zo huge! Mijn ass is niet hugequote:
Zie eerste en tweede foto van de serie die ik posttequote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goede foto van haar dan? Ben wel benieuwd of ik mijn mening herzie bij een andere foto
whehe, daarom zet ik zelf ook amper foto's onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
Ik heb foto's van het feestje van Peuter doorgemaild. En nu pas zie ik hoe slecht ik op sommige foto's sta.![]()
Ja, heel erg bedekkend... Noem me stom, maar ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Van die oma onderbroeken maar dan van kant en zoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zo huge! Mijn ass is niet huge
Ik ben nog op zoek naar wat betersquote:
We zijn het wederom eens.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel erg bedekkend... Noem me stom, maar ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Van die oma onderbroeken maar dan van kant en zo
Ik vind hipsters juist erg leuk. Maar ik heb de link niet bekeken, dus weet eigenlijk niet waar het nu over gaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel erg bedekkend... Noem me stom, maar ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Van die oma onderbroeken maar dan van kant en zo
Sorry, maar ik heb leukere hipsters gezien dan uit die link..quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind hipsters juist erg leuk. Maar ik heb de link niet bekeken, dus weet eigenlijk niet waar het nu over gaat.
Die in je fobo zijn anders behoorlijk sopbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, daarom zet ik zelf ook amper foto's onlinekom er nooit zo heul voordelig uit..
Maar het zijn dan ook geen hipsters in die linkquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind hipsters juist erg leuk. Maar ik heb de link niet bekeken, dus weet eigenlijk niet waar het nu over gaat.
En nu, Snuit? Daar gaat mijn imago.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, daarom zet ik zelf ook amper foto's onlinekom er nooit zo heul voordelig uit..
Hmm, ja, haar body is wel goed en ze is zeker niet lelijk, best mooi, alleen ik vind het vaak niet zoveel warmte uitstralen omdat het wat nep lijkt. Alsof het perfecte er ook meteen voor zorgt dat het niet menselijk meer lijkt. Maar dat is puur het gevoel er bij dan heh. Gewoon fysiek is er weinig op aan te merken.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie eerste en tweede foto van de serie die ik postte
Daar ben ik het ook wel mee eens, stringetjes enzo vind ik echt niet aantrekkelijk.. een hipster, of een boxer mag best prima.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja onsquote:
Nu weet ik eindelijk waaromquote:
Ik krijg geen setje te zien, maar de homepage van die website. En daar zie ik de bovenkant van een mevrouw, niet haar onderkant.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het zijn dan ook geen hipsters in die link
Het is een catalogus, klik linksonder bij die mevrouw d'r fotoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg geen setje te zien, maar de homepage van die website. En daar zie ik de bovenkant van een mevrouw, niet haar onderkant.
te veel moeite, ik wil hier pics zienquote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is een catalogus, klik linksonder bij die mevrouw d'r foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |