar jij draait op de oude server. En daar draai ik nu ook.
Ik denk ook niet dat er zoveel mensen tegelijk in ONZ aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:28 schreef MultiBanaan het volgende:
Dan draai jij vanavond gewoon op de oude server oke?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik draai nu nog nergens, wil eerst vanavond ff kijken en daarna wat in elkaar zetten
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar we hebben dus een nieuwe server? Ook een nieuw wachtwoord?
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan draai jij vanavond gewoon op de oude server oke?
Ideeënbusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Waar kan ik ideeën deponeren zodat die door iedereen gelezen kan worden? Dus niet dat er overheen gelezen wordt hier in dit topic? Ideetje voor de site misschien @gras en @datdus
FOK! wiki.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Waar kan ik ideeën deponeren zodat die door iedereen gelezen kan worden? Dus niet dat er overheen gelezen wordt hier in dit topic? Ideetje voor de site misschien @gras en @datdus
Ik mag zo een uur, en heb nog niets uitgekozenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan alvast verklappen dat deze ook in mijn set zit.
dan wil ik daar wel een half uurtje vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mag zo een uur, en heb nog niets uitgekozen
PMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
flash player?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef Swomp het volgende:
iemand die weet hoe ik die fucking block hier op school kan omzeilen ? Kan niet connecten ...
heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef Swomp het volgende:
iemand die weet hoe ik die fucking block hier op school kan omzeilen ? Kan niet connecten ...
Hoeft niet perse, gewoon eenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet dan even op een nieuwe pagina.
Een soort todo naatje?
quote:
GO BEHIND 7 PROXIES!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef Swomp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |