Nog te koop!
En mijn Didymos Ringelblume.. maat 6.. 't is Leia's 'geboortedoek' en ik vind hem erg mooi en fijn. Maar in de praktijk pak ik, als ik een dunne doek wil gebruiken, eerder mijn geverfde jade (met linnen).. Voor ¤ 75,-
exclusief inclusief verzenden mag hij gaan. De doek is 2 keer gebruikt en 1 keer gewassen.. Denk dat deze het meest kleurecht is..
![IMG00420-20101020-1553.jpg]()
----------------------------
Comfy Joey Ringsling Mauve. Een heel zachte, paarsige kleur. Precies genoeg bounce.. Voor de zomer sowieso erg fijn!! Ik moet hem nog even precies nameten qua lengte. Deze ringsling heeft ervoor gezorgd dat ik weer wat zag in dragen met een ringsling (had er eerder één die ik niet super vond dragen.. maakt dus echt uit wat voor stof je hebt!)
![IMG00521-20101118-1152.jpg]()
¤ 17,50 inclusief verzendkosten. Past makkelijk door de brievenbus!
Te duur? PM! Wie weet komen we er uit..
oh ja, we roken niet, hebben wel katten, die worden niet gedragen maar een verdwaalde haar kan.. Doeken zijn in uitstekende, zo niet nieuw-staat! Verzenden op eigen risico kan met TNT ¤ 6,75 ophalen in Almere mag ook! En deze heb ik ook nog te koop!
Op zaterdag 8 januari 2011 16:03 schreef Orea het volgende:Bij de laatste DPAM bestelling heb ik voor Sonnnetje een tuinbroek maar 3 maanden besteld, ipv 12 maanden

en daar krijgt ze Floris echt niet ingepropt...
Dus tuinbroekje maat 3 maanden (60 cm) te koop! Met drukknoopjes aan de onderkant voor makkelijk luier verschonen! ¤ 19,90 (das ook de nieuwprijs, kaartje hangt er nog aan!) hij past makkelijk door de brievenbus!
![BESUPERDUNGA_675_A.jpg]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 16-01-2011 17:58:40 ]