abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91238811
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

Dankjewel voor je tips, ik waardeer dit zo erg. en dat doe ik vooral omdat ik nu eindelijk steun voel. wat ik juist nooit heb gevoelt... Mijn ouders begrijpen het allemaal maar niet... en vrienden? Die heb ik niet... Ik ben echt blij dat jullie zo lief zijn om adviezen te geven enzo. :@ Bedankt daarvoor.
Geen dank, het is niet niks wat je gaat doen en ik help je graag een beetje op weg, zodat je het wat minder spannend vindt. Weet je al wanneer je dat adviesgesprek hebt?
pi_91238944
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Geen dank, het is niet niks wat je gaat doen en ik help je graag een beetje op weg, zodat je het wat minder spannend vindt. Weet je al wanneer je dat adviesgesprek hebt?
Ik moet eerst nog donderdag 27 januari voor een groot onderzoek en een interview, die duurt doorgaan 3 tot 4 uur :| Wanneer het advies gesprek is... geen idee.... Maar zijn er mensen die het interessant vinden om af en toe wat updates lezen?
Langzaam versmelt het in fase.
pi_91239085
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

Ik moet eerst nog donderdag 27 januari voor een groot onderzoek en een interview, die duurt doorgaan 3 tot 4 uur :| Wanneer het advies gesprek is... geen idee.... Maar zijn er mensen die het interessant vinden om af en toe wat updates lezen?
3-4 uur is wel lang ja, maar goed onderzoek is wel belangrijk. Ik vind het iig wel interessant om updates te lezen :)
pi_91239142
Lieve modjes, zouden jullie bezwaar hebben om af en toe indien ik een update heb. dit topic te kicken? of moet ik dan een nieuw topic aanmaken?
pi_91239172
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

.... Maar zijn er mensen die het interessant vinden om af en toe wat updates lezen?
Ik :)

Ik heb helaas mijn opname verkloot 6 jaar geleden. Tot nu toe nog steeds spijt van gehad.
Als er een kliniek is waar ik vertrouwen in heb dan is het De Viersprong wel.
pi_91239246
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik :)

Ik heb helaas mijn opname verkloot 6 jaar geleden. Tot nu toe nog steeds spijt van gehad.
Als er een kliniek is waar ik vertrouwen in heb dan is het De Viersprong wel.
Mag ik vragen waarom jij in behandeling was?
pi_91239304
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom jij in behandeling was?
Ik ben er net 2 dagen geweest.. Maar vanwege een depressie en eetstoornis.
pi_91239978
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik ben er net 2 dagen geweest.. Maar vanwege een depressie en eetstoornis.
Mag ik vragen wat je er aan verkloot hebt?
pi_91240474
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je er aan verkloot hebt?
Long story.. :)

Maar ik was zo eigenwijs dat ik dacht dat ik alles zelf veel beter kon. Als ik iets meer mijn best daar had gedaan en niet zo vlug had opgegeven dan weet ik zeker dat het allemaal een stuk makkelijker was gegaan.
Ik ken mensen die daar ook hebben gezeten en de behandeling hebben afgemaakt en stuk voor stuk zijn ze allemaal erg tevreden. Je wordt daar behandeld als een mens en niet als een nummer.

Maar zoals ik al zei, is al een tijdje geleden en ben uiteindelijk goed op mijn pootjes terecht gekomen, alleen met een omweg.

Dus als ik je een tip mag geven, neem gebruik van de kans die je nu krijgt. Je hebt niet voor niets een halve sollicitatieprocedure moeten volgen om daar behandeld te mogen worden. Je wordt er alleen maar sterker van.
pi_91240810
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef krengetje het volgende:

[..]

Long story.. :)

Maar ik was zo eigenwijs dat ik dacht dat ik alles zelf veel beter kon. Als ik iets meer mijn best daar had gedaan en niet zo vlug had opgegeven dan weet ik zeker dat het allemaal een stuk makkelijker was gegaan.
Ik ken mensen die daar ook hebben gezeten en de behandeling hebben afgemaakt en stuk voor stuk zijn ze allemaal erg tevreden. Je wordt daar behandeld als een mens en niet als een nummer.

Maar zoals ik al zei, is al een tijdje geleden en ben uiteindelijk goed op mijn pootjes terecht gekomen, alleen met een omweg.

Dus als ik je een tip mag geven, neem gebruik van de kans die je nu krijgt. Je hebt niet voor niets een halve sollicitatieprocedure moeten volgen om daar behandeld te mogen worden. Je wordt er alleen maar sterker van.
Toch goed van je dat het je zelf is gelukt! Respect!
pi_91245177
Ik zit er aan te denken om naar een crisisopvang te gaan in afwachting op me behandeling bij De Viersprong, heeft iemand hier ervaring mee. de situatie thuis is namelijk onleefbaar. Als ik dit bij me psycholoog aangeef, hoe snel kan je daar dan terecht? hoe lang mag je er verblijven? En wat ga je daar de hele dag doen? Kan iemand die vragen voor mij beantwoorden?
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:14:08 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_91284074
Niet om het e.e.a. te bagatelliseren, maar bij een traan hoort een lach, vooral als je bloed, zweet, en tranen ervaart.

Anyway: Ik moest vandaag aan dit topique denken toen ik dit liedje draaide:

Mocht je mee willen zingen, in deze spoiler is de tekst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_91296080
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef Maanvis het volgende:
Niet om het e.e.a. te bagatelliseren, maar bij een traan hoort een lach, vooral als je bloed, zweet, en tranen ervaart.

Anyway: Ik moest vandaag aan dit topique denken toen ik dit liedje draaide:

Mocht je mee willen zingen, in deze spoiler is de tekst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euhmm, juist.
Maaruhm wat wilde je bereiken met deze reactie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Pleurishonden op 14-01-2011 00:24:39 ]
pi_91296381
DUBBEL SORRY

[ Bericht 99% gewijzigd door Pleurishonden op 14-01-2011 00:24:55 (Sorry, dubbele post.) ]
pi_91296909
Sterkte TS :*
Ik heb niet al te lang geleden een soortgelijk topic geopend ik kan hem wel voor je opzoeken als je daar behoefte aan hebt?
pi_91357905
En...Wanneer ga je precies opgenomen worden TS?
Mogguh trouwens :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91368279
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 09:59 schreef Stokstaart het volgende:
En...Wanneer ga je precies opgenomen worden TS?
Mogguh trouwens :)
Goedemorgen,

Heel vervelend, maar ik heb nog steeds geen exacte datum gehoort. Wel wanneer ik een advies-gesprek heb.

Ik heb donderdag een intake in Den Haag bij De Jutters
En ik kreeg ook een uitnodiging van Yulius in Barendrecht en Adolescentenkliniek van het Erasmus MC. Zodra ik meer weet zal ik het hier direct laten weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pleurishonden op 15-01-2011 18:11:42 ]
pi_91369687
Overigens ben ik me wel al helemaal aan het voorbereiden op de opname, maar ik ben alleen geen flauw idee wat ik daar naast kleding ook allemaal mee naar toe moet nemen? Kan iemand me daar bij helpen?
pi_91375260
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

Goedemorgen,

Heel vervelend, maar ik heb nog steeds geen exacte datum gehoort. Wel wanneer ik een advies-gesprek heb.

Ik heb donderdag een intake in Den Haag bij De Jutters
En ik kreeg ook een uitnodiging van Yulius in Barendrecht en Adolescentenkliniek van het Erasmus MC. Zodra ik meer weet zal ik het hier direct laten weten.
Yulius is dat het oude RMPI?
Daar heb ik jaren geleden nog een poosje verbleven. Was wel te doen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91381460
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Yulius is dat het oude RMPI?
Daar heb ik jaren geleden nog een poosje verbleven. Was wel te doen.
Ja dat is volgensmij het oude RMPI ja.
pi_91385040
Neem voldoende vermaak mee, vaak is er niet zo heel veel te doen. Meestal krijg je een brief met wat je mee moet nemen geloof ik.
pi_91396709
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef juxtaposition het volgende:
Neem voldoende vermaak mee, vaak is er niet zo heel veel te doen. Meestal krijg je een brief met wat je mee moet nemen geloof ik.
Vermaak.... Hmmm... Ik hoop dat je een laptop mag nemen.
pi_91400692
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 01:47 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

Vermaak.... Hmmm... Ik hoop dat je een laptop mag nemen.
Ze hebben daar 2 afdelingen aan elkaar geschakeld op de benedenverdieping. De ene heette de Mistral en de andere heet de Moesson. De groepen zijn gemengd jongens en meisjes tot 18/19 jaar.
Het is er wel erg streng. Je mag niet bij elkaar op de kamer komen zonder toestemming en eten drinken pakken zomaar mag ook niet/ Ze hebben een pc waar je af en toe een half uurtje op mag, maar je mag geen pc/tv op je kamer hebben. Destijds stond er wel een heuse flipperkast. :D
Eten en drinken gebeurde louter op vaste tijden. Je mocht toen ook niet zomaar naar buiten gaan zonder toestemming en voor 22:00 moet je binnen zijn, 22:30 het licht uit. De leiding heeft een sleutel van je kamer en komt (ook 's nachts) met een sleutel regelmatig de kamer in om te kijken of je slaapt/aanwezig bent.
Roken moet vanzelfsprekend ook buiten. :7

Elke woensdag of donderdag krijg je een snack en is er sprake van dagtherapie met de groep ( die toen voornamelijk bestond uit spelletjes zoals Monopoly doen)
Natuurlijk heb je ook je eigen behandeltraject dat volledig buiten de groep gehouden zal worden.

Vrij streng allemaal en voor mij TE streng (ik had problemen thuis maar niet echt psychisch, werkte ook gewoon fulltime :P ). Maar als je depressief bent en behoefte hebt aan regelmaat en orde is het wellicht niet eens zo'n slecht idee. Ze hebben wel veel tijd voor je. Je kunt elk moment van de dag een gesprek aanvragen. :)
Ook is het iets leuker gesitueerd t.o.v. Halsteren. Je kunt zo naar buiten lopen (moet je natuurlijk vragen maar als je dat niet doet zal niemand je tegen houden) en er staat geen hek omheen. Wel om de gesloten afdeling die daar zit maar niet als je vrijwillig zit.
Ook zit je op loopafstand van het centrum van Barendrecht dus je kan zo ff naar het dorp gaan waar gewoon alle winkels zitten zoals AH, DA, Kruidvat , Free recordshop etc. Dus dat is wel relaxt.

Overigens is dit wel een tijd terug. Kan dus zijn dat er van alles veranderd is. Die afdelingen bestaan nog wel gewoon. Staan ook op Hyves :P
Groetjes, Ezio.
pi_91410103
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 08:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze hebben daar 2 afdelingen aan elkaar geschakeld op de benedenverdieping. De ene heette de Mistral en de andere heet de Moesson. De groepen zijn gemengd jongens en meisjes tot 18/19 jaar.
Het is er wel erg streng. Je mag niet bij elkaar op de kamer komen zonder toestemming en eten drinken pakken zomaar mag ook niet/ Ze hebben een pc waar je af en toe een half uurtje op mag, maar je mag geen pc/tv op je kamer hebben. Destijds stond er wel een heuse flipperkast. :D
Eten en drinken gebeurde louter op vaste tijden. Je mocht toen ook niet zomaar naar buiten gaan zonder toestemming en voor 22:00 moet je binnen zijn, 22:30 het licht uit. De leiding heeft een sleutel van je kamer en komt (ook 's nachts) met een sleutel regelmatig de kamer in om te kijken of je slaapt/aanwezig bent.
Roken moet vanzelfsprekend ook buiten. :7

Elke woensdag of donderdag krijg je een snack en is er sprake van dagtherapie met de groep ( die toen voornamelijk bestond uit spelletjes zoals Monopoly doen)
Natuurlijk heb je ook je eigen behandeltraject dat volledig buiten de groep gehouden zal worden.

Vrij streng allemaal en voor mij TE streng (ik had problemen thuis maar niet echt psychisch, werkte ook gewoon fulltime :P ). Maar als je depressief bent en behoefte hebt aan regelmaat en orde is het wellicht niet eens zo'n slecht idee. Ze hebben wel veel tijd voor je. Je kunt elk moment van de dag een gesprek aanvragen. :)
Ook is het iets leuker gesitueerd t.o.v. Halsteren. Je kunt zo naar buiten lopen (moet je natuurlijk vragen maar als je dat niet doet zal niemand je tegen houden) en er staat geen hek omheen. Wel om de gesloten afdeling die daar zit maar niet als je vrijwillig zit.
Ook zit je op loopafstand van het centrum van Barendrecht dus je kan zo ff naar het dorp gaan waar gewoon alle winkels zitten zoals AH, DA, Kruidvat , Free recordshop etc. Dus dat is wel relaxt.

Overigens is dit wel een tijd terug. Kan dus zijn dat er van alles veranderd is. Die afdelingen bestaan nog wel gewoon. Staan ook op Hyves :P
Bedankt, aan dit soort reacties heb ik wat!
pi_91595626
Hoe staat het er nu voor TS?
  donderdag 20 januari 2011 @ 01:44:30 #77
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_91598042
Ik word binnenkort ook opgenomen in een kliniek, jongvolwassenenkliniek 't Veld, van Altrecht in Zeist.

Ik blijf dit uit interesse volgen en als er belangstelling is, kan ik mijn verhaal ook wat uitgebreider doen :)
pi_91905746
Hoe gaat het nu met je Pleurishonden, ben je nog naar de crisisopvang geweest?

Veel succes morgen met je grote onderzoek!
pi_91907494
http://politiekenpsychiat(...)inleiding_opnam.html
Klopt ongetwijfeld wat deze vrouw zegt.
Echter heeft ze er wel voor gekozen om 2 keer opgenomen te worden, het gevoel dat ze het toch nodig had overheersde blijkbaar.
pi_93364244
Ik ben wel benieuwd hoe het nu met TS gaat? Inmiddels is hij als het goed is al bijna een maand in de kliniek.
pi_93366083
Hallo Fokkers!

Ik ben al ruim een maand opgenomen, eerst bij de missisippi bij het RMPI en na 3 weken ben ik verhuisd naar de De Jutters afdeling de Stern. (crisis) Als het goed is ga over 1,5 week weer terug naar het RMPI afdeling De Passaat voor een opname voor ruim een jaar. dit is een behandel afdeling.

Ben al stuk opgeknapt, ze hebben ook autisme bij mij ontdekt, iets wat ik nooit heb geweten, ben met goede medicatie gestart en mijn psychotische klachten zijn gestopt.

Erg leuk dat jullie toch nog intresse in mij tonen, bedankt daarvoor. ik heb nu op weekend verlof, als jullie willen kunnen jullie nog vragen stellen ik beantwoord ze dan zo snel mogelijk in dit topic!
pi_93366560
Ik had idd in een ander topic gelezen dat je naar de crisisopvang ging. Maar waarom ga je nu naar Yulius de Passaat ipv naar de Viersprong? Fijn dat je al een stuk bent opgeknapt en dat je medicatie voor je autisme krijgt en dat je psychotische klachten zijn gestopt :) Ik wens je heel veel succes met je behandeling en zou het leuk vinden als je af en toe een update geeft! :)

[ Bericht 7% gewijzigd door _Hestia_ op 26-02-2011 21:59:21 ]
pi_93367915
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik had idd in een ander topic gelezen dat je naar de crisisopvang ging. Maar waarom ga je nu naar Yulius de Passaat ipv naar de Viersprong? Fijn dat je al een stuk bent opgeknapt en dat je medicatie voor je autisme krijgt en dat je psychotische klachten zijn gestopt :) Ik wens je heel veel succes met je behandeling en zou het leuk vinden als je af en toe een update geeft! :)
Hoi,

De reden dat ik niet naar de Viersprong ga is omdat zij alleen Persoonlijkheidsstoornissen behandelen, en niet mensen met psychotische klachten of die suicidaal zijn. Wat bij mij het geval is. Daarom dus.
pi_93367968
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

Hoi,

De reden dat ik niet naar de Viersprong ga is omdat zij alleen Persoonlijkheidsstoornissen behandelen, en niet mensen met psychotische klachten of die suicidaal zijn. Wat bij mij het geval is. Daarom dus.
Aha oke :)
pi_94719723
Jovatov en Pleurishonden, hoe staat het er nu voor? Ben benieuwd :)
  maandag 28 maart 2011 @ 17:58:51 #86
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_94723114
Ik ben nu vijf weken opgenomen.

Het is verrekte zwaar, vooral dat ik steeds meer moet accepteren dat ik dingen lastig vindt, die ik van mezelf nooit lastig heb mogen vinden.

Het gaat wel snel, nu al vijf weken. Het weekend en op woensdagmiddag/avond (de oefendag) mag ik naar huis, en dat is heel fijn omdat op de afdeling veel spanning is.

De opname is in principe voor zes tot twaalf maanden, dus ik mag nog wel even :)
  maandag 28 maart 2011 @ 19:10:05 #87
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94726340
Heb je er echt wat aan? Ik heb zelf nooit het idee dat creatieve therapie e.d. Wat uithalen. Bij zo'n dagbehandeling heb je bijvoorbeeld enorm veel tijdsopvulling. Ik had weinig het idee echt grondig de confrontatie met mezelf aan te gaan.
  maandag 28 maart 2011 @ 19:11:52 #88
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94726446
En hoe voelt het om zo'n groot deel van je leven kwijt te zijn?
pi_94727244
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Mishu het volgende:
Dat een periode in je leven niet leuk is betekend niet dat alles kwijt is alsof het nooit gebeurt is of waardeloos is. In mijn geval heb ik jarenlang veel tijd gespendeerd aan het begrijpen van mijn eigen problemen en ze op te lossen. Ik had zelf liever willen feesten, geld verdienen en allerlei leuke dingen willen doen maar het had niet zo moge zijn. Toch heb ik er wel antwoorden aan overgehouden waardoor ik de rest van mijn leven nog wel leuke dingen kan doen, die ik nu meer waardeer dan voorheen toen ik alles als vanzelfsprekend zag.
  maandag 28 maart 2011 @ 19:32:33 #90
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94727600
Ok, thanks voor het antwoord. Wat had je als ik vragen mag?
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:29:11 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_94797758
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef Mishu het volgende:
Heb je er echt wat aan? Ik heb zelf nooit het idee dat creatieve therapie e.d. Wat uithalen. Bij zo'n dagbehandeling heb je bijvoorbeeld enorm veel tijdsopvulling. Ik had weinig het idee echt grondig de confrontatie met mezelf aan te gaan.
Nou, dat ligt dan geheel aan de instelling waar je zo'n therapie volgt!
Mijn ervaring is, dat er geen sprake is geweest van tijdsopvulling. Elke minuut van de dag was therapeutisch. Zélfs het tandenpoetsen... ;)
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Mishu het volgende:
Kwijt? Als je zo ver heen bent dat je aan een opname toe bent, kun je er alleen maar meer voor terug krijgen. :7
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:35:47 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94797934
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, dat ligt dan geheel aan de instelling waar je zo'n therapie volgt!
Mijn ervaring is, dat er geen sprake is geweest van tijdsopvulling. Elke minuut van de dag was therapeutisch. Zélfs het tandenpoetsen... ;)

Lol, leg eens uit, therapeutisch tandenpoetsen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:40:52 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_94798085
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Lol, leg eens uit, therapeutisch tandenpoetsen?
Gheghe, bij wijze van. ;)
Hoewel, tijdens mijn opname (Viersprong) stond álles in het teken van therapie. Je werd continu door therapeuten, maar zéker ook door je mede-opgenomenen (ik vind patienten zo'n nare term) geconfronteerd met je gedrag. Werkelijk álles werd onder de loupe genomen. Zeer vermoeiend, confronterend, hard, niet leuk, maar enorm leerzaam. :Y
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_96202125
Ik ben wel benieuwd naar een update eigenlijk :)
  maandag 2 mei 2011 @ 21:53:51 #95
343813 MaryJuanna
De mooiste verliezers
pi_96271498
Beetje late reactie, maar geloof me, de Viersprong is echt top, weet niet welke afdeling je had, maar ik heb er de leukste als zowel de zwaarste tijd van mijn leven tot nu toe gehad ;)

Heb er wel heel veel zware momenten gehad omdat je er heel erg tegen jezelf aan loopt omdat je veel met mentaliseren bezig bent, wat het allerzwaarste was wat wij daar hebben meegemaakt is de zelfmoord van mijn groepsgenoot/goede vriendin.

Hoe ervaar je het tot nu toe, welke afdeling etc?

Sterkte!
Allemaal lopen we een lange weg, gedreven door emoties richting de rationaliteit - Mea
pi_96272862
Wow dat lijkt me wel heftig, een groepsgenootje die zelfmoord pleegt :o Was het ook op de afdeling zelf of tijdens een verlof?
  maandag 2 mei 2011 @ 22:24:36 #97
343813 MaryJuanna
De mooiste verliezers
pi_96273562
Nee, op Vrederust, in de separeercel..
Was fout van de verpleging, ze kwam daar met 'code rood' binnen, betekent dat ze haar om de 2 min moeten checken, ze heeft daar, pas op trigger, anderhalf uur gehangen, was nog niet 'dood' maar hersendood, hebben 4 dagen later de stekker eruit getrokken.. Kan me er nog steeds heel boos om maken maar aan de andere kant hebben we met de vriendinnengroep een goed afscheidsgesprek met haar gehad, zij was echt op en dit is echt beter zo (duldt niet van mensen dat ze zeggen dat dat niet zo is want ze kennen haar, haar klachten en achtergrond niet), dus met haar dood zelf hadden we wel vrede.. Maar de manier waarop, argh.. Daarna is onze afdeling, de MBTa daar toen ook opgeheven, er is daar alleen nog KST en deeltijd MBT.. Weet niet of de topic opener daar nu zit, maar kan hem een hoop vertellen hoe het daar gaat, zat ook in de patientenraad en dergelijke.
Allemaal lopen we een lange weg, gedreven door emoties richting de rationaliteit - Mea
pi_96274502
Jeetje dat is idd wel erg dat ze daar zo lang heeft kunnen hangen voor iemand het ontdekte -O- Helemaal als ze eigenlijk om de 2 minuten gecheckt moest worden. Heftig hoor zoiets :o
  maandag 2 mei 2011 @ 22:46:23 #99
343813 MaryJuanna
De mooiste verliezers
pi_96274933
Daar klopt helemaal niks van!

Bij de Viersprong mag je wel bezoek ontvangen, altijd! In het weekend ben je daar niet, en op de Viersprong IS geen gesloten afdeling 8)7
Je mag alleen het bezoek niet op de afdeling zelf ontvangen, je kan wel even een rondje lopen over het terrein en mijn vriend is ook wel eens gewoon op de afdeling geweest, wordt best veel getolereerd daar, dus dat klopt niet.
Ook heb je genoeg vrije tijd, wij hadden altijd van half negen tot half 2 therapie en dan nog 1 van 3 tot 4, daarna kan je gaan en staan waar je wilt zolang je maar om 10 binnen bent. Wat wil je nog meer weten? Anders doe het even via mijn profiel hier op FOK!, is makkelijker :+
  maandag 2 mei 2011 @ 22:54:56 #100
343813 MaryJuanna
De mooiste verliezers
pi_96275488
Ohja, en nog zoiets:

Ondanks de heftige dingen en de dood van onze vriendin, wij waren daar met 11, nu zijn we dus nog met 10.. Niemand van ons had nog een opleiding, woonde vaak in opvangcentra van Jeugdzorg e.d., iedereen woont nu of geheel zelfstandig op zichzelf, of weer thuis, iedereen van ons studeert weer, iedereen waaronder ik zijn weer super gelukkig, heb een stabiele vriendengroep, nergens last meer van en ben net zoals ieder andere student, en dat heb ik allemaal aan die 7 maanden Viersprong te danken! En nee, ik zit niet even in een Piekperiode, want die piekperiode duurt al 2 jaar! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')