Als hij niet bijt wel jaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar jij wilt heul wel met mijn konijn spelen
Mooi, dan wil ik wel met je konijntje spelenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan je voor de volle 100% verzekeren dat hij niet bijt
Ik heb hem de 12e sowieso bij mequote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
Kom je hem trouwens brengen? Of moet ik hem op komen halen?
Ja, maar.. maarrrr...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb hem de 12e sowieso bij me
Truste Knorretjequote:
Oke daar PMen/ smsen we nog wel over ofzoquote:
Okidokiquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke daar PMen/ smsen we nog wel over ofzo
Laat het varen, dat vorige topic is voorbij, het is een beetje uitgepraat en mocht je iets meer willen weten moet je even PM sturenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit hele fucking gedoe.. Ik snap niet wat er aan de hand is
wat is er dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef Zeroku het volgende:
Damn. Collega heeft m'n sleutels ook niet gevonden in zijn auto. Nu is het dus een beetje een groot probleem geworden.
Ja ik snap het wel, maar waarom...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat het varen, dat vorige topic is voorbij, het is een beetje uitgepraat en mocht je iets meer willen weten moet je even PM sturen
Ja, geen sleutels + USB-stick meer nu.quote:
Waarom PD weg is weet je wel, OV en Lutte hebben het uitgelegd.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar waarom...
PD is weg, OV is weg, Lutte is weg.. Wtf
Ik ga gamen en een biertje drinken
Ow vervelendquote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, geen sleutels + USB-stick meer nu.
Mja, ik geloof ook niet helemaal dat hij gezocht heeft in z'n auto. Maarja..quote:
Tja sterkte ermeequote:Op maandag 10 januari 2011 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, ik geloof ook niet helemaal dat hij gezocht heeft in z'n auto. Maarja..
Dankuquote:
je kan wel alles op een iets gooien maar bij alle mensen die weg zijn speelden meer dingenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar waarom...
PD is weg, OV is weg, Lutte is weg.. Wtf
Ik ga gamen en een biertje drinken
Precies maar het is klote dat het zo moet in deze tweekamp SCquote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
je kan wel alles op een iets gooien maar bij alle mensen die weg zijn speelden meer dingen
Dat weet ik niet, 3kwart van de leuke mensen post hier niet meerquote:
Op tijd naar bedquote:
Wie weet komen ze nog terugquote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, 3kwart van de leuke mensen post hier niet meer
Prima en de maandag weer overleefdquote:
saai, school,geslapen,geFOK!tquote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima en de maandag weer overleefd
Hoe was jouw dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |