Dames ik ben inmiddels voorzien. Deze vraag mag dus op slotquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft iemand hier toevalling nog een Maxi-cosi Easybase in de aanbieding?
[ afbeelding ]
Dus eentje die in de gordels vast moet worden gemaakt (helaas geen Isofix-beugels in mijn auto).
Welke maat is dat jurkje van RBB?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Stiemie het volgende:
Jurkje Rainbowbabies. Ongedragen want valt ruim en is niet Linde's kleur
De bies is van een contrasterende kleur garen! Vraagprijs 5 euro
[ afbeelding ]
Dat wil ik ook graag weten!quote:
dat gaat wel passen ja , pm maar ffquote:Op zondag 30 januari 2011 16:41 schreef Grunsfan het volgende:
Kan de j&J babydoll door de brievenbus? Dan..graag!
Als t nog te groot is kan ze er nog mooi in groeienquote:Op zondag 30 januari 2011 17:01 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh da's wel handig om te vermelden hemaat 98/104 maar valt groot
Ja hoor! PM je adres even, dan zoek ik uit wat de verzendkosten zijn en dan kan ie morgen op de post!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Als t nog te groot is kan ze er nog mooi in groeien. Mag ik em overnemen?
nope, die zijn er beide nogquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik ben mooi te laat
KD, zijn de waterschoentjes en de Hello Kitty pyjama al weg?
Ik wil nog wel meer zienquote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef Kleurdoos het volgende:
enneuh er is nog zat over hoor, ik heb veel nog niet online gesmeten of niet duidelijk genoeg, roggel ik van de week wel even
dat kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 31 januari 2011 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil nog wel meer zien
Vooral (ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen) Hello Kitty, want daar is ze helemaal content mee. Afgelopen week een (eigenlijk te klein) overgooiertje aan gehad en ze bleef maar verliefd naar kitty kijken
![]()
ook mijn schoenenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:12 schreef Sorbootje het volgende:
KD, ik wil al je schoenen! Eigenlijk ook je waterschoenen, maar Miss is me voor
Ja die jaquote:Op maandag 31 januari 2011 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ook mijn schoenen?
maar de allstars en buitenspeeltjes?
ik heb mn post aangepast, overal waar gereserveerd bij staat is in principe verkocht, de rest is er nogquote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef dolphinqueen het volgende:
haha ja inderdaad, blijft weinig over zo.. lol
En huuphuup wat heb jij nog over?
You've got PMquote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb mn post aangepast, overal waar gereserveerd bij staat is in principe verkocht, de rest is er nog
Geen idee meer hoe groot Senna's hoofd was, maar ik waag het er op. Het zonnemutsje he, met bloemetjes aan de binnenkant en nopjes aan de buitenkandquote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef Kleurdoos het volgende:
hij komt iig van de kinderafdeling van h&M dus geen babyafdeling
maar elins hoofd is dan ook de max
vanaf r geboorte al, had ze 37cm
dikkop
Mei tai verkocht, alleen nog de sling over!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef WupWup het volgende:
[ afbeelding ]
Te koop: een Mister Mirko mei tai, nieuw gekocht. De stof van het lijfje heet nachtbloem, de banden zijn zwart/donkergrijs. Het lijfje is smaller te maken door 2 knoopbandjes onderin (die zie je op de foto onder Emma's bips hangen) Vraagprijs 60 euro
Neobulle Simon ringsling. Gaat weg omdat ik niet kan omgaan met een RS. 40 euro
Verzenden met TNT of DHL. Katten in huis, maar die draag ik niet en alle doeken worden in een afgesloten kamer bewaard. Rookvrij huishouden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:57 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lilies Rosequartz Maat 0 sling, met doosnu 60,00 ¤ (was 65)
Nora 4a5 = 50 ¤ (geen doos lekker soepel )
Sommer 6 (geen originele doos) nu 75 ¤ was 80,00
Nino tussah seide 6 = 100¤![]()
![]()
silk indio2 (met ringen) 75¤
Het zijn allemaal didymos doeken![]()
graag een pm
Als ik twijfels krijg trek ik de doek misschien terug.
Verzendkosten voor de koper, op eigen risico blahblah
geen terugname
Hij kan toch ook gewoon gaaf onder een spijkerbroekje? Ik vind hem echt super!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Asy, dat zou kunnen ja! Maar ik vind 'm te leuk om ergens onder te doen, dus vandaar dat ik hem niet aan doe bij Lisa denk.
Geen schuldgevoelquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Haha zitten jullie me even een schuldgevoel aan te praten...![]()
M'n besluit staat vast, hij gaat weg.
Nou Orea, onder een spijkerbroekje is hij vast heel gaaf! En de tip van twinkly is ook goud waard!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mislukt!![]()
![]()
Hij gaat waarschijnlijk naar Leia.
Er staat er eentje op marktplaats!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Als het dan toch over dragen gaat: iemand nog een bondolino te koop??
Thx! Ga ff vragen aan d'rquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:19 schreef Ssserpente het volgende:
Vlindur heeft er ooit een van mij gekregen, maar volgens mij is die alweer doorgeleend. Je zou het iig eens kunnen vragen, Mrien.
Al mijn puckababys zijn naar Keshet gegaan. Het waren er een stuk of 4. Ze heeft er vast nog wel een over!quote:
thx, ik krijg van keshet een puckababy te leen, probeer het eerst daar even meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Nijna het volgende:
Mrien, ik heb wel eventueel een nagemaakte Pacco inbakerdoek te leen voor je. Roze is 'ie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |