abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:49:52 #76
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_91244186
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:46 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

En de atoombom :Y.

[ afbeelding ]
:{w Hij heeft hem anders door iemand anders in elkaar laten zetten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_91244201
Ik kwam er laatst eindelijk achter hoe een spin een horizontale draad in zijn web krijgt :') Dat vroeg ik me echt al vreselijk lang af.
(Dat doet hij dus simpelweg door omlaag te lopen naar de andere boom en daar weer omhoog. Tenminste, als mijn vrienden me geen onzin hebben verkocht...)

Oh en dat AA in AA drink voor After Activity drink staat.
En dat aanstekers schuin aflopen.

Waar je toch al niet achter komt als je stoned bent ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_91244297
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:46 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

En de atoombom :Y.

[ afbeelding ]
:o Ik wist het echt niet, ik kwam er net pas achter :')
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_91244329
Gorinchem wordt alleen door telegraaflezers als Gorkum geschreven, dus waarom staat die in de OP?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_91244758
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:53 schreef Ascendancy het volgende:
Gorinchem wordt alleen door telegraaflezers als Gorkum geschreven, dus waarom staat die in de OP?
Misschien dat sommigen de uitspraak ('Gorkum') niet koppelden aan de plaatsnaam Gorinchem? :P
celebrate your money
pi_91247499
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:50 schreef Robophatt het volgende:
Ik kwam er laatst eindelijk achter hoe een spin een horizontale draad in zijn web krijgt :') Dat vroeg ik me echt al vreselijk lang af.
(Dat doet hij dus simpelweg door omlaag te lopen naar de andere boom en daar weer omhoog. Tenminste, als mijn vrienden me geen onzin hebben verkocht...)

Oh en dat AA in AA drink voor After Activity drink staat.
En dat aanstekers schuin aflopen.

Waar je toch al niet achter komt als je stoned bent ;(
Volgens mij laat een spin de draad op de wind meegaan hoor.
Geen referral hier.
  donderdag 13 januari 2011 @ 04:27:01 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91250059
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 01:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Volgens mij laat een spin de draad op de wind meegaan hoor.
Ja. :').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91250201
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 04:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja!
pi_91250682
Dat er in 1909 al hybride auto's waren :o
Maar deze hoort meer in C&H denk ik :P
pi_91252729
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En de deur los maken?
Dat is toch achterhoeks? In zuid-oost brabant heb ik het nog nooit gehoord.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_91259061
In groep acht moesten wij een afscheidsmusical houden. Het ging over een dorpje genaamd Klein Kapelle. De Brandweerkazerne heette heel toepasselijk karzerne klein kapelle. Toen er een leraar binnenkwam uit de andere klas en zei: "wat een stelletje racisten zijn jullie" begreep ik hem niet.

Jaren later dacht ik hier aan terug, en begreeo ik het. We hadden de afkorting op een kartonnen uithangbord gehangen boven het podium. En kort jij Karzerne Klein Kapelle maar eens af :)
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:57:28 #87
319877 BzP
Devildriver_
pi_91259967
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 15:22 schreef Piethur het volgende:

[..]

Dat had ik bij Hands! Ik schreeuwde als kind altijd HHHHEEEEENNNNSSSSSSSS!!!1111 zonder er bij na te denken dat het gewoon de engelse vertaling is voor het aanraken van een bal met de handen. Daar kwam ik jaren later pas achter!
Ik had dat met penalty .. altijd Penantie schreeuwen

Of "geniet maar drink met mate" altijd het engelse "mate" in gedachten..

Of een kennis die vroeger bij UPS werkte, dacht altijd dat hij bij een man genaamd Joepie. S ging werken : /
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_91260421
Dat die chips van Smiths's Hamka's heten en niet gewoon Ham-kaas (de smaak) als naam hebben. Paar vrienden zagen het toen ook pas, we waren 16 :')
pi_91262565
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef rubberaap het volgende:
In groep acht moesten wij een afscheidsmusical houden. Het ging over een dorpje genaamd Klein Kapelle. De Brandweerkazerne heette heel toepasselijk karzerne klein kapelle. Toen er een leraar binnenkwam uit de andere klas en zei: "wat een stelletje racisten zijn jullie" begreep ik hem niet.

Jaren later dacht ik hier aan terug, en begreeo ik het. We hadden de afkorting op een kartonnen uithangbord gehangen boven het podium. En kort jij Karzerne Klein Kapelle maar eens af :)
Wat een zeiksnor zeg, alsof je daar als kind op let of überhaupt weet :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_91262842
quote:
Wat een zeiksnor zeg, alsof je daar als kind op let of überhaupt weet :')
Hij bedoelde het als een grap
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:14:43 #91
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91263152
Op de basisschool was ik ook zo'n eppo. Of eigenlijk, waren we dat allemaal.

Elke keer na een maandviering (zo'n maandelijkse opvoering met toneelstukjes etc.) begonnen alle 450 leerlingen massaal te gillen WIE WA WO! WIE WA WO! WIE WA WO!!!!!

Pas jaren later besefte ik dat iemand waarschijnlijk ooit het 'we want more' inzette, maar dat het door de rest van de onnozelaars niet begrepen werd. :')

Overigens lag ik ook ooit in een complete lach-coma toen de juffrouw in groep 8 de 'sexy directeur van de middelbare school' aankondigde. Hij had een snor en zag er namelijk totaal niet sexy uit, pas later begreep ik dat het de sectie-directeur moest zijn. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_91263216
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef Silenus het volgende:

Elke keer na een maandviering (zo'n maandelijkse opvoering met toneelstukjes etc.) begonnen alle 450 leerlingen massaal te gillen WIE WA WO! WIE WA WO! WIE WA WO!!!!!

Pas jaren later besefte ik dat iemand waarschijnlijk ooit het 'we want more' inzette, maar dat het door de rest van de onnozelaars niet begrepen werd. :')

Overigens lag ik ook ooit in een complete lach-coma toen de juffrouw in groep 8 de 'sexy directeur van de middelbare school' aankondigde. Hij had een snor en zag er namelijk totaal niet sexy uit, pas later begreep ik dat het de sectie-directeur moest zijn. :')
_O-
pi_91263863
Kwam er laatst achter dat hooiwagens, die dingen waarvan veel mensen denken dat ze spinnen zijn, geen spinnen zijn.
pi_91266827
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 04:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat meen je :') Ik geloofde dat verhaal dus echt he.
Ja nou, dan weet ik het nu iig wel ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_91268578
Toen ik een jaar of 12 was besefde ik pas dat 'ie' met sex erin moest en niet er overheen wrijven. :')
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:21:25 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91269061
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Kwam er laatst achter dat hooiwagens, die dingen waarvan veel mensen denken dat ze spinnen zijn, geen spinnen zijn.
Euh, jawel hoor. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooiwagens Ik dacht eerst :o :o maar ben toen even gaan googlen. :7 ^O^
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:22:33 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91269132
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat meen je :') Ik geloofde dat verhaal dus echt he.
Ja nou, dan weet ik het nu iig wel ;(
Ik zou je vrienden schoppen als ik jou was.
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:22:54 #98
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_91269155
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef Silenus het volgende:

_O- _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_91269240
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef CHZ het volgende:
Toen ik een jaar of 12 was besefde ik pas dat 'ie' met sex erin moest en niet er overheen wrijven. :')
Mag hopen dat je op die leeftijd er niet in de praktijk achter kwam?
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:26:18 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91269316
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef CHZ het volgende:
OH EM GEE, als 12-jarige niet weten hoe te neuken, wat was jij achterlijk :D, :'(, :D

:{.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')