quote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef Swomp het volgende:
MONO praat iets harder en de muziek iets zachter
Doe es lievvquote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
"DAT JE MAAR EEN KUT VERJAARDAG MAG HEBBEN KUTJONG !! "
Draai maar eerst verjaardagsliedje voor mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Over iets minder dan 3 weken ben ik jarig, wordt er dan een verjaardsliedje voor mij gedraaid?
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Swomp het volgende:
Ik wil terug naar de jaren 90's, was toen te jong om dit bewust mee te maken ....
Wat heb je gewonnen?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus man, ik pinkte weer een traantje weg man !
Echt de eerste keer in mijn leven dat ik iets win, serieus heh!
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Swomp het volgende:
Ik wil terug naar de jaren 90's, was toen te jong om dit bewust mee te maken ....
Je hebt al de race naar de eicel gewonnen van je miljoenen mede-spermacellenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een limited edition zakdoen van ONZ-radioquote:
en dan nog dubbel ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ditquote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt al de race naar de eicel gewonnen van je miljoenen mede-spermacellen [ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
Een boek genaamd: 'De 3e wereld oorlog'
Haha the heckquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef -Datdus- het volgende:
WTF dit heeft op nummer 1 gestaan: As Dick Me Hullep Nodig Heb - Johan & De Groothandel
Op mijn verjaardag (8december 1991) stond Gordon op 1 met Kon ik maar even bij je zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef -Datdus- het volgende:
WTF dit heeft op nummer 1 gestaan: As Dick Me Hullep Nodig Heb - Johan & De Groothandel
WOW !quote:Op maandag 10 januari 2011 20:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
en dan nog dubbel ook!
want je hebt ook nog eens de BAZENBONUSVRAAG gewonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |