Na een hele tijd nog eens een update plaatsen...
De laatste update was alles al bijna klaar, behalve wat kleinere werkjes. Die zijn er nu ook van gekomen (beetje bij beetje) en zodoende:
Slaapkamer:Lamp gekozen en opgehangen en onze "schilderijtjes" vanuit het appartementje ook terug opgehangen. Niks speciaal aan maar zo voelen we ons terug thuis

Kinderkamer:De kinderkamer zal binnen enkele maanden gebruikt worden waarvoor hij gemaakt is

(zie de foto als je het niet begrijpt) Op dit moment staat het er nog wat rommelig bij maar de meubeltjes zijn besteld en zouden eind deze maand geleverd moeten worden. Binnenkort dus nog een update.
Woonkamer:In de woonkamer hebben we nu ook terug mooie lichtarmaturen en hebben we na lang zoeken raambedekking gevonden die we mooi vonden en die betaalbaar was (=zeldzaam).
![e30%20living.JPG]()
![e31%20living.JPG]()
Keuken:De keuken heeft ook een lamp gekregen en we hebben gekozen voor een iets hogere tafel (zodat je die ook kan gebruiken tijdens het koken) met barstoelen. De tafel en stoelen bevallen heel goed, beter dan verwacht zelfs.
![f11%20keuken.JPG]()
![f09%20keuken.JPG]()
Het met de hand afwassen was ik een paar maanden geleden plots beu. Na een lange dag werken heb ik er echt geen zin meer in en het bleef ook dikwijls enkele dagen staan (=niet proper, niet mooi en stinkt). Conclusie: investeren in een vaatwasser. Dit weekend voorbereidingen getroffen: kastje verwijderd, ander kraantje gestoken (met aansluiting voor vaatwasser), stopcontact voorzien in de buurt,... Dinsdag werd de vaatwasser thuis geleverd en die gelijk 's avonds aangesloten. Alles ging relatief vlot en we zijn het nu al gewoon dat de keuken altijd proper is en je gewoon alles in de kast moet zetten. Terwijl ik bezig was ook meteen de kraan voor de wasbakken vervangen naar een iets moderner model (en ééntje die niet lekte).
![f07%20keuken.jpg]()
![f08%20keuken.jpg]()
Badkamer:De badkamer is nogal in een vreemde stijl en de geel geschilderde lijsten van het raam en de deur hielpen daar niet bij (om over de gordijnen nog maar te zwijgen). Hier heb ik de lijst van het raam in het wit geschilderd en hebben we de gordijnen en overgordijnen vervangen door een folie op het raam (zodat men niet kan binnenkijken). De lijst van de deur en de deur zelf zijn ook wit geworden zodat alles wat frisser oogt.
Zo was het:
![badkamer%20origineel.JPG]()
Zo is het nu:
Andere:In de gang boven ook nog een lamp gekocht en opgehangen:
![z12%20algemeen.JPG]()
Dat was het zowat, binnenkort dus nog een update hopelijk