Da's al over 2 maandenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef Staal het volgende:
Waardeer jullie belangstelling en snap wel dat men niet een heel topic door gaat banjeren maar eerder dan juni wordt het zeker niet.
Ze verwachten in ieder geval dat het goed gaat lopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:35 schreef Maanvis het volgende:
Geluidsoverlast wegens het frietkot.. hmm..
Heb je dan geen fluisterstille frituur?
HEEEEEEEEE DOE MIJ EEN SUPERTJE SPECIAAL!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze verwachten in ieder geval dat het goed gaat lopen.
Let wel, de weerstand is tegen de gemeente, niet tegen jou persoonlijk. Het bezwaarschrift is tegen de verleende vergunning, niet tegen mevrouw Staal.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef Staal het volgende:
Medio mei moet ik 's avonds op een hoorzitting verschijnen. Van te voren maar even goed alles op papier zetten want ik moet zeggen dat ik wat zenuwachtig word om voor een zaal vol weerstand te spreken.
Check higherlevel.nl eens, allemaal ondernemers, misschien kunnen zij je hiermee helpen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef Staal het volgende:
Bedankt voor jullie hart onder de riem reacties.
En JumpingJacky, je hebt natuurlijk gewoon gelijk. Ik moet dit echt nooit persoonlijk zien maar ik ben natuurlijk wel degene die dit graag wil en zie best wel tegen die hoorzitting op en moet wel doorkauwen nu.
Ken helaas niet iemand die eerder met dit bijltje gehakt heeft maar kan zelf het meeste wel weerleggen als ik alle tegenargumentatie maar goed en ook geruststellend op papier zet. Maar ik ben nu eenmaal geen Obama..
Overigens, tips zijn dan ook van harte welkom.
Vigerend betekent volgens mij gewoon "wat nu geldig is".quote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef sigme het volgende:
Het vigerende bestemmingsplan? Wat een rare etikettering.
Geen tips hier, behalve gewoon vertellen wat je plannen zijn en hoe je dat voor je ziet.
Ik hoop dat je je vergunning houdt en de buurt weet te overtuigen van je goede bedoelingen! Succes
Ik denk dat je met beeldvorming te maken hebt, een hele generatie mensen op wie de film 'spetters' een onuitwisbare indruk heeft gemaakt. Het plaatje in hun hoofd is dat van een smoezelige tent die als hangplek is uitgezocht voor jongeren die willen schreeuwen en vechten in een zee van plastic bakjes en lege bierblikken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef Staal het volgende:
Bedankt voor jullie hart onder de riem reacties.
En JumpingJacky, je hebt natuurlijk gewoon gelijk. Ik moet dit echt nooit persoonlijk zien maar ik ben natuurlijk wel degene die dit graag wil en zie best wel tegen die hoorzitting op en moet wel doorkauwen nu.
Ken helaas niet iemand die eerder met dit bijltje gehakt heeft maar kan zelf het meeste wel weerleggen als ik alle tegenargumentatie maar goed en ook geruststellend op papier zet. Maar ik ben nu eenmaal geen Obama..
Overigens, tips zijn dan ook van harte welkom.
Probeer je in te leven in hun en zet op een rijtje waarom zij tegen jouw plan zouden kunnen zijn (al staat dat ook wel in hun brief), en ga daar op in. Niet zo debat-achtig van "ik heb gelijk", maar toon begrip en leg uit dat het wel meevalt allemaal; al ga ik er vanuit dat je dat zonder deze tips ook wel lukt.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef Staal het volgende:
Medio mei moet ik 's avonds op een hoorzitting verschijnen. Van te voren maar even goed alles op papier zetten want ik moet zeggen dat ik wat zenuwachtig word om voor een zaal vol weerstand te spreken.
mooi ik ben benieuwd klinkt in elk geval positiefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
Was interessant, ze maakt snel een verslag....
Morgen pas (oh vandaag danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:34 schreef Staal het volgende:
Er is uiteraard nog niets bekend.
Ik zal morgen even twee postjes maken. Eentje concreet met scan en de tweede met de belevenis.
Heb wel wat aan de tips gehad trouwens. Bedankt!
Ik zit nu een supertje satésaus te etenquote:
noujnaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:55 schreef Staal het volgende:
Klein tipje van de sluier, een frietkraampje zou er voor zorgen dat het hier één grote drugsbende wordt..
Het was op de hoorzitting inderdaad voornamelijk vrees en ook angst voor verandering.
Wordt vervolgd.
Vrees begrijp ik echt wel maar dat een ondernemer er gewoon keihard zat liegen daar maakte ik me van binnen echt boos over.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
noujnaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat een stomme argumenten zeg, bah
ja, begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Vrees begrijp ik echt wel maar dat een ondernemer er gewoon keihard zat liegen daar maakte ik me van binnen echt boos over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |