Als hij niet bijt wel jaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar jij wilt heul wel met mijn konijn spelen
Mooi, dan wil ik wel met je konijntje spelenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan je voor de volle 100% verzekeren dat hij niet bijt
Ik heb hem de 12e sowieso bij mequote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
Kom je hem trouwens brengen? Of moet ik hem op komen halen?
Ja, maar.. maarrrr...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb hem de 12e sowieso bij me
Truste Knorretjequote:
Oke daar PMen/ smsen we nog wel over ofzoquote:
Okidokiquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke daar PMen/ smsen we nog wel over ofzo
Laat het varen, dat vorige topic is voorbij, het is een beetje uitgepraat en mocht je iets meer willen weten moet je even PM sturenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit hele fucking gedoe.. Ik snap niet wat er aan de hand is
wat is er dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef Zeroku het volgende:
Damn. Collega heeft m'n sleutels ook niet gevonden in zijn auto. Nu is het dus een beetje een groot probleem geworden.
Ja ik snap het wel, maar waarom...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat het varen, dat vorige topic is voorbij, het is een beetje uitgepraat en mocht je iets meer willen weten moet je even PM sturen
Ja, geen sleutels + USB-stick meer nu.quote:
Waarom PD weg is weet je wel, OV en Lutte hebben het uitgelegd.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar waarom...
PD is weg, OV is weg, Lutte is weg.. Wtf
Ik ga gamen en een biertje drinken
Ow vervelendquote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, geen sleutels + USB-stick meer nu.
Mja, ik geloof ook niet helemaal dat hij gezocht heeft in z'n auto. Maarja..quote:
Tja sterkte ermeequote:Op maandag 10 januari 2011 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, ik geloof ook niet helemaal dat hij gezocht heeft in z'n auto. Maarja..
Dankuquote:
je kan wel alles op een iets gooien maar bij alle mensen die weg zijn speelden meer dingenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar waarom...
PD is weg, OV is weg, Lutte is weg.. Wtf
Ik ga gamen en een biertje drinken
Precies maar het is klote dat het zo moet in deze tweekamp SCquote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
je kan wel alles op een iets gooien maar bij alle mensen die weg zijn speelden meer dingen
Dat weet ik niet, 3kwart van de leuke mensen post hier niet meerquote:
Op tijd naar bedquote:
Wie weet komen ze nog terugquote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, 3kwart van de leuke mensen post hier niet meer
Prima en de maandag weer overleefdquote:
saai, school,geslapen,geFOK!tquote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima en de maandag weer overleefd
Hoe was jouw dag
Wie geht'squote:
Klinkt op zich niet heel vervelend eigenlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
saai, school,geslapen,geFOK!tdat was dan wel weer een pluspuntje
Jaa, heeft wel wat, vind alleen het lettertype best lelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef tdrone het volgende:
ja iemand zei dat dat misschien leuk was dus toen maar eens in dat topic gevraagd en vind het wel wat leuker
Not too bad. Ben blij dat de maandag weer voorbij is qua werk. Op naar het weekendquote:
Whehe, Ik heb nog twee weekjesquote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad. Ben blij dat de maandag weer voorbij is qua werk. Op naar het weekend
dat wat leuk was?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef tdrone het volgende:
ja iemand zei dat dat misschien leuk was dus toen maar eens in dat topic gevraagd en vind het wel wat leuker
mijn naam op de achtergrond van mijn UIquote:
Ja oke daar zit wat inquote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
mijn naam op de achtergrond van mijn UI
naja Merel ik wist niet goed welk lettertype en wilde niet iets heel hips want dat past neit bij tetris..
Uhuhquote:
ow ik snap het, ik vind hem mooiquote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
mijn naam op de achtergrond van mijn UI
naja Merel ik wist niet goed welk lettertype en wilde niet iets heel hips want dat past neit bij tetris..
Tja, ik zou zelf voor een meer blokkerig, computerachtig lettertype gaan, omdat tetris niet zo 'vloeiend' is. Maar dit is ook tof hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar als jij een leuker lettertype weet...
watquote:
Evening Benquote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
Hoi dus
Ohw, ik was aan het teruglezen... was toen nog bij post #35
Eerst lezen dan posten, WANNEER LEER JE HET NOU EENSquote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
Hoi dus
vanaf post 35 is het alleen maar Loveeequote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
Hoi dus
Inderdaad, iedereen houdt van iedereenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vanaf post 35 is het alleen maar Loveee
Ik houd helemaal niet van iedereenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen houdt van iedereen
Sorry maar daar kan ik het niet mee eens zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen houdt van iedereen
Oh nou dan nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van iedereen!
Nou en, jij zei alleen maar love, dus ik maak het nog een tandje liefdevollerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry maar daar kan ik het niet mee eens zijn
Ik wil niet van Iedereen houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou en, jij zei alleen maar love, dus ik maak het nog een tandje liefdevoller
Ik doe beidenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerst lezen dan posten, WANNEER LEER JE HET NOU EENS.
Stom zeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil niet van Iedereen houden
CZ ?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe beiden
Maar volgens mij was die afkorting niet helemaal duidelijk
Had ook CZ kunnen doen
Ik vat m nog steeds nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe beiden
Maar volgens mij was die afkorting niet helemaal duidelijk
Had ook CZ kunnen doen
Leg-dan-uit.quote:
Idd en dan zeggen mannen dat vrouwen onduidelijk doen .quote:
quote:
Verkering hebben doe je maar met Lutje. Of met Patrique.quote:
Tizzer?quote:
Ok.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verkering hebben doe je maar met Lutje.
Nah... ik heb al gekozenquote:Of met Patrique.
Ben maar niet bang.quote:
Ok.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK GA HUILEN NU REAGEER NOU EENS OP MIJ![]()
![]()
![]()
![]()
Ohjeej, nu moeten we gaan oppassenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ga stampvoeten en ruzie maken
Ik ben niet bang. Je mag achter mij schuilen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohjeej, nu moeten we gaan oppassen
We schuiven je Ajax bed wel in haar richtingquote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben niet bang. Je mag achter mij schuilen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben niet bang. Je mag achter mij schuilen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga slapen, heb wel weer genoeg druk gedaan voor vandaag,
Kusjes voor iedereen van wie ik houd en klapjes voor zij van wie ik niet houd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb love voor iedereen dus pak er maar lekker van
Dus toch wel ! Ik wist het wel !quote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga slapen, heb wel weer genoeg druk gedaan voor vandaag,
Kusjes voor iedereen van wie ik houd en klapjes voor zij van wie ik niet houd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb love voor iedereen dus pak er maar lekker van
Arme jijquote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
.
Ik moet er morgen om kwart over 7 uit. Ik ga dus ook richting mon bed.
Wut?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Fijn, 1x reageren in KLB en zie wat er van komt![]()
Kusjes
Linkje? Ik ging er al heen, maar er zijn teveel topicsquote:
Ohh wacht, ik zie nu pas wat er met die naam bedoeld wordtquote:
Moeilijk om hier zo iets zinnigs over te zeggen als ik eerlijk benquote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef 92Merel het volgende:
Stom zeg, volgens voedingscentrum heb ik ondergewicht![]()
Ik ben helemaal niet te dun, maar gewoon prima
Ik weet het, moest het alleen even kwijtquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeilijk om hier zo iets zinnigs over te zeggen als ik eerlijk ben
Dat is zeker best veelquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, moest het alleen even kwijt![]()
Mn BMI is te laag en als ik naar de middelomtrek (voedingccentrum zegt dat dat betrouwbaarder is) mis ik zo'n 8 cm, wat aardig wat is
Jaa, daarom.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zeker best veel
Nou ja, als jij maar lekker in je vel zit toch? De rest zijn toch maar statistieken en er bestaat geen 'gemiddeld' persoon
Hoe lang ben je dan en hoeveel weeg je if you don't mind me askingquote:Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, daarom.
Ja, zeker, maar als ik dan zoiets zie, dan is dat toch wel confronterend, als in, misschien ben ik wel veel te dun en heb ik het zelf niet door.
1.73 en weeg 54.5quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan en hoeveel weeg je if you don't mind me asking![]()
Klinkt redelijk licht en zal lichter zijn dan gemiddeld maar ik zou me er niet te druk om maken hoor. Je bent nog jongquote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
1.73 en weeg 54.5
Moet ik wel zeggen dat ik iets ben afgevallen, doordat ik gister bijna niks gegeten heb.
Is ook licht. Nee maar ik heb wel vaker de opmerking gehad dat ik dun ben (en anorexia gerelateerde opmerkingen) dus weet niet zeker of ik me wél zorgen moet gaan maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt redelijk licht en zal lichter zijn dan gemiddeld maar ik zou me er niet te druk om maken hoor. Je bent nog jong
Haha jij voelt je weer op je gemakquote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Michhas het volgende:
Aaah... De rust is wedergekeerd in GRTDOJWHoe vredig
Michhas!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Michhas het volgende:
Aaah... De rust is wedergekeerd in GRTDOJWHoe vredig
Niet echt.. maar iedereen was daarstraks weer zo on edge en op scherpquote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha jij voelt je weer op je gemak
Ja, inderdaad...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet echt.. maar iedereen was daarstraks weer zo on edge en op scherp
Toen ik jonger was woog ik 59kg bij een lengte van 1.75 en nu weeg ik 72kg. Nogmaals, ik zou me er niet te druk om makenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is ook licht. Nee maar ik heb wel vaker de opmerking gehad dat ik dun ben (en anorexia gerelateerde opmerkingen) dus weet niet zeker of ik me wél zorgen moet gaan maken.
Overigens weet ik dat mn moeder rond deze leeftijd ongeveer even veel woog en mn vader maakt telkens de opmerking dat ik moet oppassen dat ik niet te dik wordt, dus naja, weet niet precies wat ik ervan moet denken.
ik heb hetzelfde merel gewoon geen zorgen makenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is ook licht. Nee maar ik heb wel vaker de opmerking gehad dat ik dun ben (en anorexia gerelateerde opmerkingen) dus weet niet zeker of ik me wél zorgen moet gaan maken.
Overigens weet ik dat mn moeder rond deze leeftijd ongeveer even veel woog en mn vader maakt telkens de opmerking dat ik moet oppassen dat ik niet te dik wordt, dus naja, weet niet precies wat ik ervan moet denken.
Hmm oke..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen ik jonger was woog ik 59kg bij een lengte van 1.75 en nu weeg ik 72kg. Nogmaals, ik zou me er niet te druk om maken
Vind het gewoon niet fijn eigenlijk..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde merel gewoon geen zorgen maken
Sorry Bennyquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben het topic...
...je hebt me vermoord
Het komt wel goed schatjequote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind het gewoon niet fijn eigenlijk..
ach wat ik ook eet ik kom toch niet aan...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind het gewoon niet fijn eigenlijk..
Bij mij heeft de ene kant van de familie overgewicht en de andere kant van de familie ondergewichtquote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach wat ik ook eet ik kom toch niet aan...
mijn hele familie is niet dik dus bij mij is het gewoon iets erfelijks...
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten allemaal![]()
Sweet dreams Merel en maak je niet dikquote:
Haha, lekker flauwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams Merel en maak je niet dik![]()
Sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha, lekker flauw![]()
Nog bedankt voor het luisterend oor (oog) zijn
Haha maakt niet uit hoor, ik kon er ook wel om lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry
Graag gedaan natuurlijk. En serieus, maak je niet druk hoor. Zolang je je maar goed voelt
Toppie! Alleen moest mijn wekker het weer verpestenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nah, ik slaap al weken niet lekker. En jij?
Die van mij ook. En straks moet ik weer naar schoolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Toppie! Alleen moest mijn wekker het weer verpesten
Kutschool ook hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die van mij ook. En straks moet ik weer naar school
Waar loop je dan folders? VSP? Interlanden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Kutschool ook heGelukkig hebben wij verkort lesrooster maar dan moet ik vanmiddag mijn folders lopen
VSPquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar loop je dan folders? VSP? Interlanden?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
VSPMn ma zei laatst dat ik een 2e wijk erbij moest nemen, heb nu al last van mn rug na mijn rondes
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
Mn huishoudster moet mn koffie is gaan maken
Michhasquote:
Wat is daarmee?quote:
Koffie laten zettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Ik werk gewoon hoorAls je een folderwijk werk kan noemen tenminste
Wat zal ik blij zijn als ik 16 ben
En nu tijd voor een peuk
True en true maar ik krijg niet een gemiddeld aantal, neeuuuuuuh ik krijg even 500 a 600 kilo op mijn stoep gesmeten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Koffie laten zetten![]()
Zeuren dat folders te zwaar zijn... je krijgt ze waarschijnlijk kant en klaar in een plasticje en hoeft ze niet te vouwen![]()
maar verder valt het wel mee hoor
Tof, dat deed ik ook!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
VSPMn ma zei laatst dat ik een 2e wijk erbij moest nemen, heb nu al last van mn rug na mijn rondes
Zoveel kilo? Hoeveel huizen heb je dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
True en true maar ik krijg niet een gemiddeld aantal, neeuuuuuuh ik krijg even 500 a 600 kilo op mijn stoep gesmeten!
Werkelijk waar geen idee, die shit waar dat instaat ligt ergens op zolder volgensmijn maar het meeste van die bullshit in de pakketten die ik krijg zijn van die hele boekwerken,,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zoveel kilo? Hoeveel huizen heb je dan?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
True en true maar ik krijg niet een gemiddeld aantal, neeuuuuuuh ik krijg even 500 a 600 kilo op mijn stoep gesmeten!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen idee, die shit waar dat instaat ligt ergens op zolder volgensmijn maar het meeste van die bullshit in de pakketten die ik krijg zijn van die hele boekwerken,,
'quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen idee, die shit waar dat instaat ligt ergens op zolder volgensmijn maar het meeste van die bullshit in de pakketten die ik krijg zijn van die hele boekwerken,,
Ik had 400 huizen, en kreeg meestal 250/350 kilo voor de stoep.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
overdrijven is ook een vak bij jou op school zeker?
viel spass!quote:
Ah... ik even nietquote:
Ik ook hoor, maak je niet drukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:30 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal waarom ben ik vandaag zo ongemotiveerd![]()
Hier in Arnhem ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:32 schreef tdrone het volgende:
heb in ieder geval wel mooi uitzicht
helemaal rode lucht
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:32 schreef tdrone het volgende:
heb in ieder geval wel mooi uitzicht
helemaal rode lucht
regen hier...quote:
Zuid-Holland... Nabij Dordrechtquote:
Dordrechtquote:
Vandaar dat bijtende gevoel op mn huid heel de tijd...quote:
Des te eerder zijn wij er weer vanafquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Re regen komt inderdaad vanuit het westen naar het oosten...
Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaar dat bijtende gevoel op mn huid heel de tijd...
[..]
Des te eerder zijn wij er weer vanaf
quote:
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:45 schreef tdrone het volgende:
nog maar 3 weken stage en dan heb ik weer veel vrije tijd
Ga je het halen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:45 schreef tdrone het volgende:
nog maar 3 weken stage en dan heb ik weer veel vrije tijd
ja ik ben al bijna klaarquote:
Ik moet vrijdag alles inleveren. Moet nu echt tering veel doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik ben al bijna klaardus heb nog genoeg tijd om aan verslag en alles te werken om het echt goed te maken.
veel succes dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag alles inleveren. Moet nu echt tering veel doen
Ik heb wel al een gedeelte gemaakt. Heb morgen en overmorgen ingepland om het af te ronden. Ik hoop dat ik het haal maar mijn begeleider laat eigenlijk nooit iets weten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
veel succes dan!
ik moet wel nog beginnen aan mijn stage verslag
kun je dan niet zelf naar je begeleider gaan??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb wel al een gedeelte gemaakt. Heb morgen en overmorgen ingepland om het af te ronden. Ik hoop dat ik het haal maar mijn begeleider laat eigenlijk nooit iets weten.
Ja dat doe ik ook maar ik krijg nooit echt inhoudelijke reacties.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je dan niet zelf naar je begeleider gaan??
das minderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook maar ik krijg nooit echt inhoudelijke reacties.
Dat soort mensen ken ik jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook maar ik krijg nooit echt inhoudelijke reacties.
en dan vraag je het nog 2 keer en dan geven ze nog geen fatsoenlijke reactie en dan denk je van.. stop maar met vragen want hij gaat toch geen goed antwoord geven en hij moet me nog beoordelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat soort mensen ken ik jaIrritant
Ja precies. Laatst een half uur over de indeling van de bijlage gepraat. Toen vroeg ik of hij ook inhoudelijk iets over het rapport wou zeggen....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dan vraag je het nog 2 keer en dan geven ze nog geen fatsoenlijke reactie en dan denk je van.. stop maar met vragen want hij gaat toch geen goed antwoord geven en hij moet me nog beoordelen
Ah, je schrijft een rapport over het juist gebruiken van grafieken? of niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja precies. Laatst een half uur over de indeling van de bijlage gepraat. Toen vroeg ik of hij ook inhoudelijk iets over het rapport wou zeggen....
"Je moet wel zorgen dat je in die grafieken niet teveel kleuren gebruikt die op elkaar lijken"
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, je schrijft een rapport over het juist gebruiken van grafieken? of niet?
dat zou echt wel een bazenonderwerp zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, je schrijft een rapport over het juist gebruiken van grafieken? of niet?
ow, lekker inhoudelijke reactie dan zeg...quote:
ach mijn begelider geeft wel goede feedback op alles maar begint vaak ineens een voorbeeld aan te halen waarna hij daar 10 minuten over gaat pratenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, lekker inhoudelijke reactie dan zeg...
Ach als het waarde toevoegend is... maar iedereen heeft wel zoiets toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach mijn begelider geeft wel goede feedback op alles maar begint vaak ineens een voorbeeld aan te halen waarna hij daar 10 minuten over gaat praten
(ik heb geen stage over voorbeelden MD)
ja daarom en het is soms ook wel interessant om te horenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach als het waarde toevoegend is... maar iedereen heeft wel zoiets toch?
Genoegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja daarom en het is soms ook wel interessant om te horen
heb jij nog opmerkelijke collega's om over te roddelen?
quote:
wel lekker... Hoe is het hier?quote:
hier ook regen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:15 schreef tdrone het volgende:MD het regent hier jij hebt zeker weer alle wolken deze kant opgeblazen
rustig... we missen je inbreng wel hier...quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:15 schreef tdrone het volgende:
MD het regent hier jij hebt zeker weer alle wolken deze kant opgeblazen
naja heb geen zin om iets te gaan doen en gisteren al een rapport ingeleverd dus even rustig nu..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:16 schreef NBT het volgende:
Michhas!is het zo erg?
Tdrone: chillen? Geen ruk te doen dus?
dan mag je wel ff chillen....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja heb geen zin om iets te gaan doen en gisteren al een rapport ingeleverd dus even rustig nu..
Drama in de SC gisteravond en eergisteravondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:16 schreef NBT het volgende:
Michhas!is het zo erg?
Tdrone: chillen? Geen ruk te doen dus?
DWquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore begint straks met 'r nieuwe werk..
sorry...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:17 schreef NBT het volgende:
Ik ben helemaal niks van plan..alleen huishouden....
Veel plezier!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore begint straks met 'r nieuwe werk..
quote:
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Drama in de SC gisteravond en eergisteravond
[..]
DWHeb je er zin in?
Watskebeurt?quote:
ligt een beetje ingewikkeld... OV werd kwaad op lutte omdat hij zich genegeerd voelde en Lutte trekt zich zoiets heel erg aan enzo dus ze vond het voorzichzelf beter om een beetje afstand te nemen van de SCquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...
[..]
Veel plezier!
[..]
dat wist ik niet eens... hoezo dat dan?
Ik ben je eerste afspraak, hadden ze dat al gezegd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jaik moet alleen over een kwartier al weg, om daar om 12 uur te zijn.
Pfffquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt een beetje ingewikkeld... OV werd kwaad op lutte omdat hij zich genegeerd voelde en Lutte trekt zich zoiets heel erg aan enzo dus ze vond het voorzichzelf beter om een beetje afstand te nemen van de SC
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben je eerste afspraak, hadden ze dat al gezegd?
Bij deze. Ik moet ook over een kwartier vertrekken.quote:
Ik dacht dat het door HT kwam...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt een beetje ingewikkeld... OV werd kwaad op lutte omdat hij zich genegeerd voelde en Lutte trekt zich zoiets heel erg aan enzo dus ze vond het voorzichzelf beter om een beetje afstand te nemen van de SC
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb een geweldig idee.
De
Michhas
Tdrone
Chocolate-Chick
NBT
Lutte
Honkeytonk
SC!
De MTCNLH SC!
nee kwam niet door HT.. die post was deel van de discussie die erop volgdequote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door HT kwam...
als je zoiets post:
[..]
ow... voelde me ook al genegeerd...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee kwam niet door HT.. die post was deel van de discussie die erop volgde
sommige mensen vinden dat het de verkeerde kant opgaat met de sc omdat er eigenlijk 2 kampen zijn, mensen die overdag posten en mensen die savonds posten. Ze vinden het jammer dat er zo toch kliekjes ontstaan en je ook msngesprekken krijgt..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... voelde me ook al genegeerd...![]()
Jawel dat kan prima. Lekker alles serieus gaan nemen wat er in een SC gezegd word.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je niet weet wat er speelt kun je dat niet zeggen
Wat ga je eraan doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
sommige mensen vinden dat het de verkeerde kant opgaat met de sc omdat er eigenlijk 2 kampen zijn, mensen die overdag posten en mensen die savonds posten. Ze vinden het jammer dat er zo toch kliekjes ontstaan en je ook msngesprekken krijgt..
Waarom denk je dat ik 's avonds niet post? Of aan het einde van de middag.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
sommige mensen vinden dat het de verkeerde kant opgaat met de sc omdat er eigenlijk 2 kampen zijn, mensen die overdag posten en mensen die savonds posten. Ze vinden het jammer dat er zo toch kliekjes ontstaan en je ook msngesprekken krijgt..
Hoi hoi, nieuw hier?quote:
Echt wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je niet weet wat er speelt kun je dat niet zeggen
Ach... het is maar waar je je druk om maakt...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
quote:
Dit dus. Gewoon gezellig doorposten en net doen alsof je er niks van meekrijgt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... het is maar waar je je druk om maakt...
Gewoon werk, vanavond bij vrienden eten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Steekt en doet zeer. Maar ik kan nog wel typen! Nog iets van plan vandaag?
vorige week vrijdag gevallen met de fiets...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef tdrone het volgende:
wat heb je met je pols gedaan summer2bird?
wat is nieuw?quote:
Nope, ik kijk het nog ff een paar dagen aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon werk, vanavond bij vrienden eten!
Maar nog foto's laten maken of niet?
Ben van mijn fiets gevallen, en pols is nu zwaar gekneusd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef tdrone het volgende:
wat heb je met je pols gedaan summer2bird?
Als het blijft steken, zou ik het toch maar even laten checken... maar je moet het zelf wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nope, ik kijk het nog ff een paar dagen aan.
[..]
Ben van mijn fiets gevallen, en pols is nu zwaar gekneusd.
ik weet het, ik houd het ook niet bijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
Wow! Anderhalf uur weggeweest! En 3 nieuwe posts
Gaat echt veel te snel hier![]()
lipjes
Stuart
Ah... jammer zeg...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik weet het, ik houd het ook niet bij
tja, nog 3,33 dag werken...quote:
lapo is pas over een paar posts...quote:
I know, IK ben uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lapo is pas over een paar posts...
Ah, dan zal het langzaam maar zeker drukker worden denk ik!quote:
Denk het niet, mijn school heeft nu de 2maandelijkse "Ugh-we-hebben-er-geen-zin-in-dus-zijn-jullie-om-1-uur-uitweek"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan zal het langzaam maar zeker drukker worden denk ik!
Dan moeten wij het maar gezellig maken hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Denk het niet, mijn school heeft nu de 2maandelijkse "Ugh-we-hebben-er-geen-zin-in-dus-zijn-jullie-om-1-uur-uitweek"
Best, oh wie krijgt de lapo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moeten wij het maar gezellig maken hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |