Geen dank, het is niet niks wat je gaat doen en ik help je graag een beetje op weg, zodat je het wat minder spannend vindt. Weet je al wanneer je dat adviesgesprek hebt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
Dankjewel voor je tips, ik waardeer dit zo erg. en dat doe ik vooral omdat ik nu eindelijk steun voel. wat ik juist nooit heb gevoelt... Mijn ouders begrijpen het allemaal maar niet... en vrienden? Die heb ik niet... Ik ben echt blij dat jullie zo lief zijn om adviezen te geven enzo.Bedankt daarvoor.
Ik moet eerst nog donderdag 27 januari voor een groot onderzoek en een interview, die duurt doorgaan 3 tot 4 uur :| Wanneer het advies gesprek is... geen idee.... Maar zijn er mensen die het interessant vinden om af en toe wat updates lezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Geen dank, het is niet niks wat je gaat doen en ik help je graag een beetje op weg, zodat je het wat minder spannend vindt. Weet je al wanneer je dat adviesgesprek hebt?
3-4 uur is wel lang ja, maar goed onderzoek is wel belangrijk. Ik vind het iig wel interessant om updates te lezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog donderdag 27 januari voor een groot onderzoek en een interview, die duurt doorgaan 3 tot 4 uur :| Wanneer het advies gesprek is... geen idee.... Maar zijn er mensen die het interessant vinden om af en toe wat updates lezen?
Ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
.... Maar zijn er mensen die het interessant vinden om af en toe wat updates lezen?
Mag ik vragen waarom jij in behandeling was?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik
Ik heb helaas mijn opname verkloot 6 jaar geleden. Tot nu toe nog steeds spijt van gehad.
Als er een kliniek is waar ik vertrouwen in heb dan is het De Viersprong wel.
Ik ben er net 2 dagen geweest.. Maar vanwege een depressie en eetstoornis.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij in behandeling was?
Mag ik vragen wat je er aan verkloot hebt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben er net 2 dagen geweest.. Maar vanwege een depressie en eetstoornis.
Long story..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je er aan verkloot hebt?
Toch goed van je dat het je zelf is gelukt! Respect!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Long story..
Maar ik was zo eigenwijs dat ik dacht dat ik alles zelf veel beter kon. Als ik iets meer mijn best daar had gedaan en niet zo vlug had opgegeven dan weet ik zeker dat het allemaal een stuk makkelijker was gegaan.
Ik ken mensen die daar ook hebben gezeten en de behandeling hebben afgemaakt en stuk voor stuk zijn ze allemaal erg tevreden. Je wordt daar behandeld als een mens en niet als een nummer.
Maar zoals ik al zei, is al een tijdje geleden en ben uiteindelijk goed op mijn pootjes terecht gekomen, alleen met een omweg.
Dus als ik je een tip mag geven, neem gebruik van de kans die je nu krijgt. Je hebt niet voor niets een halve sollicitatieprocedure moeten volgen om daar behandeld te mogen worden. Je wordt er alleen maar sterker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef Maanvis het volgende:
Niet om het e.e.a. te bagatelliseren, maar bij een traan hoort een lach, vooral als je bloed, zweet, en tranen ervaart.
Anyway: Ik moest vandaag aan dit topique denken toen ik dit liedje draaide:
Mocht je mee willen zingen, in deze spoiler is de tekst.Euhmm, juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruhm wat wilde je bereiken met deze reactie?
[ Bericht 1% gewijzigd door Pleurishonden op 14-01-2011 00:24:39 ]Langzaam versmelt het in fase.
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:59 schreef Stokstaart het volgende:
En...Wanneer ga je precies opgenomen worden TS?
Mogguh trouwens
Yulius is dat het oude RMPI?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Heel vervelend, maar ik heb nog steeds geen exacte datum gehoort. Wel wanneer ik een advies-gesprek heb.
Ik heb donderdag een intake in Den Haag bij De Jutters
En ik kreeg ook een uitnodiging van Yulius in Barendrecht en Adolescentenkliniek van het Erasmus MC. Zodra ik meer weet zal ik het hier direct laten weten.
Ja dat is volgensmij het oude RMPI ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Yulius is dat het oude RMPI?
Daar heb ik jaren geleden nog een poosje verbleven. Was wel te doen.
Vermaak.... Hmmm... Ik hoop dat je een laptop mag nemen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef juxtaposition het volgende:
Neem voldoende vermaak mee, vaak is er niet zo heel veel te doen. Meestal krijg je een brief met wat je mee moet nemen geloof ik.
Ze hebben daar 2 afdelingen aan elkaar geschakeld op de benedenverdieping. De ene heette de Mistral en de andere heet de Moesson. De groepen zijn gemengd jongens en meisjes tot 18/19 jaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:47 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
Vermaak.... Hmmm... Ik hoop dat je een laptop mag nemen.
Bedankt, aan dit soort reacties heb ik wat!quote:Op zondag 16 januari 2011 08:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben daar 2 afdelingen aan elkaar geschakeld op de benedenverdieping. De ene heette de Mistral en de andere heet de Moesson. De groepen zijn gemengd jongens en meisjes tot 18/19 jaar.
Het is er wel erg streng. Je mag niet bij elkaar op de kamer komen zonder toestemming en eten drinken pakken zomaar mag ook niet/ Ze hebben een pc waar je af en toe een half uurtje op mag, maar je mag geen pc/tv op je kamer hebben. Destijds stond er wel een heuse flipperkast.
Eten en drinken gebeurde louter op vaste tijden. Je mocht toen ook niet zomaar naar buiten gaan zonder toestemming en voor 22:00 moet je binnen zijn, 22:30 het licht uit. De leiding heeft een sleutel van je kamer en komt (ook 's nachts) met een sleutel regelmatig de kamer in om te kijken of je slaapt/aanwezig bent.
Roken moet vanzelfsprekend ook buiten.
Elke woensdag of donderdag krijg je een snack en is er sprake van dagtherapie met de groep ( die toen voornamelijk bestond uit spelletjes zoals Monopoly doen)
Natuurlijk heb je ook je eigen behandeltraject dat volledig buiten de groep gehouden zal worden.
Vrij streng allemaal en voor mij TE streng (ik had problemen thuis maar niet echt psychisch, werkte ook gewoon fulltime). Maar als je depressief bent en behoefte hebt aan regelmaat en orde is het wellicht niet eens zo'n slecht idee. Ze hebben wel veel tijd voor je. Je kunt elk moment van de dag een gesprek aanvragen.
Ook is het iets leuker gesitueerd t.o.v. Halsteren. Je kunt zo naar buiten lopen (moet je natuurlijk vragen maar als je dat niet doet zal niemand je tegen houden) en er staat geen hek omheen. Wel om de gesloten afdeling die daar zit maar niet als je vrijwillig zit.
Ook zit je op loopafstand van het centrum van Barendrecht dus je kan zo ff naar het dorp gaan waar gewoon alle winkels zitten zoals AH, DA, Kruidvat , Free recordshop etc. Dus dat is wel relaxt.
Overigens is dit wel een tijd terug. Kan dus zijn dat er van alles veranderd is. Die afdelingen bestaan nog wel gewoon. Staan ook op Hyves
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |