quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Wacht, ik pak eerst mijn breiwerkje er even bij
Oh, nog ff... Tombolaaaaaaaaaa d'r review:
Brazilian waxes winnen, nu met eerste review!!!
Nou nee, ik maakte me even oprecht zorgen om je imagequote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt heDan moet ik weer schaamteloos zijn, maar alleen als het jou uit komt
Das omdat we elkaar altijd zo lovedenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef Qwea het volgende:
JEZUS FUCK. Heb je dan 20 min van je leven lopen te verkutten aan het zoeken van Fitties tussen je eigen en haatbaarbeer oh-oh. En vinden ho maar
Ga vingeren, krengquote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das omdat we elkaar altijd zo loveden
Oh lief van je, maar ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, ik maakte me even oprecht zorgen om je image
Klopt.Nou ik ga slapen.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Pagan het volgende:
Leuk!![]()
http://www.thinkgeek.com/interests/doctorwho/9223/
Ik ben al 20 minuten bezig om te proberen deze zin te begrijpen. Jezus fuckquote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef Qwea het volgende:
JEZUS FUCK. Heb je dan 20 min van je leven lopen te verkutten aan het zoeken van Fitties tussen je eigen en haatbaarbeer oh-oh. En vinden ho maar
Ze studeert voor Debra in Dexter. Fuck, fuck, Jezus Fuck.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben al 20 minuten bezig om te proberen deze zin te begrijpen. Jezus fuck
Vandaar dat ik het niet snap, JEZUS FUCK!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:05 schreef Strega het volgende:
Ze studeert voor Debra in Dexter. Fuck, fuck, Jezus Fuck.
Ja, mijn ene hand doet niet helemaal wat ik wil, tel daar bij op de opiaten die ik net tot me genomen heb...quote:
Da's vragen om moeilijkheden, maar we houden toch wel van je hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:44 schreef Strega het volgende:
Ja, mijn ene hand doet niet helemaal wat ik wil, tel daar bij op de opiaten die ik net tot me genomen heb...
Dank je das lief.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's vragen om moeilijkheden, maar we houden toch wel van je hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hier is de lucht helemaal rozequote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden hier net al de meest mooie zonsopkomst, nu staat er zomaar een regenboog, terwijl het helemaal niet regent, en hij staat recht boven de maas
Omdat ik er nog aan het maken ben slimboquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:03 schreef senesta het volgende:
Waarom zijn er geen pics nog dan oh-oh
Hij is hier weg nu maar hij was echt enorm, ik kreeg hem ook niet op de foto.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Zouden wij nu dezelfde regenboog zien?
Ik heb echt nog nooit zoiets gezien
Hier kwam iedereen echt sprakeloos binnen, het schijnt dat buiten ook alle mensen foto's aan het maken waren, het was echt heel bijzonder hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is hier weg nu maar hij was echt enorm, ik kreeg hem ook niet op de foto.
Regenbogen zijn soms echt lastig op de foto te krijgen, zonde is dat!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is hier weg nu maar hij was echt enorm, ik kreeg hem ook niet op de foto.
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier kwam iedereen echt sprakeloos binnen, het schijnt dat buiten ook alle mensen foto's aan het maken waren, het was echt heel bijzonder he
Hoe zou dat komen? Misschien is het niet 'dicht' genoeg ofzo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Regenbogen zijn soms echt lastig op de foto te krijgen, zonde is dat!
Het is hier nog veel te donker om een regenboog te kunnen zien
Maar zo dichtbij woon jij toch niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jahij leek ook heel dichtbij. Laat je het weten als iemand een pot goud vindt?
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar zo dichtbij woon jij toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |