Dan waren mijn vrienden creatieverquote:Op maandag 10 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat ik bijster intelligente vrienden heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Misschien homo's ja...... dan moet je bij Ang3l zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 19:21 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Maar dit is een deel van mij single bestaan, elke singel heeft last van aambeien.
Bron!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig werkt dat online niet zo.
Is dat besmettelijk dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Krijg je aambeien van. Aldus onze nieuwe aanwinst.
Doe maar zo, ook vrouwen die genomen worden door een harige Somaliër krijgen hier last van. En chlamydia.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien homo's ja...... dan moet je bij Ang3l zijn
En dan te bedenken dat een van m'n beste vrienden in de Randstad woontquote:Op maandag 10 januari 2011 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We weten waar je woont, we gingen er niet vanuit.
Preciesquote:
Ik wil het wel maar ik kan het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is er iemand die voor mij naar de winkels wil? Als ik nu ga ga ik te veel te snoepen mee nemen
Denk aan je figuurtje, daar gaan vrouwen nog tegenaan kijken, ms wel hele leuke!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is er iemand die voor mij naar de winkels wil? Als ik nu ga ga ik te veel te snoepen mee nemen
En als die somalier kaal is dan ook?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:24 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Doe maar zo, ook vrouwen die genomen worden door een harige Somaliër krijgen hier last van. En chlamydia.
Jij bent ECHT de ideale vrouw he?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat een van m'n beste vrienden in de Randstad woont
[..]
Precies
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan waren mijn vrienden creatiever
Nou, het stamt meer uit de periode dat ik heel veel Blondie luisterde en toevallig ook diezelfde haarkleur hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijnaam was geborenVind 'm nog wel leuk ook.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Minder kans op infectie en besneden is ook beter. Anders zit er tussen de voorhuid nog allemaal glijmiddel.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als die somalier kaal is dan ook?
Ohjah, ik ga wel hobbelen zo en me heel sexy voelenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk aan je figuurtje, daar gaan vrouwen nog tegenaan kijken, ms wel hele leuke!
Dat zegt genoegquote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het stamt meer uit de periode dat ik heel veel Blondie luisterde en toevallig ook diezelfde haarkleur had
Twijfelde je daaraan?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent ECHT de ideale vrouw he?
Ik heb lang gedacht dat ik dat wasquote:
gelukkig doel je niet op mij, ik zoek geen vriendschapquote:Op maandag 10 januari 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat een van m'n beste vrienden in de Randstad woont
[..]
Als ik weer een keer bij je kom etenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ongeveer een uurtje of 8quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb lang gedacht dat ik dat was
In mn oude woonplaats kennen ze me bijna niet als chantalquote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het stamt meer uit de periode dat ik heel veel Blondie luisterde en toevallig ook diezelfde haarkleur had
En als het een kale besneden Ethiopiër is?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Minder kans op infectie en besneden is ook beter. Anders zit er tussen de voorhuid nog allemaal glijmiddel.
Glorix gebruik ik altijd nadat er een hoer is overleden aan een hart stilstand door cokegebruik, dan wikkel ik er in een douche gordijn en dan schrobben met glorix.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mn oude woonplaats kennen ze me bijna niet als chantal![]()
Alleen als Glorix, ik luister er ook nog steeds naar
Glorix aan te raden of kan gewone bleek ook?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:27 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Glorix gebruik ik altijd nadat er een hoer is overleden aan een hart stilstand door cokegebruik, dan wikkel ik er in een douche gordijn en dan schrobben met glorix.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, ik ga wel hobbelen zo en me heel sexy voelenDan koop ik niet te veel denk ik.
Die kan je beter vermijden, als Ethiopiërs kaal zijn kan dat duiden op dat ze zich klaarmaken om oorlog te gaan voeren.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als het een kale besneden Ethiopiër is?
Kan allebei, staal sponsjes kunnen handig zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Glorix aan te raden of kan gewone bleek ook?
Ben je dat niet dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb lang gedacht dat ik dat was
Nee, daarom.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig doel je niet op mij, ik zoek geen vriendschap.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mn oude woonplaats kennen ze me bijna niet als chantal![]()
Alleen als Glorix, ik luister er ook nog steeds naar
Jij hopeloze romanticusquote:
Ik kan het niet laten, het is sterker dan mezelfquote:
Ik ben niet blond en heb geen grote jopen. Bleek essentieel te zijn om ideaal te zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
[..]
Nee, daarom.
Waarvoor?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:29 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Kan allebei, staal sponsjes kunnen handig zijn.
Om het weefsel af te schrobben. Ik kan het je leren via skype, heb nog een paar hoeren in de kelder die ik nog wil afslachten.quote:
Volgens wie?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben niet blond en heb geen grote jopen. Bleek essentieel te zijn om ideaal te zijn
Mannenquote:
Eentje waar je vooral niet aan mee wilt doenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef CherryLips het volgende:
In wat voor gesprek kom ik nu weer binnenvallen?
Iemand die z'n standaards naar beneden heeft bijgesteldquote:
Hou je ook van grote noppen? Van die poffertjes.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Haarkleur zal me een zorg zijn en grote jopen ben ik geen fan van. Groot waarbij het nog normaal is kan nog, maar huge of oversized formaatje 19 inch velgen, dat vind ik minder aantrekkelijk.
Welk weefsel? Dood door cocaïne laat nou niet echt vlekken achter.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Om het weefsel af te schrobben. Ik kan het je leren via skype, heb nog een paar hoeren in de kelder die ik nog wil afslachten.
Als ik je niet beter zou kennen zou ik nu echt bijna medelijden krijgenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand die z'n standaards naar beneden heeft bijgesteld
You rang, sir?quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Hou je ook van grote noppen? Van die poffertjes.
Ik moet haar eerst nog in stukken snijden. Zes stuks.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welk weefsel? Dood door cocaïne laat nou niet echt vlekken achter.
Nee, ik ben kardinaal hè! Ik heb in de kelder nog een krat verse koters.
Met wie?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik je niet beter zou kennen zou ik nu echt bijna medelijden krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |