Dat liedquote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Als je tijd hebt "Rhythm Is A Dancer" keihard disco'en.
Ah het zit diep zie ik alquote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het doet mij aan een jeugtrauma denken man
Ik was vroeger een tijdje superbang dat er een nieuwe wereldoorlog uit zou breken en we allemaal dood zouden gaan....
Een beetje teveel oorlogfilms gekeken op te jonge leeftijd
Toen kwam ik op een avond weer eens huilend naar beneden, mijn vader had dit nummer toen opstaan.
Toen ging hij me troosten en vertelde hij me dat ik geen wereldoorlog mee zou maken, en dat anders de Amerikanen ons zouden komen helpen...
Komt wel goed, schatjequote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het doet mij aan een jeugtrauma denken man
Ik was vroeger een tijdje superbang dat er een nieuwe wereldoorlog uit zou breken en we allemaal dood zouden gaan....
Een beetje teveel oorlogfilms gekeken op te jonge leeftijd
Toen kwam ik op een avond weer eens huilend naar beneden, mijn vader had dit nummer toen opstaan.
Toen ging hij me troosten en vertelde hij me dat ik geen wereldoorlog mee zou maken, en dat anders de Amerikanen ons zouden komen helpen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Ja dit lied waarvan je gaat huilenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Over iets minder dan 3 weken ben ik jarig, wordt er dan een verjaardsliedje voor mij gedraaid?
Mind = blown.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee geintje, maar het leek mij wel een goed idee om als de knappe maar toch iet wat mysterieuze en gevoelige FOK!ker over te komen...
"DAT JE MAAR EEN KUT VERJAARDAG MAG HEBBEN KUTJONG !! "quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dit lied waarvan je gaat huilen
Ik geloofde je.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee geintje, maar het leek mij wel een goed idee om als de knappe maar toch iet wat mysterieuze en gevoelige FOK!ker over te komen...
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef Swomp het volgende:
MONO praat iets harder en de muziek iets zachter
Doe es lievvquote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
"DAT JE MAAR EEN KUT VERJAARDAG MAG HEBBEN KUTJONG !! "
Draai maar eerst verjaardagsliedje voor mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Over iets minder dan 3 weken ben ik jarig, wordt er dan een verjaardsliedje voor mij gedraaid?
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Swomp het volgende:
Ik wil terug naar de jaren 90's, was toen te jong om dit bewust mee te maken ....
Wat heb je gewonnen?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus man, ik pinkte weer een traantje weg man !
Echt de eerste keer in mijn leven dat ik iets win, serieus heh!
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Swomp het volgende:
Ik wil terug naar de jaren 90's, was toen te jong om dit bewust mee te maken ....
Je hebt al de race naar de eicel gewonnen van je miljoenen mede-spermacellenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een limited edition zakdoen van ONZ-radioquote:
en dan nog dubbel ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ditquote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt al de race naar de eicel gewonnen van je miljoenen mede-spermacellen [ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
Een boek genaamd: 'De 3e wereld oorlog'
Haha the heckquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef -Datdus- het volgende:
WTF dit heeft op nummer 1 gestaan: As Dick Me Hullep Nodig Heb - Johan & De Groothandel
Op mijn verjaardag (8december 1991) stond Gordon op 1 met Kon ik maar even bij je zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef -Datdus- het volgende:
WTF dit heeft op nummer 1 gestaan: As Dick Me Hullep Nodig Heb - Johan & De Groothandel
WOW !quote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
en dan nog dubbel ook!
want je hebt ook nog eens de BAZENBONUSVRAAG gewonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |