Daarom is FOK zo links of sociaal-nationalistisch.quote:
Oh vandaar dat hier zo weinig allochtonen zitten?quote:
WTF IE HRA?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:00 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou het gezien mijn inkomen en een HRA wel moeten doen maar doe het niet.
Ik heb geen hypotheek, en daarom moet ik eigenlijk links stemmen, maar al zouden de huurprijzen met 90% stijgen (vanuit de vrije markt), dan zou ik nog steeds rechts zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:00 schreef Basp1 het volgende:
Tuurlijk, Piet.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik stemde al VVD toen ik erg weinig verdiende, omdat ik de ambitie had veel te gaan verdienen. Links stemmen is voor mensen die niet willen dat andere mensen veel verdienen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef eriksd het volgende:
Iedereen die niet aan het staatsinfuus hangt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef mlg het volgende:
Iedereen die werkt. Inkomen niet relevant.
Moet jij niet je topic updaten over je gewenste economische dictatuur vanuit Brussel?quote:
Tuurlijk, Piet.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet jij niet je topic updaten over je gewenste economische dictatuur vanuit Brussel?
Hahaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef mlg het volgende:
Iedereen die werkt. Inkomen niet relevant.
Was de wereld maar zo mooi.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef TheQuestioner het volgende:
Is het niet beter om vanuit wat jij goed vind qua politiek te stemmen en niet zielig wat je op dit moment het beste loont?
Is dat zo raar dan? Je wil niet weten hoeveel armen in Amerika op de republikeinen stemmen. Dat komt omdat Amerikanen over het algemeen wat loyaler zijn en enig eer hebben.quote:
Ja, ik zou naar Londen gaan voor een nieuwe vestiging, maar zie er gezien de bezuinigingen en (nieuw) komende belastingwetten vanaf.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:18 schreef Seam het volgende:
Nog niet, maar met het oog op de toekomst wel. Hoewel de kans toch groot is dat ik naar het buitenland ga als de bezuinigingen zo doorgaan.
Mensen die niet werken moeten dan weer niet op de VVD stemmen, wees dan consequent en zeg dat iedereen op de VVD kan stemmen. Eigenlijk was ik meer in de veronderstelling dat TS op zoek is naar een inkomensgrens waarboven het financieel loont om VVD te stemmen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Je wil niet weten hoeveel armen in Amerika op de republikeinen stemmen. Dat komt omdat Amerikanen over het algemeen wat loyaler zijn en enig eer hebben.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:00 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou het gezien mijn inkomen en geen HRA niet moeten doen maar doe het welquote:Op maandag 10 januari 2011 17:00 schreef Basp1 het volgende:
Checkquote:Op maandag 10 januari 2011 17:00 schreef Basp1 het volgende:
Denk niet dat je echt inzicht hebt in waarom Amerikanen op de Republikeinse partij stemmen. Dat blijkt hieruit.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Je wil niet weten hoeveel armen in Amerika op de republikeinen stemmen. Dat komt omdat Amerikanen over het algemeen wat loyaler zijn en enig eer hebben.
Zolang de VVD liever met de idioten van de PVV regeert (of gedoogt of wat dan ook) dan met een partij als D66 lijkt me dat inderdaad de verstandigste optie.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb dit jaar nog VVD gestemd als arme student die wat probeert bij te verdienen met diensten en een klein baantje.
Maar ik denk dat ik voor D66 moet gaan als ik de HRA gesloopt wil zien.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef eriksd het volgende:
Iedereen die niet aan het staatsinfuus hangt.
Second Amendment. Wilde het even wat 'vernederlandsen'quote:
Daar noem je de meest extreme groep VVD'ers, onder leiding van AJ Boekestijn, die gelukkig verdwenen is van het strijdtoneel.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:58 schreef ShadyLane het volgende:
Als je je particuliere zorg en onderwijs kunt veroorloven voor jezelf en je dierbaren zou je het kunnen overwegen, wanneer je de maatschappelijke gevolgen van het verder slopen van de publieke zorg en onderwijs op de koop toe neemt.
Dan zijn die mensen die niet alleen arm, maar ook nog eens retedom. Ik kan mij best voorstellen dat er mensen zijn die kiezen voor de Republikeinen. Echter, armoedzaaiers die rechts stemmen zijn in mijn optiek niet bijster handig bezig.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze zijn dus niet jaloers dat is iets anders dan dom.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zijn die mensen die niet alleen arm, maar ook nog eens retedom. Ik kan mij best voorstellen dat er mensen zijn die kiezen voor de Republikeinen. Echter, armoedzaaiers die rechts stemmen zijn in mijn optiek niet bijster handig bezig.
Nah, de VVD heeft in het verleden aardig z'n best gedaan het onderwijs te vernachelen en het huidige kabinet gaat zelfs zo ver dat hoogleraren ervoor uit hun ivoren toren naar Den Haag komen om zich te verzetten tegen de plannen. Dat de zorg er redelijk vanaf lijkt te komen is te danken aan Geert c.s., voor wat het waard is.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Daar noem je de meest extreme groep VVD'ers, onder leiding van AJ Boekestijn, die gelukkig verdwenen is van het strijdtoneel.
De nadruk ligt er veel meer op eigen verantwoordelijkheid. Kijken niet naar anderen, maar naar henzelf (ik heb het nog steeds over de armen republikeinen), en iemand anders mag meer hebben dan jou.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ze zijn dus niet jaloers dat is iets anders dan dom.
Nee, ze geloven nog steeds in het Amerikaanse sprookje dat iedereen miljonair kan worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ze zijn dus niet jaloers dat is iets anders dan dom.
Aha, want de Democraten willen de VS omtoveren tot een communistische heilstaat waarin iedere inwoner hetzelfde loon opstrijkt?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
De nadruk ligt er veel meer op eigen verantwoordelijkheid. Kijken niet naar anderen, maar naar henzelf (ik heb het nog steeds over de armen republikeinen), en iemand anders mag meer hebben dan jou.
The American dream is het ideaal van gelijkheid en vrijheid, niet om miljonair te worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ze geloven nog steeds in het Amerikaanse sprookje dat iedereen miljonair kan worden.
Ze denken dat de democraten een Europees model willen, en ze zien ons als communisten. Zonder gein.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, want de Democraten willen de VS omtoveren tot een communistische heilstaat waarin iedere inwoner hetzelfde loon opstrijkt?
In Nederland zitten we anders dichter bij dat idiaal dan de Verenigde Staters (Hoe noem je mensen uit dat land eigenlijk).quote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef mlg het volgende:
[..]
The American dream is het ideaal van gelijkheid en vrijheid, niet om miljonair te worden.
Jammer dat in de VS absoluut geen sprake is van gelijkheid. Verder maakt het van krantenjongen tot miljonair sprookje wel degelijk deel uit van the American Dream.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef mlg het volgende:
[..]
The American dream is het ideaal van gelijkheid en vrijheid, niet om miljonair te worden.
Ik weet dat je geen grapje maakt. In de ogen van Glenn Becks van deze wereld, zijn wij inderdaad communisten. Ik hecht echter niet bijzonder veel waarde aan dergelijke meningen.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze denken dat de democraten een Europees model willen, en ze zien ons als communisten. Zonder gein.
Maar wanneer je je vrijheden echt nodig hebt, dan worden ze te grabbel gegooid. Daar kwamen de Amerikaanse Japanners achter na de aanval op Pearl Harbor.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef mlg het volgende:
De vrijheden zijn in Amerika veel beter beschermd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |