quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:36 schreef danimeisje het volgende:
Twentemeisje, tja gunde manlief een nachtje goed slapen!
Die moet zo weer werken. Ga nu lekker slapen!
PD van harte dat je gaat trouwen!!
Weet je al wanneer?!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen.
Na een knallende ruzie gisteravond ben ik voor de keuze gezet, of ik belde zelf om mij ziek te melden, ofzou het wel voor mij doen. Me er gisteravond nog onderuit weten te praten, maar vanmorgen merkte ik al snel dat hij wel een punt had.
Ik heb dus wat ik kon verschuiven verschoven, en vandaag ga ik niet aan het werk...
(en wat voel ik mij er ergens opgelucht, en ergens heel schuldig over..)
Daar sluit ik me ook in dit nieuwe topic nogmaals bij aan! En gewoon ook even eenquote:
Ach, er zijn ook hele volksstammen die niets meer aan je vragen vanaf dat je een positieve test hebt, 'want jij bent zwanger, dús je zult toch wel niet willen.'quote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:41 schreef danimeisje het volgende:
Pfft irritant zeg mammapurk!
Alvast veel succes enzo! Ben echt blij dat ik geen wekker heb.
Moet even wat kwijt btw:
Deze heeft het licht niet uit gevonden!
Vragen aan een zwangere van tegen die tijd meer dan 34 weken te gaan laser gamen...
Ze weet dat ik zwanger ben... Zucht irriteer me mateloos aan dat soort mensen!
Dit is pas mijn 2de werkdag weer dus dit is al 1 van de eerste gelegenheden. Ik heb wel 30 collega's dus ik moet ff kijken hoequote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend Aventura!Zo leuk vond ik dat, overal het nieuws vertellen.
En kom je dan ook hier het buikje showen een dezer dagen?
Overigens was er bij mij niet echt sprake van 'vertellen', het was meer een 'eruit gooien'.![]()
![]()
Ik kon me niet inhouden.
Leuk!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:21 schreef Aventura het volgende:
Vamdaag ga ik het aan al mijn collega's vertellen. Ik kan er niet meer omheen, mijn 14 wekenbuikje is goed aanwezig evenals mijn pluspunten.
Da's waar ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:42 schreef wickie het volgende:
Avotar en Avotar-vrouw hebben vandaag toch weer een echo? Zo ja, heel veel succes voor jullie! Hopelijk is het nu allemaal wel goed te zien en zijn de echo-dense darmpjes wel ok deze keer.
Ik ben m'n vragenlijstje voor de gyneacoloog aan het maken, voor de afspraak van straks.
* laiveneertiekje sluit zich hierbij aan..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:56 schreef twentemeisje het volgende:
Avotar heel veel sterkte gewenst voor jullie vandaag! Ik duim voor een geruststellende echo!
Wat grappig! Ik zit in het OLVG bij het Oosterpark, zo rond het middaguur in ieder geval..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:18 schreef Lijnloos het volgende:
Claudia, ik wil je even een sterke dag toewensen! Dat alles vandaag maar lekker mag gaan beginnen en ook nog op een goede manier waar jij je prettig bij voelt. Zet hem op meis!
(Ps. welk ziekenhuis lig/ga je? Mijn stiefzusje staat momenteel ook op knappen, nou ja is aan het puffen en bevalt ook in A'dam... misschien in het kader van timing kan ik je nog even een lieve groet live doen, maar wees ook eerlijk als je er niet op zit te wachten of wilt vertellen ook goed hoor! ...)
Ik hoop zo ontzettend, dat je gestript wordt en thuis dan de eerste echte weeen kan ondergaan en opvangen en daarna naar het ziekenhuis en dat jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
En ik durf bijna niet te zeggen dat ik denk dat het vandaag écht gaat gebeuren. Mijn 'rare gevoel' laat me wel vaker in de steek.
idd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:39 schreef snoopy het volgende:
mooie datum ook 11-1-11Succes vandaag!
Ik hoop het zo Claudia!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
En ik durf bijna niet te zeggen dat ik denk dat het vandaag écht gaat gebeuren. Mijn 'rare gevoel' laat me wel vaker in de steek.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef huuphuup het volgende:
hihi zal k smsen om te vragen of ze al gekotst heeft?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef huuphuup het volgende:
hihi zal k smsen om te vragen of ze al gekotst heeft?
Haha, welnee, ze gaan vandaag niet inleiden. Ik weet ook niet waarom er zoveel commotie is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:38 schreef Poppejans het volgende:
Kan het even niet terugvinden, gaan ze Claudia inleiden vandaag?![]()
Heel erg veel succes Claudia, dat je maar gauw jullie meisje vast kan houden en enorm van je gezin kan gaan genieten en lekker niet meer zwanger bent![]()
Ben verschrikkelijk benieuwd!
Wat een rotbericht, zeg! Ik vraag me af wat ze kunnen doen. Zouden ze je zo lang mogelijk door willen laten lopen om te wachten tot de baby groot genoeg is om geboren te worden, of zouden ze de baby juist eerder willen halen omdat hij het buiten de baarmoeder misschien beter heeft? Ik ben benieuwd wat de verloskundige gaat zeggen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De echoscopist ging mijn vk bellen dus ik wacht nu tot dat zij mij bellen? Als het me te lang duurt ga ik zelf wel bellen dadelijk.
Dat is heel fijn om te horen! Blijf je nu onder controle in het ziekenhuis? En heb je eigenlijk nog last van je been?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:41 schreef wickie het volgende:
Hier terug uit het ziekenhuis, ik ben ubergezond, geen trombose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |