quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Ik ga zappen na Paulquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een aardige variete aan muziek voor jullie allemaal!
Vanaf kwart over 1 DJ Mono
dan plakke ze dr maar nieuwe seal opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:56 schreef Aalbers het volgende:
Bij volgende topic is die seal al niet meer geldig
ik luister vanuit bed. Paul doet het echt goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon nog 34 luisteraars op dit late uurtje
JOU HEB IK NODIG!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik luister vanuit bed. Paul doet het echt goed.
Ik wil wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
JOU HEB IK NODIG!
Wil je morgen met mij ruilen?
Je zou het idd verwachten want het klinkt gewoon als normale radio.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:58 schreef Aalbers het volgende:
Bijna 1 uur, ga het nieuws oplezen dan
hoelaat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
JOU HEB IK NODIG!
Wil je morgen met mij ruilen?
Heel mooi natuurlijk allemaal, maar zie ook de gevaren in van massamedia. Mensen met verkeerde terroristische bedoelingen kunnen hun kwade boodschap verspreiden over het volk. Genieten mag, maar wees altijd voorzichtig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon nog 34 luisteraars op dit late uurtje
Wat......quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heel mooi natuurlijk allemaal, maar zie ook de gevaren in van massamedia. Mensen met verkeerde terroristische bedoelingen kunnen hun kwade boodschap verspreiden over het volk. Genieten mag, maar wees altijd voorzichtig.
Dit nu. Dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:55 schreef Panzermaus het volgende:
Deze muziek doet me denken aan mijn tijden als kleine Panzermaus met GTA Vice City. Ik ween.
Tis inderdaad veeeeeeel beter dan die Hardstyle shitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
Ik geef het niet graag toe, maaaaaaaaaaaaaaaaaaar Paul draait lekkere muziek.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heel mooi natuurlijk allemaal, maar zie ook de gevaren in van massamedia. Mensen met verkeerde terroristische bedoelingen kunnen hun kwade boodschap verspreiden over het volk. Genieten mag, maar wees altijd voorzichtig.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Tis inderdaad veeeeeeel beter dan die Hardstyle shit
van deze quote kom je nooit neer af.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef Lysdexie het volgende:
Oldies jaren '80, die behoren tot mijn favoriete muziek.
lees de op maar even door.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef Aalbers het volgende:
leuk dit zeg. Is er een tutorial over hoe je precies dat radioprogramma download en de muziek speelt. Lijkt me wel leuk een keer
OP, LEES DE OPquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef Aalbers het volgende:
leuk dit zeg. Is er een tutorial over hoe je precies dat radioprogramma download en de muziek speelt. Lijkt me wel leuk een keer
http://wiki.fok.nl/index.php/ONZin_radio_tutorialquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef Aalbers het volgende:
Liefst wil ik dan ff ruilen, want ik ga morgen denk vroeg naar bed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja ik kan wel. Even kijken of gras wilt.
Woensdag moet ik werken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja ik kan wel. Even kijken of gras wilt.
Ik vind 80s/90s toch echt mijn favoriete muziek. Of bepaalde house.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:02 schreef Graseter het volgende:
Panzer, FreezePop draait ook alleen maar jaren 50 muziek. Heerlijk
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:03 schreef Quyxz_ het volgende:
heeee dit nummer ken ik!!
hoe heet ie ook alweer?
quote:
Dit moet je kennen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:03 schreef Quyxz_ het volgende:
hoe heet ie ook alweer?
Dit gaat over FOK!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:03 schreef Quyxz_ het volgende:
hoe heet ie ook alweer?
Inderdaad, dit is wel een klassiekertje!quote:
Mooizo.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:04 schreef Aalbers het volgende:
Nummer 1 van de top2000... Bij radio 2 moeten we er vijf dagen op wachten, en Paul draait hem gewoon binnen een uur. Wat een held
Nummer 1 van de top2000... Bij radio 2 moeten we er vijf dagen op wachten, en Paul draait hem gewoon binnen een uur. Wat een held
You can check out anytime, but you can never leavequote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
You can check out anytime, but you can never leave
DUH!
je kan vanaf 2 uur kloten met instellingenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:04 schreef dan13lv het volgende:
geniale muziek:) ik zou eventueel ook wel is willen draaien
sidenote, goede welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan vanaf 2 uur kloten met instellingenWel even afstemmen dan met anderen, maar als het goed is gaat niemand dan (en er luistert ook niemand)
Te laatquote:
Had je mijn post gelezen Naatje ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan vanaf 2 uur kloten met instellingenWel even afstemmen dan met anderen, maar als het goed is gaat niemand dan (en er luistert ook niemand)
welke? dat jij tot 2 uur ging?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had je mijn post gelezen Naatje ?
okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mooizo.
Dus ik ga van 23.00 to 00.00 en jij van 00.30 tot 01.30?
jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:07 schreef dan13lv het volgende:
ik heb virtual dj 7, kan daar ook mee neem ik aan?
Kijk maar of je de instellingen goed krijgt, dan kan je na mij we live gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:08 schreef dan13lv het volgende:
@monopoly, k kan wel ff kijken of ik nog op ben dan;) zoja wil ik wel ff half uurtje draaien
Doet ie de hele tijd welquote:
uhu, ook al op gereageerdquote:
Mama Appelsjapquote:
Deze pionier, gaat waar anderen niet gaan. Iemand van avonturen zie ik al wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:08 schreef dan13lv het volgende:
@monopoly, k kan wel ff kijken of ik nog op ben dan;) zoja wil ik wel ff half uurtje draaien
Virtual DJ = Virtual DJ.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef Aalbers het volgende:
Is deze software geschikt trouwens?
http://virtual-dj.nl.malavida.com/d785-gratis-downloaden-windows
Nee!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef Aalbers het volgende:
Is deze software geschikt trouwens?
http://virtual-dj.nl.malavida.com/d785-gratis-downloaden-windows
Paul blijft ons versassenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef Myraela het volgende:
Dit had ik dus echt niet verwacht van Paul.![]()
Zonder crack kan je niet live broadcastenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee!
Pak versie 6 vanaf the pirate bay af
Je moet er een crack bij hebben
Ik ben daar totaal niet handig meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee!
Pak versie 6 vanaf the pirate bay af
Je moet er een crack bij hebben
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:10 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik ben daar totaal niet handig mee
Ik heb nog nooit wat van PirateBay gehaald..Ben niet zo handig met computers..
Paul de ZwoelBoyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef RitseB het volgende:
Ik versta er anders geen zak van. Wel een zwoeleboy stem trouwens.
Ik kan je morgen wel wat versturen in een .rar voor jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:10 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik ben daar totaal niet handig mee
Ik heb nog nooit wat van PirateBay gehaald..Ben niet zo handig met computers..
Zou fijn zijn! Moet je uitpakken toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan je morgen wel wat versturen in een .rar voor je
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
Mono, ga je Bush nog voor me draaien?
DMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef dan13lv het volgende:
zou ik het wachtwoord mogen weten van de broadcast server
Baasquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:13 schreef Aalbers het volgende:
Kan dit niet gepromoot worden door FOK? is leuk man
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
Yvonne, ik had vandaag een submit gedaan op de FP en Weblog over ONZ radio, zou jij kunnen kijken of die morgen gepost kunnen worden ?
Dan krijgen we meer fok luisteraars
Niet zeurenquote:
Ff her en der promoten, ik ga er achteraanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
Yvonne, ik had vandaag een submit gedaan op de FP en Weblog over ONZ radio, zou jij kunnen kijken of die morgen gepost kunnen worden ?
Dan krijgen we meer fok luisteraars
Thanksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff her en der promoten, ik ga er achteraan
Morgen, herinner me er aan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:16 schreef Aalbers het volgende:
Ik ga zo slapen.
Mono, kan je mij die rar sturen? thanks
Mpeg moet je dan hebben, dunkt mij zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:16 schreef dan13lv het volgende:
ik heb een vraagje hoe doe ik dat in virtual dj 7? daar kan ik geen mp3 selecteren als output ...
Huh?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:16 schreef dan13lv het volgende:
ik heb een vraagje hoe doe ik dat in virtual dj 7? daar kan ik geen mp3 selecteren als output ...
Top!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:17 schreef Aalbers het volgende:
[..]
stuur ergens in de morgen/middag wel een pm
leuk.:)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff her en der promoten, ik ga er achteraan
Doe dan:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Titel van artiest er ook maar bij gepropt, binnenkort even kijken of er 4 regels in te proppen zijn, voor de DJ Naam.
Dingen die Paul kan:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
Goed werk, Paul. Mag gezegd worden. Dit kun je dan blijkbaar weer wel.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
Eens, lekkere muziek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
Zal proberen dat er allemaal in te stampen, maar ik pas me aan voor de lay-out, die is niet van mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe dan:
DJ Naam:
Artiest:
Nummer:
Aantal luisteraars:
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zal proberen dat er allemaal in te stampen, maar ik pas me aan voor de lay-out, die is niet van mij.
Mono dusquote:
Good job Paulquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef Penisbaard het volgende:
DJ Mono klinkt lekker ver weg. Goed aan gedacht, ik voelde de ruimte, ik voelde de bergen. Ik waande mij voor even in de Alpen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Lekkere show paul
Kan ik moeilijk overtreffen
Nummer verkrachting!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Impliceren dat hij iets verzint en niet zijn gevoelens uit het toetsenbord slaat.
Ok, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kende die remix eerder dan het origineel.
Midwinterhoorn deel 2 van grotebevquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nogmaals, weet iemand lekkere achtergrondmuziek? Titel en artiest graag.
Muziek slepen naar rechts.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef dan13lv het volgende:
vraagje, hoe maak je playlist in virtual dj;)
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
Dan is het een schande!quote:
Bush past er wel tussen toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou eigenlijk van alles wat draaien, maar ik ga verder waar Paul bleef
Heerlijke muziek
Ben jij dan misschien in voor Specials - too much too young?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou eigenlijk van alles wat draaien, maar ik ga verder waar Paul bleef
Heerlijke muziek
Thanks, maar ik moet eerst even rebooten, dat moet ik al een week ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/index(...)rticle&id=3&Itemid=6
Neu, maar als je een jaar of 16 was, had ik het voor mogelijk gevonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bij welke leeftijd niet dan?
Had ik het originele PIB al moeten kennen voordat ik 8 was?
best toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:26 schreef Rockiejj het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 29 of 5000 listeners (28 unique)
OM FUCKING HALF 2 'S NACHTS!
Ubuntu rebooten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, maar ik moet eerst even rebooten, dat moet ik al een week ofzo
Waarom moet altijd alles hard zijn? Durf lief te zijn, durf zacht te zijn. DJ Mono geeft zo een prachtig voorbeeld voor ons allen. Pak elkaars hand vast en geef elkaar een stevige knuffel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Je mic is best wel zacht hoor mono
dan mag je trots op mij zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neu, maar als je een jaar of 16 was, had ik het voor mogelijk gevonden.
Ben je nog zó jong dan?quote:
Doe anders SEO even aan in je Joomla instellingen, scheelt weer van die lelijke links.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/index(...)rticle&id=3&Itemid=6
doe jij die mic in VDJ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een logitech webcam met ingebouwde mic.
Iemand die weet waar ik hem iets harder kan zetten ?
Dat had ik eerst maar, wacht ik zal het instellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe anders SEO even aan in je Joomla instellingen, scheelt weer van die lelijke links.
Kijk nou eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe anders SEO even aan in je Joomla instellingen, scheelt weer van die lelijke links.
Is die link veranderd? Want ik heb m in me msn gezetquote:
Nee, het plannetje van BBQsausage gaat niet door.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Is die link veranderd? Want ik heb m in me msn gezet
Keej!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, het plannetje van BBQsausage gaat niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |