Ik weet toch al welke ik wilquote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een goede reden, jij bent straks jarig
Werk je ook bij een massagesalon?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef LikeEmDead het volgende:
Gisteren trio met 2 mannen, vandaag aambeien.
Wat een lichtpunt zegquote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen_!
Logé die aan me vraagt wat ie allemaal mee moet nemen. Alsof ik weet wat hij allemaal nodig heeft
Oprechte liefde natuurlijkquote:
Heb ik ook wel eens last van, volgende keer moet je je op vrijdag avond laten nemen, kan je heel het weekend thuis rustig aan doen en op van die ronde kussentjes zitten.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef LikeEmDead het volgende:
Mjah echt hequote:
Een echte man niets. Gewoon in dezelfde kleren slapen en de volgende dag wat water door je gezicht en klaar! De rest is luxe!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen_!
Logé die aan me vraagt wat ie allemaal mee moet nemen. Alsof ik weet wat hij allemaal nodig heeft
Verkeerde topicquote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef LikeEmDead het volgende:
Nee, dit was niet vrijwillig. Voortaan vermijd ik donkere stegen. Ironisch om donker en stegen te gebruiken in een zin.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werk je ook bij een massagesalon?
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte man niets. Gewoon in dezelfde kleren slapen en de volgende dag wat water door je gezicht en klaar! De rest is luxe!
ja, zo kan ik er nooit een avond aan gewijd hebben he, blondiequote:
Hoezo post Angel hier niet meer dan?quote:
Uiteraard na er een hele avond aan gezeten te hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zo kan ik er nooit een avond aan gewijd hebben he, blondie.
Als Ang3l hier post is het een 13x uitgebreidere post en horen we ook hoe groot de piemel was, of hij recht was, en wat voor eikel erop zit. Dit zijn maar laffe mededelingen van iemand die ervan droomt om eens genomen te worden door 2 negerinnen met voorbinddildo.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo post Angel hier niet meer dan?
Daar hebben ze vast lang over moeten denkenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard na er een hele avond aan gezeten te hebben..
Blondie... Dat was m'n bijnaam
Ik zei ook nergens dat ik bijster intelligente vrienden hebquote:Op maandag 10 januari 2011 19:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast lang over moeten denken.
We weten waar je woont, we gingen er niet vanuitquote:Op maandag 10 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat ik bijster intelligente vrienden heb
Waar je mee omgaat... ?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat ik bijster intelligente vrienden heb
gelukkig werkt dat online niet zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |