Eens, lekkere muziek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
Goed werk, Paul. Mag gezegd worden. Dit kun je dan blijkbaar weer wel.
Zal proberen dat er allemaal in te stampen, maar ik pas me aan voor de lay-out, die is niet van mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe dan:
DJ Naam:
Artiest:
Nummer:
Aantal luisteraars:
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zal proberen dat er allemaal in te stampen, maar ik pas me aan voor de lay-out, die is niet van mij.
Mono dusquote:
Good job Paulquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef Penisbaard het volgende:
DJ Mono klinkt lekker ver weg. Goed aan gedacht, ik voelde de ruimte, ik voelde de bergen. Ik waande mij voor even in de Alpen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Lekkere show paul
Kan ik moeilijk overtreffen
Nummer verkrachting!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Impliceren dat hij iets verzint en niet zijn gevoelens uit het toetsenbord slaat.
Ok, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kende die remix eerder dan het origineel.
Midwinterhoorn deel 2 van grotebevquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nogmaals, weet iemand lekkere achtergrondmuziek? Titel en artiest graag.
Muziek slepen naar rechts.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef dan13lv het volgende:
vraagje, hoe maak je playlist in virtual dj;)
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
Ik geef het niet graag toe, maaaaaaaaaaaaaaaaaaar Paul draait lekkere muziek.
Dan is het een schande!quote:
Bush past er wel tussen toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou eigenlijk van alles wat draaien, maar ik ga verder waar Paul bleef
Heerlijke muziek
Ben jij dan misschien in voor Specials - too much too young?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou eigenlijk van alles wat draaien, maar ik ga verder waar Paul bleef
Heerlijke muziek
Thanks, maar ik moet eerst even rebooten, dat moet ik al een week ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/index(...)rticle&id=3&Itemid=6
Neu, maar als je een jaar of 16 was, had ik het voor mogelijk gevonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bij welke leeftijd niet dan?
Had ik het originele PIB al moeten kennen voordat ik 8 was?
best toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:26 schreef Rockiejj het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 29 of 5000 listeners (28 unique)
OM FUCKING HALF 2 'S NACHTS!
Ubuntu rebooten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, maar ik moet eerst even rebooten, dat moet ik al een week ofzo
Waarom moet altijd alles hard zijn? Durf lief te zijn, durf zacht te zijn. DJ Mono geeft zo een prachtig voorbeeld voor ons allen. Pak elkaars hand vast en geef elkaar een stevige knuffel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Je mic is best wel zacht hoor mono
dan mag je trots op mij zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neu, maar als je een jaar of 16 was, had ik het voor mogelijk gevonden.
Ben je nog zó jong dan?quote:
Doe anders SEO even aan in je Joomla instellingen, scheelt weer van die lelijke links.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/index(...)rticle&id=3&Itemid=6
doe jij die mic in VDJ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een logitech webcam met ingebouwde mic.
Iemand die weet waar ik hem iets harder kan zetten ?
Dat had ik eerst maar, wacht ik zal het instellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe anders SEO even aan in je Joomla instellingen, scheelt weer van die lelijke links.
Kijk nou eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe anders SEO even aan in je Joomla instellingen, scheelt weer van die lelijke links.
Is die link veranderd? Want ik heb m in me msn gezetquote:
Nee, het plannetje van BBQsausage gaat niet door.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Is die link veranderd? Want ik heb m in me msn gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |