quote:
Geweldige reacties daar, ze zijn de frustratie over hun verlies nog steeds niet te boven gekomen. Uit nota bene een
'Gelukkig Nieuwjaar' (wens)topic:
quote:
Geplaatst op 14-01-2011 21:43, door Charles Onderwater
Hoe ik dat in mijn hoofd haal PET? Ik weet dat heel veel mensen zich het lazarus hebben gewerkt om alles op een rijtje te zetten over de meedenkdag, dat het meer werk was dan we verwachtte komt slechts omdat er meer goede ideeen waren dan we ooit hadden durven hopen. En een jaar is helemaal niet lang PET niet voor mensen die gewoon een baan hebben naast het werk dat ze voor hun partij doen, Ons programma zomt va A tot Z uit de pen van onze Trotsmensen en als jij ons van plagiaat uit andere programma's wilt beschuldigen dan moet je dat doen voor de rechtbank als je het lef hebt. Dat je je gaat verlagen tot het mij attenderen op een D/T fout is al helemaal een schandaal , als ik mij niet vergis schreef jij gister ergens "aux serious" dat bestaat in geen enkele taal hoor! kuis dus eerst je eigen gramatica maar eens op voor dat je over die van een ander begint, je hebt er tijd genoeg voor de laatste weken. Ik zit me al jaren te ergeren aan jullie twee hier op die site, er kan hier helemaal niks gezegd of geschreven worden over TROTS of jij of die kwiebus van een GA heeft er wel een of andere negatieve mening over. Rot toch lekker op met je grote bek altijd, Wie heeft jullie ingehuurd om ons af te zeiken? er gaat geen ene godganse dag voorbij of jullie nemen wel de moeite om hier op de site je stront te komen uitsmeren. heb je thuis geen plee? Denk je dat er iemand hier op dat gekanker van jullie leeghoofden zit te wachten? van mij mag je vinden dat je het beter weet hoor maar houd dat voor jezelf of ga je vent daar lekker mee lastig vallen laat ons daarbuiten. Als je even de moeite neemt kun je zien dat dit de site van TROTS is niet van Pet en ook niet van GA. Ik denk dat jullie hier de fora al weer lang zat hebben gemonopoliseerd met je negatieve gebrabbel. En zal dan ook officieel voor jullie beiden weer om een ban vragen bij de moderator. Deze site kan azijnzeikers als jullie missen als kiespijn! Die laatste opmerking over Rita: "machtswellustelinge" was uncalled for! Dit bericht ging over mij! En wat mevrouw Verdonk dit al land heeft bewezen kan jij en zal jij nooit bij in de schaduw kunnen staan, jij bent op alle fronten mislukt! Bij de VVD, Als Juriste en als Zakenvrouw! Breek me de bek niet los, je bent een weggooier eerste klas! En ik hoef ook jouw psychiater niet Pet, bij jou heeft hij tenslotte ook niks geholpen.
Zulk bedenkelijk niveau maakt toch wel pijnlijk duidelijk wat voor lager volk zo'n soort partij vaak aantrekt, werkelijk beneden alle peil, en veelzeggend over hun werkwijze. Die 0 zetels blijken achteraf zo verkeerd nog niet, stel je voor dat zo'n randfiguur in de Tweede Kamer zou zitten