Succes!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja is ook makkelijk hoor. Al heb ik nu wel al meer conditie dan de vorige keer dat ik begon. Toen sportte ik verder niet en begon ik aan les 1, dat was volgens mij wel wat zwaarder. Nu heb ik het gedaan na het fitnessen, wel prima. Woensdag les 2 dus, maar dan ga ik ook zumba doen. Das misschien wel wat vermoeiend achter elkaar.
Ben je iig goed afgekoeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb net les twee gelopen, weer doorgelopen waar je moet wandelen, en een klein stukje extra. Mijn rondje íets te groot ingepland waardoor ik nog driekwart kilometer toen de les al was afgelopen.
Mwah. Heb die driekwart kilometer in het zelfde tempo doorgelopen.quote:
Foei!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah. Heb die driekwart kilometer in het zelfde tempo doorgelopen.
Dat is ook beter, net zoals de lessen gewoon blijven volgen met het tempo lopen. Je kan er eventueel voor kiezen om een iets hoger tempo te lopen zodat je de rust pauzes wel nodig hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei!.
Ik neem een warming-up en cooling-down sinds gisteren wel erg serieus. Het gaat nu zó goed, ik wil niet dat ik alsnog geblesseerd raak, doordat ik geen warming-up heb gedaan. Dus ik wandel eerst een paar minuten stevig door het naast mijn huis gelegen parkje, doe wat stretchoefeningen bij het bankje en pas dan begint het lopen.
Ik zet Runkeeper al aan als ik de deur uitstap. Tegen de tijd dat ik dan echt ga lopen werkt de boel welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef Slickk het volgende:
Vandaag weer 6km gelopen, gaat eigenlijk elke keer makkelijker. Grappig hoe snel je conditie er eigenlijk op vooruit gaat.![]()
Alleen jammer dat Runkeeper Pro dit keer pas na 1,5 begon met registreren. GPS werkte niet helemaal mee.
Je moet wel ff wachten met lopen voordat Runkeeper Pro je locatie heeft gevonden. Meestal is dat nu een seconden of 5. Bij mij werkt het echt perfect. Ik heb in de 20x dat ik het programma heb gebruikt nog geen enkel probleem ondervonden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef Slickk het volgende:
Vandaag weer 6km gelopen, gaat eigenlijk elke keer makkelijker. Grappig hoe snel je conditie er eigenlijk op vooruit gaat.![]()
Alleen jammer dat Runkeeper Pro dit keer pas na 1,5 begon met registreren. GPS werkte niet helemaal mee.
Ik had laatst 5km gelopen (tegenover 3 'normaal gesproken'). Bleek dat hij als startpunt het eindpunt van een andere wandeling die ik ervoor in de buurt gelopen had genomen te hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet wel ff wachten met lopen voordat Runkeeper Pro je locatie heeft gevonden. Meestal is dat nu een seconden of 5. Bij mij werkt het echt perfect. Ik heb in de 20x dat ik het programma heb gebruikt nog geen enkel probleem ondervonden.
Harder is niet altijd beter hequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik ben kapot. Ik dacht, ik moet toch sneller kunnen. En de hardloopband heeft standaardsnelheden waar je de band met één druk op de knop op kunt zetten. Dus ik heb de renstukken vandaag 9 km/u gedaan. Pff. Supervermoeiend. Maar het lukte wel net. Al liep ik wel als een malle naar adem te snakken. En hartslag net na de renstukken was 182. Das wel hoog...
Nee snap ik, maar omdat les 1 zo makkelijk ging dacht ik dat ik het wat moeilijker voor mezelf moest maken. En ik hield het vol, dus dat was wel prima denk ik. Al zei Evy wel dat ik geen 'snelheidsrecort' moest breken. (Met een t ja, zo sprak ze het uit.)quote:
In het begin is snelheid wel het laatste waar je mee bezig moet zijn. Het gaat erom dat je het goed kunt volhouden en als ik lees dat je naar adem snakte, krijg ik het idee dat je teveel hooi op de vork hebt genomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar omdat les 1 zo makkelijk ging dacht ik dat ik het wat moeilijker voor mezelf moest maken. En ik hield het vol, dus dat was wel prima denk ik. Al zei Evy wel dat ik geen 'snelheidsrecort' moest breken. (Met een t ja, zo sprak ze het uit.)
Ja dat idee had ik ook. Volgende keer ga ik voor een snelheid van 8,5. Er prima tussen in denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In het begin is snelheid wel het laatste waar je mee bezig moet zijn. Het gaat erom dat je het goed kunt volhouden en als ik lees dat je naar adem snakte, krijg ik het idee dat je teveel hooi op de vork hebt genomen.
CHIWAWA!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef Horchata het volgende:
Eindelijk het idee dat er een beetje opbouwen in de lessen van Evy begint te komen, mag ook wel na les 5. De muziekkeuze weet me nog steeds iedere keer te verrassen.
Evy 5-10 km?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand hier toevallig een goede intervaltraining voor wat gevorderde? Het lukt me na een keer of 8 lopen al om de 5km bijna in 20 minuten te lopen dus de uitdaging is er een klein beetje vanaf.
Ik hou persoonlijk meer van kort en krachtig dan van afstanden lopen. Ik ken die 5-10 km mp3's niet maar volgens mij is daarvan de bedoeling toch dat je na een aantal lessen de 10km kunt lopen? Dat red ik nu ook al wel denk ik.quote:
Ow. Maar als ik het goed begrijp kun je nu 30 minuten aan één stuk lopen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk meer van kort en krachtig dan van afstanden lopen. Ik ken die 5-10 km mp3's niet maar volgens mij is daarvan de bedoeling toch dat je na een aantal lessen de 10km kunt lopen? Dat red ik nu ook al wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |