Die kan je beter vermijden, als Ethiopiërs kaal zijn kan dat duiden op dat ze zich klaarmaken om oorlog te gaan voeren.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als het een kale besneden Ethiopiër is?
Kan allebei, staal sponsjes kunnen handig zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Glorix aan te raden of kan gewone bleek ook?
Ben je dat niet dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb lang gedacht dat ik dat was
Nee, daarom.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig doel je niet op mij, ik zoek geen vriendschap.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mn oude woonplaats kennen ze me bijna niet als chantal![]()
Alleen als Glorix, ik luister er ook nog steeds naar
Jij hopeloze romanticusquote:
Ik kan het niet laten, het is sterker dan mezelfquote:
Ik ben niet blond en heb geen grote jopen. Bleek essentieel te zijn om ideaal te zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
[..]
Nee, daarom.
Waarvoor?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:29 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Kan allebei, staal sponsjes kunnen handig zijn.
Om het weefsel af te schrobben. Ik kan het je leren via skype, heb nog een paar hoeren in de kelder die ik nog wil afslachten.quote:
Volgens wie?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben niet blond en heb geen grote jopen. Bleek essentieel te zijn om ideaal te zijn
Mannenquote:
Eentje waar je vooral niet aan mee wilt doenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef CherryLips het volgende:
In wat voor gesprek kom ik nu weer binnenvallen?
Iemand die z'n standaards naar beneden heeft bijgesteldquote:
Hou je ook van grote noppen? Van die poffertjes.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Haarkleur zal me een zorg zijn en grote jopen ben ik geen fan van. Groot waarbij het nog normaal is kan nog, maar huge of oversized formaatje 19 inch velgen, dat vind ik minder aantrekkelijk.
Welk weefsel? Dood door cocaïne laat nou niet echt vlekken achter.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Om het weefsel af te schrobben. Ik kan het je leren via skype, heb nog een paar hoeren in de kelder die ik nog wil afslachten.
Als ik je niet beter zou kennen zou ik nu echt bijna medelijden krijgenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand die z'n standaards naar beneden heeft bijgesteld
You rang, sir?quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Hou je ook van grote noppen? Van die poffertjes.
Ik moet haar eerst nog in stukken snijden. Zes stuks.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welk weefsel? Dood door cocaïne laat nou niet echt vlekken achter.
Nee, ik ben kardinaal hè! Ik heb in de kelder nog een krat verse koters.
Met wie?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik je niet beter zou kennen zou ik nu echt bijna medelijden krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |