Dat.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik meer klootzak ga worden
sowieso boer zoekt vrouw...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou de boel toch anders indelen aangezien er maar weinig boeiends op tv is.
Geen boer zoekt vrouw wanneer ik een vrouw heb gevonden
Oh, in dat geval, dat zou maar zo kunnen. Heb nog niks binnenquote:
Ja wie niet hequote:
Zal ik m in rijmvorm doen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in dat geval, dat zou maar zo kunnen. Heb nog niks binnen
Hahahaquote:
quote:
Hallo Samzzquote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaLevert geen extra punten op, maar doe je best zou ik zeggen
Ik geef je gelijk...maar dat is dus ook al niet goedquote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin je nu weer? Het ging zo goed.
Face it Yip, we doen 't nooit goedquote:Op maandag 10 januari 2011 18:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk...maar dat is dus ook al niet goed
Nou, zo kwam het niet helemaal over, maar oke.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk...maar dat is dus ook al niet goed
Vind het een beetje te hoog Krea gehalte hebben. Niet echt iets om een gutsende klets van te krijgen denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hallo Samzz
nu dan
Neuken Samzz?
Groeten van
HeatWave Samzz
Pure proza.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat neuken slaan we maar eens een keertje over.
Ik ben er stil vanquote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hallo Samzz
nu dan
Neuken Samzz?
Groeten van
HeatWave Samzz
Pure proza.
Ah dus dat is het...ik kom niet goed overquote:Op maandag 10 januari 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, zo kwam het niet helemaal over, maar oke.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah dus dat is het...ik kom niet goed over
Eindelijk eens een avondje niet neuken. Goed plan.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat neuken slaan we maar eens een keertje over.
Als dat zich tijdens de seks maar niet doorzetquote:
Maak je geen zorgenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat zich tijdens de seks maar niet doorzet.
quote:
Done.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaLevert geen extra punten op, maar doe je best zou ik zeggen
Mooi, ik hou niet van stille seks, of het moet ergens op een stiekeme plek zijnquote:
Wat vind je "zo jong"?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, voornamelijk dat het klikt.
Die uitzendkracht van vanmiddag, weken niet gezien, opeens was ze terug en meteen was het raak.
Zoiets dus, maar dan niet zo jong.
gewoon doenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:40 schreef YipYip het volgende:
Het wordt tijd dat ik meer klootzak ga worden
Engel.................... wat zei jij in het andere topic ook alweer? Was het even kwijt doordat ik ging hobbelenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat vind je "zo jong"?
[..]
gewoon doen
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik was er voor het weekend nog even hoor![]()
Niemand houdt van stille seksquote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, ik hou niet van stille seks, of het moet ergens op een stiekeme plek zijn.
Je wil gewoon nog even horen dat ik je tof vindquote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Engel.................... wat zei jij in het andere topic ook alweer? Was het even kwijt doordat ik ging hobbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |