SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En als je op je iPod Touch of iPhone wil luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
De Jingles, er komen nog meer:
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55 http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182 Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom. Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
Hier kun je beide interviews downloaden: http://www.mediafire.com/?ymzvhmgplich8
OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Onzin_Radio
10 januari:
10.30 TWP (kan tot 13.00 elk moment over worden genomen, wanneer behoefte)
13:00 Proletariaat (invallen kan als iemand anders wil )
13:50
14:00 Multibanaan
14:30 OverRated Met de top2000
15:00 TrollenFTW
15:30 Dagoduck
16:00 Spaghettivreter
16:30 Spaghettivreter
17:00 Dhaha Dubstep
17:30 o.us
18:00 Barba-Papa
18:30 ElmoFan (Hopelijk lukt dat)
19:00 FreezePop
19:30 Gutz
20:00 Bularax
20:30 DJ Monopoly back to the nineties
21:00 Oceanview met house en dance
21:30 Datdus met house en club muziek!
22:00 Heloef
22:30 Heloef
23:00 30 minuten muziek van nu met Rockiejj
23:00 nog 30 minuten muziek met Rockiejj
Nachtrooster maandagnacht
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM met Stampwerk LIVE in the mix
00.30-01.00 Paul als Paulinthedark
01.00-01.30
01.30-02.00
11 januari
07.00 TWP
12:00
12:30
13:00 Dasjonny
13:30
14:00
14:30 kaching02
15:00 MONO wilde middag show
15:30 MONO wilde middag show
16:00 Dagoduck
16:30 Spaghettivreter - van alles wat
17:00 OverRated - top2000
17:30 Dhaha
18:00 Oceanview
18:30 Piranha
19:00 KeFFuR1208 - Candlelight with romantic lovesongs lawl
19:30 TrollenFTW
20:00 Bularax
20:30 OverRated - dance/trance
21:00 MultiBanaan
21:30 Dagoduck - Neil Young only!
22:00 Heloef
22:30 Heloef
23:00 -Datdus-
23:30 -Datdus-
00:00 Quyxz_
00:30 60 minuten voor iedereen met DJ Rock
Volgende week zondag 16 januari vanaf 18.00 t/m 21.00 - Lindstrøm. met een echte live show!
* Verzoek nummers voor mijn uitzending? PM, dan zet ik het erbij *
A.S ZONDAG 16 JAN GAAT FLIPPIEE LIVE KREUNEN IN DE UITZENDING VAN LINDSTRØM.
TUNE IN!
VERZOEKJES VOOR VANAVOND BIJ DJ ROCK
PM ROCKIEJJ!
ALLES MAG, IN DE SHOW: VOOR IEDER WAT WILS!
Open het volgende bestand met VLC en de radio doet het!
http://www.zshare.net/download/85017061527addbe/quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelkquote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht![]()
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef _Fanta het volgende:
zit een rare kraak in mn speakers, meer mensen last van?team is eng ready for whatever als het moet![]()
li gt aan de radio denk ik heb ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef _Fanta het volgende:
zit een rare kraak in mn speakers, meer mensen last van?![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Dit topic moest juist op slot|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Check die spam!
D J Q U Y X Z BAM komt meerdere malen per week op ONZ RADIO met zijn vaste programma Stampwerk. Deze DJ, die ongehinderd is van enige ervaring, zal LIVE in the mix de hardste hardstyle draaien. Dit programma zal vanavond te horen zijn, tussen 00.00 en 00.30. Dus mis het niet als je dreunend de nacht in wilt gaan!gr gr![]()
Na memories kom ik met mijn hele speciale uitzending waar jullie me ook gaan horen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Wat lul je nou man...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Goed, kastenmakerboy heeft ook een ker zijn zin!
Een echt topic, speciaal voor jou!![]()
IK BEN DJ MAAR OMDAT JIJ DEZE TOPIC MAAKT ZONDER LAPO DRAAI IK HEM NIET!!!! HAHA!!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
als jij de dj ben wil ik alex anders marcus papaya op de onz radio![]()
dat wordt koning!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
Na memories kom ik met mijn hele speciale uitzending waar jullie me ook gaan horen.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Goed, kastenmakerboy heeft ook een ker zijn zin!
Een echt topic, speciaal voor jou!![]()
Ik moet gedwongen luisteren
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Volgens mij is dit de overgang
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat een kankerstem, wie is dit?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef Aalbers het volgende:
Diegene spreekt Wikipedia ook in of niet?
Wie is er jarig?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Vergeef mij voor de kwaliteit en de stem.
C'est la vie
Ja was baasquote:Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
Draaide ik een beetje ok afgezien van de kleine storing?![]()
![]()
Ik.quote:C'est la vie
Hee, ik ben dus geselecteerd als primetime DJ, maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om te gaan lullen. Plaatjes draaien en requests vervullen vind ik prima.![]()
De afronding had subtieler gekuntquote:Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
Draaide ik een beetje ok afgezien van de kleine storing?een abrupte stop
Draaide lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
Draaide ik een beetje ok afgezien van de kleine storing?![]()
![]()
Gefeli!quote:
Ik vraag aan!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik probeer het tenminste he.quote:C'est la vie
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef Aalbers het volgende:
Doe mij maar de Sultans of swing van Dire Straits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eey mang, je kan je requests hier droppen, maar pop wel die goede hiphop, ik wil rollen met de G vanavond, en die tantoe spange tangas hosselen aight?quote:![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef Aalbers het volgende:
Doe mij maar de Sultans of swing van Dire Straitsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |