quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik zoek nog steeds pyama's
86/92 of 92
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:18 schreef mrien het volgende:
2 draagdoeken te koop
2e van onder
Hoppendiz rekbare doek in kleur Jadegroen, maat 6 (4.60 x 55 cm)
1x geknoopt, 1x gewassen
Ik vind mijn niet rekbare doeken toch fijner, vandaar dat hij mag vertrekken
Nieuwprijs was 38 euro, ik wil er graag 30 euro voor weer hebben.
Geen actiefoto, kan ik wel maken
Ook mag vertrekken deze Storchenwiege Johannes
Onlangs geruild maar de klik is er helaas niet
1x gebruikt en 1x gewassen
Vraagprijs 60 euro
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef Asyniur het volgende:
Zowel jongensspul als unisex:
Maat 56
Met o.a.
[http://www.mijnalbum.nl/Album=LKOIYYJD]Maat 62[/url]
Met o.a.
heb ik ook nog in Dolphin (=antraciet) maar die zit in de was
Maat 68
Met o.a.
Maat 74
Met o.a.
Maat 80
Met o.a.
Trui Ducky Beau maat 86 (bovenste)
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een rekbare doek, de MaM eco doek, die weg mag.
Hij is denk 1 keer gebruikt ofzo.
Hij is grijs en ik heb er eventueel ook nog slofjes bij. Er hoort ook een mutsje bij, maar die gebruik ik voor Floris![]()
Knoopgebruiksaanwijzing heb ik ook nog erbij.
Ik zit te denken aan 35 euro exlusief verzenden. Ophalen is eventueel ook mogelijk.
Graag een pm bij interesse, is wat makkelijker in de gaten te houden
Ik heb katten, die in principe niet op de doeken komen, maar verdwaalde haren zijn mogelijk.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:03 schreef Orea het volgende:
Bij de laatste DPAM bestelling heb ik voor Sonnnetje een tuinbroek maar 3 maanden besteld, ipv 12 maandenen daar krijgt ze Floris echt niet ingepropt...
Dus tuinbroekje maat 3 maanden (60 cm) te koop! Met drukknoopjes aan de onderkant voor makkelijk luier verschonen! ¤ 19,90 (das ook de nieuwprijs, kaartje hangt er nog aan!) hij past makkelijk door de brievenbus!
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef Ssserpente het volgende:
Keedan!![]()
Prijzen zijn inclusief verzenden.
Hema, maat 80. ¤3,-
PM maar ff bij interesse, ik volg dit topic niet zo consequent.
Mijn post in de herhaling!quote:Op zondag 9 januari 2011 10:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb nog liggen:
Het grote mama boek (101 dingen die je moet weten als je moeder wordt bladiebla)
HotMama's (eerlijk over zwangerschap en bevallen van Wendy Smit)
Daphne Deckers-de geboorte van een moeder]
3 voor 15 eur
JA IKKE!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:20 schreef Tan het volgende:
In de aanbieding: Lekker warme velours pyjama van Barbabob
[ afbeelding ]
Maat:86 (maar valt niet echt groot vind ik, Elyas past hem nog wel bij de armen, niet bij de benen en hij heeft draagmaat 86/92 op het moment)
Vraagprijs: 7,50 INCLUSIEF verzenden
Staat: als nieuw, niet vaal, geen scheurtjes, vlekjes of gaatjes
ja dat mag!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Karin het Pointer shirt en de broek van hema vind ik leuk! Mag ik die even reserveren en vanavond met mijn vriend overleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me ook net af, toen ik dat zagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
JA IKKE!
Al is het maar omdat ie van Elyas is geweest
Flowerbox, wat vraag je voor dat tuigje?
Ik heb hem niet genomen! Dus hij is er nog!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:01 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af, toen ik dat zag
ruilen tegen een opperdepopboek?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef Jeetjejom het volgende:
Omdat ik een hele leuke aanbieding heb wil ik ook nog een keer mijn link spammen:
Hier dus
Maar ik heb op dit moment 3 Mr. Jummy's hier liggen. Je weet wel die ontzettend irritante pop uit de Sultana reclame:
[ afbeelding ]
Ze zitten nog in de verpakking en ik weet niet hoe groot het animo is hier, maar ten tijde van de aktie waren ze nogal geliefd. Misschien iemand net te laat geweest?
Ik wil er sowieso de verzendkosten voor terughebben en wie een leuke tegenprestatie heeft, laat het maar horen!
Mooie box!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:24 schreef Stiemie het volgende:
Is er nog interesse in meisjeskleertjes maat 74/kleine 80? Zomer en winterspul
En ik heb een box in de aanbieding. Prijs is zeker bespreekbaar
http://link.marktplaats.nl/413040230
Verder heb ik heel veel amper gebruikte hydrofieldoeken. Overname is tegen verzendkosten of ophalen. Zal vanmiddag eens kijken hoeveel het er zijn.
Uh ja geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mooie box!
Waarom woon je nou in A'dam?
En je komt natuurlijk ook nooit in Z-Limburg...quote:
Interesse wel, nodig is een ander ding.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef Meimeltje het volgende:
Er stapelen zich hier ook veel te veel kleertjes op. Ik kan wel van alles foto's maken, maar daar hebben we wel even de tijd voor nodig.
Mocht er interesse zijn in jongenskleding t/m maat 80 laat het dan maar weten, dan kan ik eerst foto's maken van de specifieke maat.
Nu we steeds dichter bij de lente/zomer komen. Ik heb lente/zomer kleding in maat 68 en 74.
Hmmzz zal eens kijken of er nog wat heel tofs bij zit, maar dat wordt morgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:33 schreef Asyniur het volgende:
Interesse wel, nodig is een ander ding.
Maar heel toffe dingen kan ik natuurlijk niet laten voorbij gaan maat 74
Ow! Ik heb nog geen lente/zomerjas!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hmmzz zal eens kijken of er nog wat heel tofs bij zit, maar dat wordt morgen
Vingino spijkerjasje zou hm misschien wel stoer staan
Ik wil wel ruilen ofzo... wil je jongenskleren of meisjeskleren? Of misschien een nagellakje??quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef Jeetjejom het volgende:
Omdat ik een hele leuke aanbieding heb wil ik ook nog een keer mijn link spammen:
Hier dus
Maar ik heb op dit moment 3 Mr. Jummy's hier liggen. Je weet wel die ontzettend irritante pop uit de Sultana reclame:
[ afbeelding ]
Ze zitten nog in de verpakking en ik weet niet hoe groot het animo is hier, maar ten tijde van de aktie waren ze nogal geliefd. Misschien iemand net te laat geweest?
Ik wil er sowieso de verzendkosten voor terughebben en wie een leuke tegenprestatie heeft, laat het maar horen!
Zomerkleertjes voor een meisje maat 74quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:24 schreef Stiemie het volgende:
Is er nog interesse in meisjeskleertjes maat 74/kleine 80? Zomer en winterspul
.
Nou ik denk niet dat ik dat kan waarmaken hoor, is volgens mij allemaal vrij neutrale kleding, niet echt heel bijzonder ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:55 schreef happyme28 het volgende:
Meimeltje, maat 80 misschien wel interesse. Broekjes maat 74. Wat asy zegt, niet echt nodig, maar als het ECHT ECHT héél leuk is ....
Waar andersquote:
Hebbuh!!!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:44 schreef Meimeltje het volgende:
Eerst maar een paar zomerjacks:
Vingino spijkerjack maat 1 (gedragen als als 74-80):
Dat komt dan goed uit!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef Meimeltje het volgende:
Hij zou Harry wel heel mooi staan denk ik!!
Er past geen kindje in met te veel spekkies zeg maar hihi.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij mag niet! Jij hebt nog een kleine baby!
Waar heb je jou kleine baby gelaten dan? Is die alweer zoveel groter gegroeid?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik heb heul geen kleine baby meer
Kom ik aan met mijn kabouter van (ik schat) nu 71 cm en nog geen 8 kiloquote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
T kind is al veel te groot
Hij is 8 kilo heen 65,5 cm (lang is ie niet haha)
Mja hij heeft al shirtjes 74 aan.. (oke, kleinvallende en die zijn ook nog wel te groot, maar toch)
haha, verschil he tussen die kinderenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn kabouter van (ik schat) nu 71 cm en nog geen 8 kilo
Dat is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef Asyniur het volgende:
Orea, ik vind de tuinbroek echt supergaaf!
Als je hem niet kwijt komt, dan neem ik hem wel van je over als er hier een tweede komt...
Jij ging wachten toch tot Leia een jaar was hè?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Orea het volgende:
[..]
Dat is goedals ik zelf eerder ben met een 2e
hou ik hem zelf. Maar anders hoor ik het wel!
jij krijgt een meisje en orea een jongenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij ging wachten toch tot Leia een jaar was hè?
Dat geeft me nog een half jaar speling
en als k eerder ben koop k m gewoon van je terugquote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Orea het volgende:
[..]
Dat is goedals ik zelf eerder ben met een 2e
hou ik hem zelf. Maar anders hoor ik het wel!
Ik wil helemaal geen meisje!quote:Op maandag 17 januari 2011 07:59 schreef Popples het volgende:
[..]
jij krijgt een meisje en orea een jongen![]()
orea wat een onzettend leuk tuinbroekje.helaas weten we hier nog niet wat het word
(22 feb. duurt veel te lang)
meisjes zijn lief hoorquote:
tot hoeveel maanden is hij te gebruiken? weet je dat toevallig?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb een Lodger Shelter in de aanbieding, ik heb hem 1x gebruikt.[ afbeelding ]
De vraagprijs is E 10,- + de verzendkosten.
Eventueel af te halen in Noord-Holland.
Ja, maar dan krigj je dus ook nooit een MInke he?quote:
Dat dacht ik dus ook al! Maar koop het maar voor Minke!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Lijnloos het volgende:
Ssserpente, hou es op met al dat leuke spul...
Oja!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, maar dan krigj je dus ook nooit een MInke he?![]()
Heb je mijn link al gezien?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Fannetje het volgende:
En ik zoek nog wat meisjeskleding maat 68, en wellicht ook wel wat 74 alvast voor de zomer
ja, graag!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef Ssserpente het volgende:
En nog iemand interesse in van die katoenen joggingbroekjes met iets uitlopende pijpen van de H&M in maat 86? Dan maak ik ff een foto.
Heb een taupekleurige, een bruine, een lichtroze, ee, paarse, een grijze en een donkerbruine velours. En een donkerroze met een vlindertje van Dopodopo.
1 Euro per stuk.
ben wel benieuwd naar de kleur van de roze, de paars en de overgebleven bruine.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, jij hoeft sowieso niet te betalen. Ga KD meteen ff PM'en. Wat wilde je ook alweer voor je doek hebben?
De bruine is al weg, die wilde Bar hebben, PM'de ze net. Welke wil jij?
Mocht je toch eens proberen je erin te wurmen, maak je dan foto's voor ons?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, en deze is ook zo leuk.Maar in de praktijk trek ik 'm eigenlijk nooit aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |