Maar jij kent me helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, wij willen het ook weten
Ik ben een beetje in de war vanmorgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
EN NU BETICHT JIJ MIJ ER OOK VAN![]()
Ik ben nu stiekem aan het huilen, missb. Stiekem.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Sorry Q
Peu verdient die schop onder zijn kont
Nou en!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij kent me helemaal niet.
Hoe gaat het met je grote zoon trouwens?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in de war vanmorgen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
![]()
LIEVE Q HET SPIJT ME ZO, KUN JE HET ME VERGEVEN?
Jou altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Jahaa! Ik bied Q net mijn lichaam aan om het goed te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat doe je oogjes eens open.
Peu plaatste dat filmpje niet Q
Ja nog ziek, die stomme griepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je grote zoon trouwens?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Jou altijd.Oh gelukkig, ik zou toch niet verder kunnen leven met de wetenschap dat jij boos op me bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Wat ben jij nou voor een moeder dat je wel een varken kan wegjagen maar geen griep?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nog ziek, die stomme griep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vond ik wel grappig
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben jij nou een moeder dat je wel een varken kan wegjagen maar geen griep?
Waar blijft je verhaal?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een moeder dat je wel een varken kan wegjagen maar geen griep?
moguhquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
Het is best koud nog ook. Als 't weer gaat sneeuwen ga ik staken
Ja, een moeder van niks maar een schatje van alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben een moeder van niks
En terecht!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik zou toch niet verder kunnen leven met de wetenschap dat jij boos op me bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |