Nee ok, dat is wel heel erg platquote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt er dus geen hekel aan. Ik wel. Nooit zegt ie wat, nooit! Maar zodra ik weer single ben is het weer interessant. Nou, dan niet hoor. Zo goed in bed is ie ook niet.
Ik snap wel wat jij bedoelt ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]a .... voor later in het traject heeft dat natuurlijk ook wel wat.... maar nu
Alsof ie a la Clooney zegt: 'neuken....what else'quote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... tsja ... ik denk alleen dat de heer in kwestie mij niet aan dat idee wil laten wennen.
Ik heb hem als tegenvoorstel gedaan om gewoon een paar keer te gaan stappen om te zien wat er dan gebeurd.... het was nu zo van goh heb je koffie op... ja... nou dan gaan we
Als dat het geval was geweest, had ik het ook geen probleem gevondenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dat is wel heel erg plat. Ik spreek haar tussendoor ook wel gewoon.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:27 schreef YipYip het volgende:
Jij krijgt in ieder geval nog tijd voor koffie
Snap ik, ik las ff te snelquote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat het geval was geweest, had ik het ook geen probleem gevonden
Nog zelf moeten betalen ook?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]..... ik was al op het meeting point en heb toen gewoon wat besteld.....
Hij was niet lelijk, maar geen Clooney....quote:Op maandag 10 januari 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Alsof ie a la Clooney zegt: 'neuken....what else'
en je hebt sowieso gratis koffie achterafquote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij was niet lelijk, maar geen Clooney....
Ik zou Clooney denk ik zo doen....
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij was niet lelijk, maar geen Clooney....
Ik zou Clooney denk ik zo doen....
Of je word wakker met een piano op je hoofd.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en je hebt sowieso gratis koffie achteraf
Het duurt te lang?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, ik las ff te snel.
Ik vind het inmiddels wel weer tijd om dr niet meer te zien op dat gebied.
Nespresso... for surequote:Op maandag 10 januari 2011 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en je hebt sowieso gratis koffie achteraf
of met god in een taxiquote:Op maandag 10 januari 2011 18:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of je word wakker met een piano op je hoofd.
zijn wel wat dealtjes mee te maken zo heb ik gehoordquote:Op maandag 10 januari 2011 18:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met God wil ik nog best een keertje goed babbelen.....
hmm... dan wel in de 7de hemel pleasequote:Op maandag 10 januari 2011 18:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of je word wakker met een piano op je hoofd.
Mwah, als zij er al was en ze bestelde alvast voor twee, dat weet hij van tevoren niet. En om dat achteraf nou terug te gaan betalen is ook weer zoiets....quote:
Friendjequote:Op maandag 10 januari 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, als zij er al was en ze bestelde alvast voor twee, dat weet hij van tevoren niet. En om dat achteraf nou terug te gaan betalen is ook weer zoiets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |