Vind je buiten rennen niet véél fijner?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik heb al iets van 3 keer evy gedaan en nog nooit verder gekomen dan les 9. Kben nu wel een tijdje aan het sporten weer, maar voor conditieopbouw lijkt me rennen toch het beste. Ik begin vanavond in de sportschool op de loopband. Weer met les 1 maar.
Jawel, maar mijn buitenschoenen liggen bij mijn vriend thuis. Kdenk dat ik sowieso maar eens nieuwe schoenen moet aanschaffen. Maar vanavond ga ik sowieso al fitnessen en dat wil ik dus afsluiten met les 1.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind je buiten rennen niet véél fijner?
ja ik heb sportypalquote:Op maandag 17 januari 2011 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn er ook running apps voor Windows Mobile?
Kun je nu met Pixel gaan lopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha tof. Ik ging ook wel eens rennen met mijn hond vroeger maar die ging dan alleen maar irritant lopen doen op een gegeven moment.
Morgenavond fitnessen en morgenochtend denk ik les 2 van Evy.
Goed plan inderdaad. Als ik daarmee naar de voordeur loop is 'ie al zo'n beetje kapot.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef robdriessen het volgende:
Run 4 een succes! We liepen zelfs iets sneller dan normaal zonder dat we het merkten, en geen last van hijg- en pufbuien. Nog maar 23 te gaan, hahaha. *hi-fives in de rondte*
Ja, kak! ik heb gefaald met les 4..quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Horchata het volgende:
@winterstorm666 Leuke hond!
Net les 4 achter de rug, gaat nog steeds prima. Ik merk alleen dat m'n linker kuitspier zich beter ontwikkeld dan de rechter. Ik heb een tijd geleden m'n rechter achillespes gescheurd, denk dat het daar nog van is. Gelukkig is het verschil niet heel opvallend, maar ik hoop dat het bijtrekt.
Schaam je!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Ja, kak! ik heb gefaald met les 4..![]()
Hahaha, dat klinkt bekendquote:Op maandag 17 januari 2011 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Trouwens, voor als je voor het eerst met Evy gaat lopen: lopen is hardlopen en wandelen is wandelen.Ik herinner me nog mijn verwarring toen ik ooit begon en na een minuut lopen een minuut moest wandelen.
Gekke Belgenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Trouwens, voor als je voor het eerst met Evy gaat lopen: lopen is hardlopen en wandelen is wandelen.Ik herinner me nog mijn verwarring toen ik ooit begon en na een minuut lopen een minuut moest wandelen.
Kom op, jij. Les 4 is een exacte kopie van 3, en die heb je ook gehaald! Wat ging er mis?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Ja, kak! ik heb gefaald met les 4..Hoop dat ik hem morgen trek.. Helden dat jullie zijn!
Ik vond les 1 véél te gemakkelijk. Heb gewoon alle stukken waar je eigenlijk moest wandelen gewoon doorgelopen in hetzelfde tempo. Morgen maar eens kijken hoe les 2 verloopt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja is ook makkelijk hoor. Al heb ik nu wel al meer conditie dan de vorige keer dat ik begon. Toen sportte ik verder niet en begon ik aan les 1, dat was volgens mij wel wat zwaarder. Nu heb ik het gedaan na het fitnessen, wel prima. Woensdag les 2 dus, maar dan ga ik ook zumba doen. Das misschien wel wat vermoeiend achter elkaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vond les 1 véél te gemakkelijk. Heb gewoon alle stukken waar je eigenlijk moest wandelen gewoon doorgelopen in hetzelfde tempo. Morgen maar eens kijken hoe les 2 verloopt.
Zondag 25 km. op de mountainbike door het bos gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kom op, jij. Les 4 is een exacte kopie van 3, en die heb je ook gehaald! Wat ging er mis?
kan iemand mij dat ook even vertellen...quote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Okee, gestopt met roken; nu het lopen maar weer eens oppakken. Kan iemand mij discreet vertellen waar ik Evy kan ontmoeten?
Zie pm.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:02 schreef F_PT het volgende:
[..]
kan iemand mij dat ook even vertellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |