oooh, dan heeft ze net hard moeten slikken en is ze daar nog van aan het bijkomen, dan moet je der nog even rust gunnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze zit maar naar de tv te staren, die anderen huppelden door 't huis en zulks
snuitje tochquote:Op maandag 10 januari 2011 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, dan heeft ze net hard moeten slikken en is ze daar nog van aan het bijkomen, dan moet je der nog even rust gunnen.
Met 3 man in de keuken staan wordt niet leuk, want binnen no time timmert broerlief de rest er dan uit om het toch maar zelf te doen, want de rest doet het toch nooit goedquote:Op maandag 10 januari 2011 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
misschien een beter idee is om zelf een begin te maken en je broer en zn scharrel te vragen mee te helpen, dan help jij hun, jij krijgt je eten, en dan leer je haar misschien ook nog een beetje kennen.
Heel misschien dan he.. want misschien is ze wel een heks!
En jij doet wel heel sociaal en stelt je voor haar open, met je laptop op schoot?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze zit maar naar de tv te staren, die anderen huppelden door 't huis en zulks
Dat is een goede vraag...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:06 schreef -Engel- het volgende:
Waarom willen zoveel mannen alleen maar scharrelen of iets in die geest?
Nee joh, vrouwen zijn engquote:Op maandag 10 januari 2011 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
misschien een beter idee is om zelf een begin te maken en je broer en zn scharrel te vragen mee te helpen, dan help jij hun, jij krijgt je eten, en dan leer je haar misschien ook nog een beetje kennen.
Heel misschien dan he.. want misschien is ze wel een heks!
Nou, doel bereikt zou ik zeggen!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met 3 man in de keuken staan wordt niet leuk, want binnen no time timmert broerlief de rest er dan uit om het toch maar zelf te doen, want de rest doet het toch nooit goed
daar heb je wel een punt.. na even ermee gescharreld te hebben krijg ik de kriebels.. zo eng zijn ze... brrrrrrrrrrr (gelijk maar even engel der vraag beantwoord).quote:
Dat dan weer nietquote:
Nee, ik zit heel sociaal in m'n eigen "kamer" en kan zien en horen wat er in de woonkamer gebeurd..quote:Op maandag 10 januari 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
[..]
En jij doet wel heel sociaal en stelt je voor haar open, met je laptop op schoot?
Meteen een oordeel klaarquote:Op maandag 10 januari 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We worden ook zo snel beoordeeld he...
Omdat die vrouwelijke scharrels dat ook willen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:06 schreef -Engel- het volgende:
Waarom willen zoveel mannen alleen maar scharrelen of iets in die geest?
Ga dan zelf koken!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dan weer niet
[..]
Nee, ik zit heel sociaal in m'n eigen "kamer" en kan zien en horen wat er in de woonkamer gebeurd..
Nouk is alleen wat bitchy af en toe, en ze kan heul lelijk doen als ze boos op je is, maar verder is ze wel lief..quote:
Ik kijk wel uit.. Zijn lievelings eten, dan doe ik het toch niet goed en is er weer herrie in de tent..quote:
Top, heb ik MIJN doel iig wel bereikt. En nu ga ik eten.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nouk is alleen wat bitchy af en toe, en ze kan heul lelijk doen als ze boos op je is, maar verder is ze wel lief..
Whehe! Noukje plagen
Maak dan alleen voor jezelf, of begin gewoon en zie waar het op uitdraait. Heb je iig eten.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.. Zijn lievelings eten, dan doe ik het toch niet goed en is er weer herrie in de tent..
Ik bel je elke 5 minuten met een update!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Houdt iemand mij op de hoogte van de kooktaferelen rond J-K? ik ga even hardlopen met Evy
Noem me dan maar zo.. Ik ben behoorlijk autistisch als plannen wijzigen zonder vermelding vooraf in privékringen..quote:Op maandag 10 januari 2011 18:12 schreef L-E het volgende:
J-K, na alles zo even gelezen te hebben kan ik niet anders dan concluderen dat jij een antisociaal, onvriendelijk en ongastvrij manspersoon bent, die gezien de manier waarover je maar doorgaat met zeiken geboren had moeten worden in het lichaam van een vrouw.
Dat laatste, daar valt overigens nog wel iets aan te doen.
dus...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
daar heb je wel een punt.. na even ermee gescharreld te hebben krijg ik de kriebels.. zo eng zijn ze... brrrrrrrrrrr (gelijk maar even engel der vraag beantwoord).
Is dat dan niet sletterig?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Omdat die vrouwelijke scharrels dat ook willen.
Een echte fokker dusquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Noem me dan maar zo.. Ik ben behoorlijk autistisch als plannen wijzigen zonder vermelding vooraf in privékringen..
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Houdt iemand mij op de hoogte van de kooktaferelen rond J-K? ik ga even hardlopen met Evy
is er wat mis met sletterig?quote:
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:17 schreef L-E het volgende:
[..]
We zijn allemaal sletterig, lieve Engel.
Nouquote:Op maandag 10 januari 2011 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is er wat mis met sletterig?
[..]
'quote:![]()
![]()
Nee joh gek, ik wil gewoon weer puberaal verliefd zijn![]()
en dan haar hart winnen en samen oud en gelukkig worden en heul veul kindjes
Ohjah, hardlopen!
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
Scharrelen is prima als beide partijen dat goed vinden. Goedkoop vind ik het niet, ik vind het goedkoop om je op het toilet van een discotheek te laten batsen omdat je zojuist een breezer hebt gehad.
Kijk, zijn het nu twéé breezers is het een ander verhaal.
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 10 januari 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
Scharrelen is prima als beide partijen dat goed vinden. Goedkoop vind ik het niet, ik vind het goedkoop om je op het toilet van een discotheek te laten batsen omdat je zojuist een breezer hebt gehad.
Breezers zijn echt niet meer voldoende hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh yay, volgensmij tyft dat kreng op![]()
Gaat ie eindelijk koken
Ik vraag ook altijd om btgquote:Op maandag 10 januari 2011 18:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Breezers zijn echt niet meer voldoende hoor. Beltegoed is makkelijker ook
.
Hmm... tsja ... ik denk alleen dat de heer in kwestie mij niet aan dat idee wil laten wennen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
quote:Kijk, zijn het nu twéé breezers is het een ander verhaal.
Waarom? Ik "heb" er 1 die al 9 jaar duurt, zijn we bezet, no hard feelings, zijn we single (of iig ikquote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik heb zo'n hekel aan oud scharrels die na een lange periode weer contact opnemen omdat ze willen neuken
Ja zo lomp hoeft het van mij ook niet nee.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... tsja ... ik denk alleen dat de heer in kwestie mij niet aan dat idee wil laten wennen.
Ik heb hem als tegenvoorstel gedaan om gewoon een paar keer te gaan stappen om te zien wat er dan gebeurd.... het was nu zo van goh heb je koffie op... ja... nou dan gaan we
[..]
L-E
Jij hebt er dus geen hekel aan. Ik wel. Nooit zegt ie wat, nooit! Maar zodra ik weer single ben is het weer interessant. Nou, dan niet hoor. Zo goed in bed is ie ook niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Ik "heb" er 1 die al 9 jaar duurt, zijn we bezet, no hard feelings, zijn we single (of iig ik) dan zien we elkaar
.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt er dus geen hekel aan. Ik wel. Nooit zegt ie wat, nooit! Maar zodra ik weer single ben is het weer interessant. Nou, dan niet hoor. Zo goed in bed is ie ook niet.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
Ja zo lomp hoeft het van mij ook niet nee.
Jij krijgt in ieder geval nog tijd voor koffiequote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... tsja ... ik denk alleen dat de heer in kwestie mij niet aan dat idee wil laten wennen.
Ik heb hem als tegenvoorstel gedaan om gewoon een paar keer te gaan stappen om te zien wat er dan gebeurd.... het was nu zo van goh heb je koffie op... ja... nou dan gaan we
Nee ok, dat is wel heel erg platquote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt er dus geen hekel aan. Ik wel. Nooit zegt ie wat, nooit! Maar zodra ik weer single ben is het weer interessant. Nou, dan niet hoor. Zo goed in bed is ie ook niet.
Ik snap wel wat jij bedoelt ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]a .... voor later in het traject heeft dat natuurlijk ook wel wat.... maar nu
Alsof ie a la Clooney zegt: 'neuken....what else'quote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als dat het geval was geweest, had ik het ook geen probleem gevondenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dat is wel heel erg plat. Ik spreek haar tussendoor ook wel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |