ik heb mn post aangepast, overal waar gereserveerd bij staat is in principe verkocht, de rest is er nogquote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef dolphinqueen het volgende:
haha ja inderdaad, blijft weinig over zo.. lol
En huuphuup wat heb jij nog over?
You've got PMquote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb mn post aangepast, overal waar gereserveerd bij staat is in principe verkocht, de rest is er nog
Geen idee meer hoe groot Senna's hoofd was, maar ik waag het er op. Het zonnemutsje he, met bloemetjes aan de binnenkant en nopjes aan de buitenkandquote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef Kleurdoos het volgende:
hij komt iig van de kinderafdeling van h&M dus geen babyafdeling
maar elins hoofd is dan ook de max
vanaf r geboorte al, had ze 37cm
dikkop
Mei tai verkocht, alleen nog de sling over!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef WupWup het volgende:
[ afbeelding ]
Te koop: een Mister Mirko mei tai, nieuw gekocht. De stof van het lijfje heet nachtbloem, de banden zijn zwart/donkergrijs. Het lijfje is smaller te maken door 2 knoopbandjes onderin (die zie je op de foto onder Emma's bips hangen) Vraagprijs 60 euro
Neobulle Simon ringsling. Gaat weg omdat ik niet kan omgaan met een RS. 40 euro
Verzenden met TNT of DHL. Katten in huis, maar die draag ik niet en alle doeken worden in een afgesloten kamer bewaard. Rookvrij huishouden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:57 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lilies Rosequartz Maat 0 sling, met doosnu 60,00 ¤ (was 65)
Nora 4a5 = 50 ¤ (geen doos lekker soepel )
Sommer 6 (geen originele doos) nu 75 ¤ was 80,00
Nino tussah seide 6 = 100¤![]()
![]()
silk indio2 (met ringen) 75¤
Het zijn allemaal didymos doeken![]()
graag een pm
Als ik twijfels krijg trek ik de doek misschien terug.
Verzendkosten voor de koper, op eigen risico blahblah
geen terugname
Hij kan toch ook gewoon gaaf onder een spijkerbroekje? Ik vind hem echt super!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Asy, dat zou kunnen ja! Maar ik vind 'm te leuk om ergens onder te doen, dus vandaar dat ik hem niet aan doe bij Lisa denk.
Geen schuldgevoelquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Haha zitten jullie me even een schuldgevoel aan te praten...![]()
M'n besluit staat vast, hij gaat weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |