abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100149907
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lees het antwoord nog eens goed: in België ook!
En lees jij nog eens goed op wie ik reageerde... (over goed lezen gesproken...)

en nu weer ontopic, het gaat hier over het mooie huis van TS tenslotte :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_100150054
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 09:03 schreef KillerBee4ever het volgende:

En lees jij nog eens goed op wie ik reageerde... (over goed lezen gesproken...)

Jij reageerde op "vergelijkbaar met NL" , wat weer sloeg op het antwoord vanTS en daar wens jij aan toe te voegen dat de locatie uit maakt en uit niets blijkt dat de poster waar jij op reageert daar anders over denkt... integendeel zelfs!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 31 juli 2011 @ 12:40:50 #53
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_100153113
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 13:39 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Dat is in NL ook echt afhankelijk waar je woont hoor, in de randstad (Zuid-Holland in mijn geval) mag je voor zo'n woning toch (nog steeds) minstens 300k neerleggen (en dan schat ik dit nog heel voorzichtig).
Hierbij let ik vooral op grootte van het huis en plek voor je auto (garage), in de randstad, waar parkeren vaak een hel is en huizen relatief klein, zijn dit twee grote pluspunten, en dus gewild en duur...

Sorry voor het offtopic! :@

Mooi huis voor een imho erg mooie prijs, TS ;)
Precies als bij TS toch? :) in de regio van Gent betaal je daar het dubbele voor een woning als deze.
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_106727960
Na een hele tijd nog eens een update plaatsen...
De laatste update was alles al bijna klaar, behalve wat kleinere werkjes. Die zijn er nu ook van gekomen (beetje bij beetje) en zodoende:

Slaapkamer:
Lamp gekozen en opgehangen en onze "schilderijtjes" vanuit het appartementje ook terug opgehangen. Niks speciaal aan maar zo voelen we ons terug thuis :)

Kinderkamer:
De kinderkamer zal binnen enkele maanden gebruikt worden waarvoor hij gemaakt is *; (zie de foto als je het niet begrijpt) Op dit moment staat het er nog wat rommelig bij maar de meubeltjes zijn besteld en zouden eind deze maand geleverd moeten worden. Binnenkort dus nog een update.

Woonkamer:
In de woonkamer hebben we nu ook terug mooie lichtarmaturen en hebben we na lang zoeken raambedekking gevonden die we mooi vonden en die betaalbaar was (=zeldzaam).

Keuken:
De keuken heeft ook een lamp gekregen en we hebben gekozen voor een iets hogere tafel (zodat je die ook kan gebruiken tijdens het koken) met barstoelen. De tafel en stoelen bevallen heel goed, beter dan verwacht zelfs.

Het met de hand afwassen was ik een paar maanden geleden plots beu. Na een lange dag werken heb ik er echt geen zin meer in en het bleef ook dikwijls enkele dagen staan (=niet proper, niet mooi en stinkt). Conclusie: investeren in een vaatwasser. Dit weekend voorbereidingen getroffen: kastje verwijderd, ander kraantje gestoken (met aansluiting voor vaatwasser), stopcontact voorzien in de buurt,... Dinsdag werd de vaatwasser thuis geleverd en die gelijk 's avonds aangesloten. Alles ging relatief vlot en we zijn het nu al gewoon dat de keuken altijd proper is en je gewoon alles in de kast moet zetten. Terwijl ik bezig was ook meteen de kraan voor de wasbakken vervangen naar een iets moderner model (en ééntje die niet lekte).

Badkamer:
De badkamer is nogal in een vreemde stijl en de geel geschilderde lijsten van het raam en de deur hielpen daar niet bij (om over de gordijnen nog maar te zwijgen). Hier heb ik de lijst van het raam in het wit geschilderd en hebben we de gordijnen en overgordijnen vervangen door een folie op het raam (zodat men niet kan binnenkijken). De lijst van de deur en de deur zelf zijn ook wit geworden zodat alles wat frisser oogt.

Zo was het:

Zo is het nu:

Andere:
In de gang boven ook nog een lamp gekocht en opgehangen:

Dat was het zowat, binnenkort dus nog een update hopelijk :)
pi_106728307
goed bezig :D
wel jammer van die gaten in je badkamer tegels, daar heb ik ook zo'n hekel aan, waar het kan boor ik in de voeg,
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_106731671
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:11 schreef RanTheMan het volgende:
goed bezig :D
wel jammer van die gaten in je badkamer tegels, daar heb ik ook zo'n hekel aan, waar het kan boor ik in de voeg,
Ja ik weet het... heb al zitten denken hoe ik het (eenvoudig) kan oplossen. Misschien gewoon een schroef indraaien, dat maakt het al minder donker.
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:17:20 #57
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_106732241
Komt je dame toevallig uit Novosibirsk?
pi_106733258
quote:
99s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:17 schreef TR08 het volgende:
Komt je dame toevallig uit Novosibirsk?
Niet echt, zo'n 3500km daar vandaan... hoe kom je daarop?
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:47:08 #59
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_106733304
Ik ken 1 Belg die met een Russiche uit Novosibirsk getrouwd is...ik dacht even prikken of jij dat misschien mogelijkerwijs zou kunnen zijn :P
  Milf donderdag 12 januari 2012 @ 22:27:18 #60
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_106742188
En gefeliciteerd Boeiendboeiend, met je aankomend vaderschap
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_106744215
Mooi huis, en in België, ik ben jaloers ;)

Maar die bos draden vanaf je kookplaat, horen die er zo bij te bungelen zonder dubbele isolatie?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_106752640
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef junkiexp het volgende:
Mooi huis, en in België, ik ben jaloers ;)

Maar die bos draden vanaf je kookplaat, horen die er zo bij te bungelen zonder dubbele isolatie?
Misschien wat onduidelijk op de foto maar dat zijn de draden van de kookplaat naar de oven (waar ook de knoppen opzitten voor de bediening van de kookplaten). De oven krijgt stroom via de witte kabel die uit de muur komt. Aan die draden van de kookplaat hangt een grote brede stekker die past in het onderste stuk dus het hoort zo volgens mij (ken er ook niet zoveel van).
pi_106965626
Nog een kleine update :)
De babymeubelen waren veel vroeger dan verwacht beschikbaar. (zo heb ik het graag, beter een ruime datum geven ipv. te vroeg en dan niet kunnen nakomen).

Bij het ophalen (zodat we alles in één keer konden meenemen) ook eindelijk een beslissing genomen wat we zouden doen qua slaapbank of matras. Aangezien er soms vrienden of familie van mijn vrouw op bezoek komen, hadden we graag iets min of meer comfortabel gehad.

Terwijl ik bezig was met foto's nemen, nog maar eens een foto genomen van het bureau. Een tijdje terug heb ik nog een zelfde scherm gekocht als ik al had (tweedehands) zodat het er netjes uitziet.

Kinderkamer:
Het was al duidelijk uit mijn vorige post denk ik maar voor degene die helemaal traag zijn: mijn vrouw is zwanger (uitgerekend midden april). Hierdoor zullen we dus ook onze derde kamer in gebruik nemen :)
We hadden de kamer oorspronkelijk in een soort turquoise geschilderd (best wel neutraal) maar mijn vrouw had graag gehad dat dit roze werd (verwachte geslacht is nu ook bekend :p). Ik had echter niet zoveel zin in opnieuw schilderen aangezien alles nu zo netjes was en alles dan iets te meisjesachtig zou worden :)

Foto's zeggen meer dan woorden dus bij deze:

woensdag 18 januari 2012 @ 21:48:14 #64
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_106967546
Mooie babykamer!!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  Moderator woensdag 18 januari 2012 @ 22:06:38 #65
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_106968429
Heel erg nette babykamer, komen er nog zaken aan de wand te hangen ? Die ogen namelijk wel wat leeg :)
  Milf woensdag 18 januari 2012 @ 22:14:42 #66
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_106968855
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef boeiendboeiend het volgende:
Nog een kleine update :)
-knip-
Leuke babykamer. Mooie kleur ook. Dit had ik ook voor mijn dochtertje.
Je vrouw kan het wel leuk aankleden met roze.

Leuk een meisje! O+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_106985871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:14 schreef nikky het volgende:
Leuke babykamer. Mooie kleur ook. Dit had ik ook voor mijn dochtertje.
Je vrouw kan het wel leuk aankleden met roze.

Leuk een meisje! O+

Dank je :) Dat was ook precies het argument dat haar ook heeft weten te overtuigen. Als alles roze is, dan "springt" het er ook niet meer uit. In combinatie met het turquoise en wit kun je nu accenten leggen. Het vinden van een bedomranding met turquoise accenten heeft alleen maar geholpen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:06 schreef Vonkenboer het volgende:
Heel erg nette babykamer, komen er nog zaken aan de wand te hangen ? Die ogen namelijk wel wat leeg :)
We hebben al ene hele tijd een stickerset liggen maar we willen eerst zeker zijn van de positie van de meubelen om die te gebruiken. Ook de lamp moet nog vervangen worden (nu gewoon een spaarlamp uit het plafond).
pi_106994533
Ze hebben bij de IKEA handige planken met verborgen beugel.
Zijn heel fijn voor bijvoorbeeld boven de commode!
Heten volgens mij Lack.
pi_106994693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:22 schreef bobenjanneke het volgende:
Heten volgens mij Lack.
90% heet lack bij ikea :O

maar je bedoelt de Lack Plank :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_107021472
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

90% heet lack bij ikea :O

maar je bedoelt de Lack Plank :)
Ja precies.
Maar dat zal op zijn zweeds wel Lack Plönkse heten. :D
pi_107062461
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:22 schreef bobenjanneke het volgende:
Heten volgens mij Lack.
Bedankt voor de tip maar toch nog even goed over nadenken. We hadden ook zo'n planken in onze appartement (wel niet van Ikea) en het is inderdaad heel handig... tot je de kamer anders wil indelen. Dan zit je met enkele gaten in je muur die niet snel gemakkelijk weg krijgt.
pi_107239140
Nog een kleine update:
- lamp uitgezocht, gekocht en opgehangen
- stickers gehangen :)

In de slaapkamer heb ik ondertussen ook gordijnen opgehangen (deze moeten nog even blijven hangen voor we ze op maat maken) en in het bureau horizontale lamellen. Foto's hiervan volgen wel nog.
pi_107255206
Dat is echt heel leuk! Waar heb je die stickers vandaan?

Wij krijgen over 2 weken een nieuw appartement, en over 6 weken een kleine, dus wij kunnen ook wel wat leuke aankleding gebruiken. :)
pi_107261696
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:14 schreef Dajo het volgende:
Dat is echt heel leuk! Waar heb je die stickers vandaan?

Wij krijgen over 2 weken een nieuw appartement, en over 6 weken een kleine, dus wij kunnen ook wel wat leuke aankleding gebruiken. :)
Wij hebben ze gekocht bij Weba in Gent (B) maar volgens mij moet je ze elders ook wel vinden.
Na ff Googelen kwam ik op het volgende uit:
- http://www.acaza.be/muursticker-boerderij
- http://www.kidzsupplies.n(...)icker-boerderij.html

Ze zijn gemakkelijk te kleven en (voor zover ik al geprobeerd heb) ook gemakkelijk terug te verwijderen zonder sporen achter te laten.
pi_107262209
Tof dankjewel!

Succes nog met de rest van het kluswerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')