Wat ben je toch een gevoelige jongen.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoorde dit nummer vanmorgen op de radio in de auto en moest opeens janken
Nog steeds geen idee waarom
Wil je erover pratenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is dan ook wel een mooi liedjequote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanavond?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Swomp het volgende:
Tering, ik moet echt genoeg tijd vrij krijgen, zodat ik in een live uitzending kan! Beetje skype jwz
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een mooi liedje
dat gaat niet meer lukkenquote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
Zo alle request zijn gedownload voor Heloef Requests: The Birthday Edition!
gast watquote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het doet mij aan een jeugtrauma denken man
Ik was vroeger een tijdje superbang dat er een nieuwe wereldoorlog uit zou breken en we allemaal dood zouden gaan....
Een beetje teveel oorlogfilms gekeken op te jonge leeftijd
Toen kwam ik op een avond weer eens huilend naar beneden, mijn vader had dit nummer toen opstaan.
Toen ging hij me troosten en vertelde hij me dat ik geen wereldoorlog mee zou maken, en dat anders de Amerikanen ons zouden komen helpen...
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik was vroeger een tijdje superbang dat er een nieuwe wereldoorlog uit zou breken en we allemaal dood zouden gaan....
Toen kwam ik op een avond weer eens huilend naar beneden, mijn vader had dit nummer toen opstaan.
Toen ging hij me troosten en vertelde hij me dat ik geen wereldoorlog mee zou maken, en dat anders de Amerikanen ons zouden komen helpen...
...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat liedquote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Als je tijd hebt "Rhythm Is A Dancer" keihard disco'en.
Ah het zit diep zie ik alquote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Komt wel goed, schatjequote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Ja dit lied waarvan je gaat huilenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Over iets minder dan 3 weken ben ik jarig, wordt er dan een verjaardsliedje voor mij gedraaid?
Mind = blown.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee geintje, maar het leek mij wel een goed idee om als de knappe maar toch iet wat mysterieuze en gevoelige FOK!ker over te komen...
"DAT JE MAAR EEN KUT VERJAARDAG MAG HEBBEN KUTJONG !! "quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dit lied waarvan je gaat huilen
Ik geloofde je.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee geintje, maar het leek mij wel een goed idee om als de knappe maar toch iet wat mysterieuze en gevoelige FOK!ker over te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |