Vind je buiten rennen niet véél fijner?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik heb al iets van 3 keer evy gedaan en nog nooit verder gekomen dan les 9. Kben nu wel een tijdje aan het sporten weer, maar voor conditieopbouw lijkt me rennen toch het beste. Ik begin vanavond in de sportschool op de loopband. Weer met les 1 maar.
Jawel, maar mijn buitenschoenen liggen bij mijn vriend thuis. Kdenk dat ik sowieso maar eens nieuwe schoenen moet aanschaffen. Maar vanavond ga ik sowieso al fitnessen en dat wil ik dus afsluiten met les 1.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind je buiten rennen niet véél fijner?
ja ik heb sportypalquote:Op maandag 17 januari 2011 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn er ook running apps voor Windows Mobile?
Kun je nu met Pixel gaan lopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha tof. Ik ging ook wel eens rennen met mijn hond vroeger maar die ging dan alleen maar irritant lopen doen op een gegeven moment.
Morgenavond fitnessen en morgenochtend denk ik les 2 van Evy.
Goed plan inderdaad. Als ik daarmee naar de voordeur loop is 'ie al zo'n beetje kapot.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef robdriessen het volgende:
Run 4 een succes! We liepen zelfs iets sneller dan normaal zonder dat we het merkten, en geen last van hijg- en pufbuien. Nog maar 23 te gaan, hahaha. *hi-fives in de rondte*
Ja, kak! ik heb gefaald met les 4..quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Horchata het volgende:
@winterstorm666 Leuke hond!
Net les 4 achter de rug, gaat nog steeds prima. Ik merk alleen dat m'n linker kuitspier zich beter ontwikkeld dan de rechter. Ik heb een tijd geleden m'n rechter achillespes gescheurd, denk dat het daar nog van is. Gelukkig is het verschil niet heel opvallend, maar ik hoop dat het bijtrekt.
Schaam je!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Ja, kak! ik heb gefaald met les 4..![]()
Hahaha, dat klinkt bekendquote:Op maandag 17 januari 2011 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Trouwens, voor als je voor het eerst met Evy gaat lopen: lopen is hardlopen en wandelen is wandelen.Ik herinner me nog mijn verwarring toen ik ooit begon en na een minuut lopen een minuut moest wandelen.
Gekke Belgenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Trouwens, voor als je voor het eerst met Evy gaat lopen: lopen is hardlopen en wandelen is wandelen.Ik herinner me nog mijn verwarring toen ik ooit begon en na een minuut lopen een minuut moest wandelen.
Kom op, jij. Les 4 is een exacte kopie van 3, en die heb je ook gehaald! Wat ging er mis?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Ja, kak! ik heb gefaald met les 4..Hoop dat ik hem morgen trek.. Helden dat jullie zijn!
Ik vond les 1 véél te gemakkelijk. Heb gewoon alle stukken waar je eigenlijk moest wandelen gewoon doorgelopen in hetzelfde tempo. Morgen maar eens kijken hoe les 2 verloopt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja is ook makkelijk hoor. Al heb ik nu wel al meer conditie dan de vorige keer dat ik begon. Toen sportte ik verder niet en begon ik aan les 1, dat was volgens mij wel wat zwaarder. Nu heb ik het gedaan na het fitnessen, wel prima. Woensdag les 2 dus, maar dan ga ik ook zumba doen. Das misschien wel wat vermoeiend achter elkaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vond les 1 véél te gemakkelijk. Heb gewoon alle stukken waar je eigenlijk moest wandelen gewoon doorgelopen in hetzelfde tempo. Morgen maar eens kijken hoe les 2 verloopt.
Zondag 25 km. op de mountainbike door het bos gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kom op, jij. Les 4 is een exacte kopie van 3, en die heb je ook gehaald! Wat ging er mis?
kan iemand mij dat ook even vertellen...quote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Okee, gestopt met roken; nu het lopen maar weer eens oppakken. Kan iemand mij discreet vertellen waar ik Evy kan ontmoeten?
Zie pm.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:02 schreef F_PT het volgende:
[..]
kan iemand mij dat ook even vertellen...
Succes!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja is ook makkelijk hoor. Al heb ik nu wel al meer conditie dan de vorige keer dat ik begon. Toen sportte ik verder niet en begon ik aan les 1, dat was volgens mij wel wat zwaarder. Nu heb ik het gedaan na het fitnessen, wel prima. Woensdag les 2 dus, maar dan ga ik ook zumba doen. Das misschien wel wat vermoeiend achter elkaar.
Ben je iig goed afgekoeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb net les twee gelopen, weer doorgelopen waar je moet wandelen, en een klein stukje extra. Mijn rondje íets te groot ingepland waardoor ik nog driekwart kilometer toen de les al was afgelopen.
Mwah. Heb die driekwart kilometer in het zelfde tempo doorgelopen.quote:
Foei!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah. Heb die driekwart kilometer in het zelfde tempo doorgelopen.
Dat is ook beter, net zoals de lessen gewoon blijven volgen met het tempo lopen. Je kan er eventueel voor kiezen om een iets hoger tempo te lopen zodat je de rust pauzes wel nodig hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei!.
Ik neem een warming-up en cooling-down sinds gisteren wel erg serieus. Het gaat nu zó goed, ik wil niet dat ik alsnog geblesseerd raak, doordat ik geen warming-up heb gedaan. Dus ik wandel eerst een paar minuten stevig door het naast mijn huis gelegen parkje, doe wat stretchoefeningen bij het bankje en pas dan begint het lopen.
Ik zet Runkeeper al aan als ik de deur uitstap. Tegen de tijd dat ik dan echt ga lopen werkt de boel welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef Slickk het volgende:
Vandaag weer 6km gelopen, gaat eigenlijk elke keer makkelijker. Grappig hoe snel je conditie er eigenlijk op vooruit gaat.![]()
Alleen jammer dat Runkeeper Pro dit keer pas na 1,5 begon met registreren. GPS werkte niet helemaal mee.
Je moet wel ff wachten met lopen voordat Runkeeper Pro je locatie heeft gevonden. Meestal is dat nu een seconden of 5. Bij mij werkt het echt perfect. Ik heb in de 20x dat ik het programma heb gebruikt nog geen enkel probleem ondervonden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef Slickk het volgende:
Vandaag weer 6km gelopen, gaat eigenlijk elke keer makkelijker. Grappig hoe snel je conditie er eigenlijk op vooruit gaat.![]()
Alleen jammer dat Runkeeper Pro dit keer pas na 1,5 begon met registreren. GPS werkte niet helemaal mee.
Ik had laatst 5km gelopen (tegenover 3 'normaal gesproken'). Bleek dat hij als startpunt het eindpunt van een andere wandeling die ik ervoor in de buurt gelopen had genomen te hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet wel ff wachten met lopen voordat Runkeeper Pro je locatie heeft gevonden. Meestal is dat nu een seconden of 5. Bij mij werkt het echt perfect. Ik heb in de 20x dat ik het programma heb gebruikt nog geen enkel probleem ondervonden.
Harder is niet altijd beter hequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik ben kapot. Ik dacht, ik moet toch sneller kunnen. En de hardloopband heeft standaardsnelheden waar je de band met één druk op de knop op kunt zetten. Dus ik heb de renstukken vandaag 9 km/u gedaan. Pff. Supervermoeiend. Maar het lukte wel net. Al liep ik wel als een malle naar adem te snakken. En hartslag net na de renstukken was 182. Das wel hoog...
Nee snap ik, maar omdat les 1 zo makkelijk ging dacht ik dat ik het wat moeilijker voor mezelf moest maken. En ik hield het vol, dus dat was wel prima denk ik. Al zei Evy wel dat ik geen 'snelheidsrecort' moest breken. (Met een t ja, zo sprak ze het uit.)quote:
In het begin is snelheid wel het laatste waar je mee bezig moet zijn. Het gaat erom dat je het goed kunt volhouden en als ik lees dat je naar adem snakte, krijg ik het idee dat je teveel hooi op de vork hebt genomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar omdat les 1 zo makkelijk ging dacht ik dat ik het wat moeilijker voor mezelf moest maken. En ik hield het vol, dus dat was wel prima denk ik. Al zei Evy wel dat ik geen 'snelheidsrecort' moest breken. (Met een t ja, zo sprak ze het uit.)
Ja dat idee had ik ook. Volgende keer ga ik voor een snelheid van 8,5. Er prima tussen in denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In het begin is snelheid wel het laatste waar je mee bezig moet zijn. Het gaat erom dat je het goed kunt volhouden en als ik lees dat je naar adem snakte, krijg ik het idee dat je teveel hooi op de vork hebt genomen.
CHIWAWA!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef Horchata het volgende:
Eindelijk het idee dat er een beetje opbouwen in de lessen van Evy begint te komen, mag ook wel na les 5. De muziekkeuze weet me nog steeds iedere keer te verrassen.
Evy 5-10 km?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand hier toevallig een goede intervaltraining voor wat gevorderde? Het lukt me na een keer of 8 lopen al om de 5km bijna in 20 minuten te lopen dus de uitdaging is er een klein beetje vanaf.
Ik hou persoonlijk meer van kort en krachtig dan van afstanden lopen. Ik ken die 5-10 km mp3's niet maar volgens mij is daarvan de bedoeling toch dat je na een aantal lessen de 10km kunt lopen? Dat red ik nu ook al wel denk ik.quote:
Ow. Maar als ik het goed begrijp kun je nu 30 minuten aan één stuk lopen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk meer van kort en krachtig dan van afstanden lopen. Ik ken die 5-10 km mp3's niet maar volgens mij is daarvan de bedoeling toch dat je na een aantal lessen de 10km kunt lopen? Dat red ik nu ook al wel denk ik.
Ik kan ook wel 30 minuten aan één stuk lopen maar dan haal ik bij langerna niet de 10 kilometer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow. Maar als ik het goed begrijp kun je nu 30 minuten aan één stuk lopen dan?
Hihi, hardlopen bedoel ik. Evy heeft me verpest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kan ook wel 30 minuten aan één stuk lopen maar dan haal ik bij langerna niet de 10 kilometer.
Hardlopen ook wel. Dan alsnog niet in 30 minuten 10 kilometer. Dat is ook gekkenwerk, dan zou je gemiddeld 20km/u moeten lopen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hihi, hardlopen bedoel ik. Evy heeft me verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |