Nee, dat is mijn ervaring ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Trouwens is 1x al genoeg om gemotiveerd te blijven bij jou? Die ervaring heb ik niet..
Evy is ook niet echt jouw soort muziek, denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:02 schreef James-Hetfield het volgende:
Het geeft je wel een voldaan gevoel als je de hele les uitgelopen hebt.
Het motiveerde mij wel om nog een keer te gaan lopen, puur omdat ik mezelf wilde bewijzen dat ik ze allemaal kon volbrengen.
En.....dat is gelukt
Evy heb ik inmiddels de kast ingeslingerd
Als je zo'n dipje hebt, moet je je eens voorstellen wat voor gevoel je altijd hebt als je vlak na een training ff lekker vers gedouched op de bank zit. Works for me!quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Evy is ook niet echt jouw soort muziek, denk ik.
En idd, heel af en toe komt het wel eens voor dat ik denk: pff ik kan niet meer, ik nok ermee. Maar ik weet dat ik dan de rest vd dag boos zal zijn op mezelf, dus ga ik toch door.
Me voorstellen dat ik boos op mezelf ben en dat ik de volgende dag weer ga als ik opgeef, helpt al voldoendequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je zo'n dipje hebt, moet je je eens voorstellen wat voor gevoel je altijd hebt als je vlak na een training ff lekker vers gedouched op de bank zit. Works for me!
Qua muziek vond ik het niet erg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Evy is ook niet echt jouw soort muziek, denk ik.
En idd, heel af en toe komt het wel eens voor dat ik denk: pff ik kan niet meer, ik nok ermee. Maar ik weet dat ik dan de rest vd dag boos zal zijn op mezelf, dus ga ik toch door.
De kick is ook gewoon dat je kan gaan lopen en onderweg zelf wel ziet waar je heen gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:40 schreef Viking84 het volgende:
Cool is dat ja, dat je nu vrij kunt lopen. Het komt hier ook steeds dichterbij. Heb gelukkig al duurlopen erin zitten, volgende week (1x20, 1x25). Nu het (grotendeels) afgelopen is met de lullige stukjes lopen, afgewisseld met wandelen begint het pas echt vind ik!
.
Ik heb die structuur van schema's wel echt nodig, anders ben ik bang dat ik mezelf ga overbluffen (of juist niet, dat ik te makkelijk word). Ik kan me voorstellen dat ik mezelf straks doelen ga stellen als: de 5 km binnen een half uur lopen, de 60 km binnen een uur lopen... Ik wil in ieder geval wel altijd een bepaalde afstand afleggen of een bepaalde tijd aan het lopen zijn. Ik doe niet zomaar watquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:46 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
De kick is ook gewoon dat je kan gaan lopen en onderweg zelf wel ziet waar je heen gaat.
Je loopt gewoon zolang je vol kan houden en loopt niet zolang de les duurt.
Bij Evy was het wanneer de les voorbij was, dat ik ook stopte en naar huis ging.
Nu loop ik gewoon zolang ik zelf wil en kom heerlijk bezweet en bek af thuis
En dan het douchen...........wat een genot erna
Zomaar iets doen is het ook niet bij mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb die structuur van schema's wel echt nodig, anders ben ik bang dat ik mezelf ga overbluffen (of juist niet, dat ik te makkelijk word). Ik kan me voorstellen dat ik mezelf straks doelen ga stellen als: de 5 km binnen een half uur lopen, de 60 km binnen een uur lopen... Ik wil in ieder geval wel altijd een bepaalde afstand afleggen of een bepaalde tijd aan het lopen zijn. Ik doe niet zomaar wat.
Nee, die eerste keer is een schop onder m'n hol. Daarna hou ik het doel voor ogen: die 5 km non-stop. En na elke les ben ik weer een stukje dichter bij dat doel. Dat is mijn 'langetermijnmotivatie'.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Trouwens is 1x al genoeg om gemotiveerd te blijven bij jou? Die ervaring heb ik niet..
Mocht dat je ooit lukken dan denk ik dat de sponsors voor je in de rij zullen staan en je met hardlopen heel veel geld kan gaan verdienenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb die structuur van schema's wel echt nodig, anders ben ik bang dat ik mezelf ga overbluffen (of juist niet, dat ik te makkelijk word). Ik kan me voorstellen dat ik mezelf straks doelen ga stellen als: de 5 km binnen een half uur lopen, de 60 km binnen een uur lopen... Ik wil in ieder geval wel altijd een bepaalde afstand afleggen of een bepaalde tijd aan het lopen zijn. Ik doe niet zomaar wat.
Oh ,dat is een foutje hahahahaha. Ik bedoel dus 10 km in 60 minquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Mocht dat je ooit lukken dan denk ik dat de sponsors voor je in de rij zullen staan en je met hardlopen heel veel geld kan gaan verdienen
Ik heb mezelf tot doel gesteld de midwintermarathon (let op de 8 km van aventus! dus niet de 42,..;)) te gaan uitlopen.
En als ik dan toch bezig ben wil ik dat ook graag binnen 45 min. doen.
Daar heb ik nog 3 weken voor dus flink trainen !
Ik dacht al zoiets hahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ,dat is een foutje hahahahaha. Ik bedoel dus 10 km in 60 min.
Ik zit daar nu tegenaan. Doel is mn eerste officiele 10km (CPC, 13 maart) rond het uur te lopen, om 2 weken later mn tweede officiele 10km (Naaldwijk) net onder het uur te mikkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets haha
Maar 10km in 60 minuten moet zeker lukken !
Dat is een gemiddelde van 10kmph
Pijntjes? Ben nog geen opa hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Mijn Evy les 2 van gisteren moest uitgesteld worden. Jammer, want ik had er zin in ondanks de regen, en dat wil wat zeggen!
Maar goed, vandaag dan run 2 (ongeacht het weertype) en zaterdag run 3, dan zitten we maandag weer op schema voor run 4.
Hoe is het met de pijntjes van degenen die gisteren run 2 hebben gedaan?
Valt reuze mee, alleen net na het lopen beetje last van m'n kuit. Inmiddels nergens last meer van. Heb al zin in les 3 voor morgen, ik moet me ook inhouden om het niet vandaag al te doen. Maar een beetje opbouw/rust voor m'n spieren kan ook geen kwaad denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Hoe is het met de pijntjes van degenen die gisteren run 2 hebben gedaan?
CPC lijkt mij ook een hele mooie om mee te doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit daar nu tegenaan. Doel is mn eerste officiele 10km (CPC, 13 maart) rond het uur te lopen, om 2 weken later mn tweede officiele 10km (Naaldwijk) net onder het uur te mikken
Ik woon op een plek met óveral belichting. Bovendien heb ik een riempje met licht voor op de armen. Juist die verlatenheid van de ochtend stimuleert me de deur uit te gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar dan is het nog stikdonker?! Hoe doe je dat dan?
Juist heerlijk ontspannend om in je eentje te lopen in alle rust, zonder maar een mens tegen te komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik woon op een plek met óveral belichting. Bovendien heb ik een riempje met licht voor op de armen. Juist die verlatenheid van de ochtend stimuleert me de deur uit te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |