quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
die dingen zijn idd wel achterlijk duur, en de goedkope gaan snel kapot.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:44 schreef Duvel het volgende:
XM: "Rijke man heeft meer geld om goede vibrator te kopen."
Ik wil niet weten wat jij met een vibrator doetquote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die dingen zijn idd wel achterlijk duur, en de goedkope gaan snel kapot.
Wij allemaal niet gok ik zoquote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met een vibrator doet
* Alfisti geeft de reserve belgen Brabo's onder ons een duikbril en snorkelquote:Hoogwatergolf bereikt Brabant
DEN BOSCH - De hoogwaterpiek van de Maas bereikt maandagavond Noord-Brabant. De piek komt met een waterpeil van 12,80 meter nog iets hoger uit dan verwacht, maar levert binnendijks geen problemen op, zegt het waterschap Aa en Maas.
Bij de partner tegen de clitoris houden en in de schede inbrengen hoofdzakelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met een vibrator doet
Niveautje weer.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat jij ieder object waar je aan denkt meteen in je kont wilt steken, wil niet zeggen dat dat de norm is
Zijn van hitachi schijnt...:oquote:Op maandag 10 januari 2011 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt ze ook op 220v, met stekker, schijnt, zelf nog nooit gezien.
Goed idee.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker frikandelltje, bakje saté, gebakken aardappeltjes en spekjes gehad
Ik heb er eentje op 380volt in de bus liggen volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2011 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt ze ook op 220v, met stekker, schijnt, zelf nog nooit gezien.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vast een toekomstige foto;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |