Daarom is FOK zo links of sociaal-nationalistisch.quote:
Oh vandaar dat hier zo weinig allochtonen zitten?quote:
WTF IE HRA?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:00 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou het gezien mijn inkomen en een HRA wel moeten doen maar doe het niet.
Ik heb geen hypotheek, en daarom moet ik eigenlijk links stemmen, maar al zouden de huurprijzen met 90% stijgen (vanuit de vrije markt), dan zou ik nog steeds rechts zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:00 schreef Basp1 het volgende:
Tuurlijk, Piet.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik stemde al VVD toen ik erg weinig verdiende, omdat ik de ambitie had veel te gaan verdienen. Links stemmen is voor mensen die niet willen dat andere mensen veel verdienen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef eriksd het volgende:
Iedereen die niet aan het staatsinfuus hangt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef mlg het volgende:
Iedereen die werkt. Inkomen niet relevant.
Moet jij niet je topic updaten over je gewenste economische dictatuur vanuit Brussel?quote:
Tuurlijk, Piet.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet jij niet je topic updaten over je gewenste economische dictatuur vanuit Brussel?
Hahaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef mlg het volgende:
Iedereen die werkt. Inkomen niet relevant.
Was de wereld maar zo mooi.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef TheQuestioner het volgende:
Is het niet beter om vanuit wat jij goed vind qua politiek te stemmen en niet zielig wat je op dit moment het beste loont?
Is dat zo raar dan? Je wil niet weten hoeveel armen in Amerika op de republikeinen stemmen. Dat komt omdat Amerikanen over het algemeen wat loyaler zijn en enig eer hebben.quote:
Ja, ik zou naar Londen gaan voor een nieuwe vestiging, maar zie er gezien de bezuinigingen en (nieuw) komende belastingwetten vanaf.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:18 schreef Seam het volgende:
Nog niet, maar met het oog op de toekomst wel. Hoewel de kans toch groot is dat ik naar het buitenland ga als de bezuinigingen zo doorgaan.
Mensen die niet werken moeten dan weer niet op de VVD stemmen, wees dan consequent en zeg dat iedereen op de VVD kan stemmen. Eigenlijk was ik meer in de veronderstelling dat TS op zoek is naar een inkomensgrens waarboven het financieel loont om VVD te stemmen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Je wil niet weten hoeveel armen in Amerika op de republikeinen stemmen. Dat komt omdat Amerikanen over het algemeen wat loyaler zijn en enig eer hebben.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:00 schreef Basp1 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |