quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Wacht, ik pak eerst mijn breiwerkje er even bij
Oh, nog ff... Tombolaaaaaaaaaa d'r review:
Brazilian waxes winnen, nu met eerste review!!!
Nou nee, ik maakte me even oprecht zorgen om je imagequote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt heDan moet ik weer schaamteloos zijn, maar alleen als het jou uit komt
Das omdat we elkaar altijd zo lovedenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef Qwea het volgende:
JEZUS FUCK. Heb je dan 20 min van je leven lopen te verkutten aan het zoeken van Fitties tussen je eigen en haatbaarbeer oh-oh. En vinden ho maar
Ga vingeren, krengquote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das omdat we elkaar altijd zo loveden
Oh lief van je, maar ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, ik maakte me even oprecht zorgen om je image
Klopt.Nou ik ga slapen.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Pagan het volgende:
Leuk!![]()
http://www.thinkgeek.com/interests/doctorwho/9223/
Ik ben al 20 minuten bezig om te proberen deze zin te begrijpen. Jezus fuckquote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef Qwea het volgende:
JEZUS FUCK. Heb je dan 20 min van je leven lopen te verkutten aan het zoeken van Fitties tussen je eigen en haatbaarbeer oh-oh. En vinden ho maar
Ze studeert voor Debra in Dexter. Fuck, fuck, Jezus Fuck.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben al 20 minuten bezig om te proberen deze zin te begrijpen. Jezus fuck
Vandaar dat ik het niet snap, JEZUS FUCK!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:05 schreef Strega het volgende:
Ze studeert voor Debra in Dexter. Fuck, fuck, Jezus Fuck.
Ja, mijn ene hand doet niet helemaal wat ik wil, tel daar bij op de opiaten die ik net tot me genomen heb...quote:
Da's vragen om moeilijkheden, maar we houden toch wel van je hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:44 schreef Strega het volgende:
Ja, mijn ene hand doet niet helemaal wat ik wil, tel daar bij op de opiaten die ik net tot me genomen heb...
Dank je das lief.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's vragen om moeilijkheden, maar we houden toch wel van je hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hier is de lucht helemaal rozequote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden hier net al de meest mooie zonsopkomst, nu staat er zomaar een regenboog, terwijl het helemaal niet regent, en hij staat recht boven de maas
Omdat ik er nog aan het maken ben slimboquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:03 schreef senesta het volgende:
Waarom zijn er geen pics nog dan oh-oh
Hij is hier weg nu maar hij was echt enorm, ik kreeg hem ook niet op de foto.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Zouden wij nu dezelfde regenboog zien?
Ik heb echt nog nooit zoiets gezien
Hier kwam iedereen echt sprakeloos binnen, het schijnt dat buiten ook alle mensen foto's aan het maken waren, het was echt heel bijzonder hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is hier weg nu maar hij was echt enorm, ik kreeg hem ook niet op de foto.
Regenbogen zijn soms echt lastig op de foto te krijgen, zonde is dat!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is hier weg nu maar hij was echt enorm, ik kreeg hem ook niet op de foto.
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier kwam iedereen echt sprakeloos binnen, het schijnt dat buiten ook alle mensen foto's aan het maken waren, het was echt heel bijzonder he
Hoe zou dat komen? Misschien is het niet 'dicht' genoeg ofzo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Regenbogen zijn soms echt lastig op de foto te krijgen, zonde is dat!
Het is hier nog veel te donker om een regenboog te kunnen zien
Maar zo dichtbij woon jij toch niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jahij leek ook heel dichtbij. Laat je het weten als iemand een pot goud vindt?
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar zo dichtbij woon jij toch niet?
Het moet wel dezelfde geweest zijn toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeik snap het ook niet.
Misschien is de wind gedraaid en zien we de gifdampen uit Moerdijk ofzo
Ja die had ik al gezien , Roel en ik maken altijd foto's van hetzelfdequote:
Hier regent het nu best hardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het moet wel dezelfde geweest zijn toch?
Of zou dr een nationale regenbogenexplosie geweest zijn?
Het allergekste is dat het echt niet regende.
Oh die is vet!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:39 schreef Goodbye het volgende:
Toen ik vanochtend wegging ook nog geen regen, maar ik verwacht dat vanavond wel.
Dus ik heb mijn eigenste storm paraplu mee![]()
[ afbeelding ]
Oh, die zijn ideaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:39 schreef Goodbye het volgende:
Toen ik vanochtend wegging ook nog geen regen, maar ik verwacht dat vanavond wel.
Dus ik heb mijn eigenste storm paraplu mee![]()
[ afbeelding ]
Mijn hoorapparaat is niet zo dol op door de regen lopenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik echt nooit een paraplu, ik ben dol op door de regen lopen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:15 schreef senesta het volgende:
Wauw, mooi!
Wij hebben sneeuw![]()
[ afbeelding ]
Neu, dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat jij m daar ook kon zien toch?
Whehehehe ja mn deurposten moeten al jaaaaaaaaaarenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neu, dat denk ik ook niet
Maar stel dat....
De beeb heeft verlenging van de kuur gekregen; iemand nog iets te schilderen thuis
Oh die had ik nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van maandag 10 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 253 Greys
014. 226 tombolafan
018. 209 Loveless85
025. 199 oh-oh
049. 144 Qwea
067. 119 DeZwabber
Dit is gemeen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die had ik nog niet eens gezien.
Gaat vandaag niet gebeuren in elk geval
Elies mijn laatste PM nog gezien? Ben benieuwd namelijk
Gewonnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh die is vet!
Ik heb een Mary Poppins paraplu, maar ik ga vandaag toch nergens heen dus hij heeft een rustdag.
Da's gewoon een vraag over haar werkquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's gewoon een vraag over haar werk
En ik weet dat Elies een tijdje had dat ze haar gele vlopje niet zag, dus ik dacht dat ze er misschien overheen keek. Maar nu bedacht ik me dat je tegenwoordig ook een DM pop-up krijgt, dus die vraag was overbodig.
Voldoende uitleg zo? Iedereen weer tevreden ende gerust gesteld?
quote:En hoi
En doei
Die melding links boven krijg ik al een tijdje niet meer volgens mij?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Een DM pop-up ( wel 20 soms ) een melding links boven EN een gele vlop, als ze dat niet ziet dan is het echt te laat voor alles
Ik zou het voorstellen in Feedback!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik vind dat er over telkens praten over PMs , of je nu de inhoud zegt of niet, ook een ban moet komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Hoe was jouw onderzoek gister|?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn hoorapparaat is niet zo dol op door de regen lopenen ik doe hem liever niet uit.
Eigenlijk is dat gewoon een kutsmoes want ik ga liever onder n paraplu zodat m'n haar iets beter blijft zitten
Ik ben voorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik vind dat er over telkens praten over PMs , of je nu de inhoud zegt of niet, ook een ban moet komen
Ik krijg die bovenin ook niet neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die melding links boven krijg ik al een tijdje niet meer volgens mij?
En de DM moet ik nog even aan wennen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou het voorstellen in Feedback!Misschien kunnen ze meteen meenemen dat er op meldingen in topics als 'Kom eens op MSN' of 'Weet je wat die en die op MSN zei hihihihi' ook een straf kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Willen we ook niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Nee want msn staat helemaal los van Fok!
Bellen en smssen en zo mag ook
Zou je denken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Tssssss en als ik je nu dictator noem dan volgt er een rel en een ban
Ah, ik heb foto's voor jou!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Hier geen regenboog. Maar het is maar goed dat er een dijk voor Boxmeer ligtDe Maas is echt compleet buiten zijn oevers daar. Als je naar Boxmeer kijkt op Google Maps zie je rechts van Boxmeer een soort kronkel in de Maas. Die is nu weg
Alles wat op dat kaartje wit is aan weerszijden van de Maas staat onder water. En daar staan ook wat huizen en boerderijen. Er valt niet meer te rijden daar beneden, vanaf de A77 kun je alleen nog maar water en bomen zien.
quote:
En die smsjes van Elies laatst dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze meteen meenemen dat er op meldingen in topics als 'Kom eens op MSN' of 'Weet je wat die en die op MSN zei hihihihi' ook een straf kan komen
Ik was in de schooten bij het nieuwe huis, vet sneeuwen. Kom op de doggersvaart en rij nieuw den helder in, regenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:15 schreef senesta het volgende:
Wauw, mooi!
Wij hebben sneeuw![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar had een uur lang telefoon, dus kon alleen maar inhoudsloze bijklussen doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef Greys het volgende:
Elies mijn laatste PM nog gezien? Ben benieuwd namelijk
Madam vindt het wel wat geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
God save the Kees:
[ afbeelding ]
The Queen, yeah, that's me!
[ afbeelding ]
Jezus Fuck Sjon, tief op, jij bent heul de Queen nie!
[ afbeelding ]
Oh, en een filmpje van hoe Sjon doet als we thuiskomen, maar hij zag de camera dus hij hield zich heel erg in vergeleken met normaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |